cFc Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 The Human Centipede går vel ganske klart inn her. Den var ganske motbydelig og svært dårlig generelt vil jeg si. Eneste plusset var skuespillet til han syke "legen". Makan til skummel fyr skal man lete lenge etter. Iallefall en film jeg ikke kommer til å sette på mens jeg er med dama Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Syns den var ganske bra jeg. En annen jeg derimot ikke syns var serlig bra er August Underground Mordum (2003) Filmen er i "uredigert" Blair Witch modus, filmen handler rett og slett om en gjeng som fanger, torturerer og voldtar mennesker i en kjeller, og det er det. Filmen er brutal og jævlig, men har nesten ikke noe handlig, filmen blir rett og slett ganske fort kjedelig, og er kjedelig til den slutter. filmen er rett og slett bare en lang fake snuff film, kjipe greier. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Anaconda 4: - Trail of Blood. Må være noe av det værste jeg har sett. Ikke vet jeg hvorfor jeg så den heller. Den gikk på viasat 4 for ikke så lenge siden. Grunnen til at jeg så gjennom filmen var vel egentlig for at jeg bare ble sittende å le av hele greia og hvor LATTERLIG dårlig film det var! 1 1/2 time av livet jeg aldri får tilbake. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 The Butterfly Effect-triologien psyker meg litt ut, faktisk, så de filmene unngår jeg aller helst. I tillegg kan jeg aldri se The Notebook igjen fordi jeg gråter så fælt av den. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 transformers filmene. makan til sørpe-mølja skal man lete lenge etter. det er som et evig mareritt som aldri slutter. 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 transformers filmene. makan til sørpe-mølja skal man lete lenge etter. det er som et evig mareritt som aldri slutter. Hvordan Michael Bay får et uendelig budsjett og fantastiske spesialeffekter til å bli så uendelig forutsigbart og kjedelig som transformers 3 er utrolig. La Nolan og Cameron håndtere slike budsjetter. Kommer aldri til å se Waterboy igjen, og helst aldri en Adam Sandler film heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Stay Alive. Søppel! Starter interessant. Men etterhvert viser det seg at skuespillet er utrolig dårlig, og med stereotypiske karakterer. Dialogen er helt ræva. Filmen bryter også sine egne regler etterhvert: (spoiler) De spiller et creepy spill, og vi får vite at hvis de dør i spillet så dør de i virkeligheten. Men etterhvert blir bare de bare drept uansett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 X-men: First Class Drittunger og spesialeffekter... nuff said. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Aldri mer noe av Terrence Malick. Fy faen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Pussig at du nevner han, jeg skal sette på The Thin Red Line i aller nærmeste fremtid og kose meg med den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 The Thin Red Line er knall! Lenke til kommentar
MI-87 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mysterious skin! Spolte meg igjennom 60% av filmen, de fæle scenene tok aldri slutt. Den filmen skal jeg med sikkerhet ALDRI se igjen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 The Thin Red Line er knall! Ja, jeg finner ikke DVDn min så jeg leier den fra iTunes. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 A Serbian Film. Kjipt manus og dårlig skuespill, dekket over med "groteske" scener. Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) A Serbian Film. Kjipt manus og dårlig skuespill, dekket over med "groteske" scener. Enig i filmen, men blir feil å klage på manus og skuespill. Tvert i mot er dette egentlig en meget vellaget film. Historien er også god, og det er fint å se at resigssører presser grensene slik som i Serbian film. Dog det er en haug med scener de kunne spart seg for, og jeg trenger ikke nevne hvilke. Skuespillet er også meget bra. Om du skal vurdere filmen kun ut ifra de ekle scenene som sitter brent i hjernen din blir det kanskje litt feil. Endret 13. september 2011 av frds Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Doomsday http://www.imdb.com/title/tt0483607/ En dårligere film enn dette skal du lete veldig veldig lenge etter. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Likte Doomsday bedre enn både Cloverfield og District 9 faktisk. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Uwe Boll som regisør og alt tull han klarer å lage (Bloodrayne, House of the Dead, Farcry, Alone in the Dark) trenger ikke nevne flere. Samt en del norskt jeg aldri skal få sett igjen er blant annet Kalde Føtter og Rovdyr. To av de dårligste filmene jeg har sett herfra. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Uwe Boll som regisør og alt tull han klarer å lage (Bloodrayne, House of the Dead, Farcry, Alone in the Dark) trenger ikke nevne flere. Hadde samme inntrykket av Uwe Boll selv, helt til jeg så Postal. Nå er han bare underholdende, fordi man vet at filmene kommer til å være dårlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Problemet med Uwe Boll er at filmene hans har går fra latterlig dårlige til bare kjedelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå