Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

The Human Centipede går vel ganske klart inn her. Den var ganske motbydelig og svært dårlig generelt vil jeg si. Eneste plusset var skuespillet til han syke "legen". Makan til skummel fyr skal man lete lenge etter.

Iallefall en film jeg ikke kommer til å sette på mens jeg er med dama :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns den var ganske bra jeg.

En annen jeg derimot ikke syns var serlig bra er August Underground Mordum (2003)

Filmen er i "uredigert" Blair Witch modus, filmen handler rett og slett om en gjeng som fanger, torturerer og voldtar mennesker i en kjeller, og det er det.

Filmen er brutal og jævlig, men har nesten ikke noe handlig, filmen blir rett og slett ganske fort kjedelig, og er kjedelig til den slutter.

filmen er rett og slett bare en lang fake snuff film, kjipe greier.

Lenke til kommentar

Anaconda 4: - Trail of Blood.

Må være noe av det værste jeg har sett. Ikke vet jeg hvorfor jeg så den heller. Den gikk på viasat 4 for ikke så lenge siden. Grunnen til at jeg så gjennom filmen var vel egentlig for at jeg bare ble sittende å le av hele greia og hvor LATTERLIG dårlig film det var! :nei: 1 1/2 time av livet jeg aldri får tilbake.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

transformers filmene. makan til sørpe-mølja skal man lete lenge etter. det er som et evig mareritt som aldri slutter.

Hvordan Michael Bay får et uendelig budsjett og fantastiske spesialeffekter til å bli så uendelig forutsigbart og kjedelig som transformers 3 er utrolig. La Nolan og Cameron håndtere slike budsjetter.

Kommer aldri til å se Waterboy igjen, og helst aldri en Adam Sandler film heller.

Lenke til kommentar

Stay Alive.

Søppel! Starter interessant. Men etterhvert viser det seg at skuespillet er utrolig dårlig, og med stereotypiske karakterer.

Dialogen er helt ræva.

Filmen bryter også sine egne regler etterhvert: (spoiler)

De spiller et creepy spill, og vi får vite at hvis de dør i spillet så dør de i virkeligheten.

Men etterhvert blir bare de bare drept uansett.

Lenke til kommentar

A Serbian Film.

Kjipt manus og dårlig skuespill, dekket over med "groteske" scener.

Enig i filmen, men blir feil å klage på manus og skuespill.

Tvert i mot er dette egentlig en meget vellaget film. Historien er også god, og det er fint å se at resigssører presser grensene slik som i Serbian film. Dog det er en haug med scener de kunne spart seg for, og jeg trenger ikke nevne hvilke.

Skuespillet er også meget bra.

Om du skal vurdere filmen kun ut ifra de ekle scenene som sitter brent i hjernen din blir det kanskje litt feil.

Endret av frds
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uwe Boll som regisør og alt tull han klarer å lage (Bloodrayne, House of the Dead, Farcry, Alone in the Dark) trenger ikke nevne flere.

Hadde samme inntrykket av Uwe Boll selv, helt til jeg så Postal.

Nå er han bare underholdende, fordi man vet at filmene kommer til å være dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...