Hyperio Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Tron (original fuckup) Hva er meningen med denne filmen? Hva er det de prøver på her? Alt er jo fullstendig på carefacenivå. Den gir meg så lite at jeg blir sjeldent amper av å se på. Hele konseptet lar seg ikke selge til meg og ingen av de klisslike karakterene får noe sympati fra meg. Oi, ble du skadet? Hvorfor skulle jeg bry meg? "I'd better get over to that input/output tower and let him know." You sure should. Endret 7. juni 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg vil aldri se The Happening igjen It's just not happening... Endret 4. juni 2011 av Danny Boy 1 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Twilight. Møkkjedelig film, rett og slett. 2 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vil aldri se Final Destination med mindre jeg har en eller flere kamerater som er med å riffer på filmen, knall dårlig film. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Scream. Fullstendig manglende plot ... Say no more! 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Scream. Fullstendig manglende plot ... Say no more! Da har du ikke forstått filmen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da har du ikke forstått filmen. Jeg forsto handlingen, den ga bare ikke mening for meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Da har du ikke forstått filmen. Jeg forsto handlingen, den ga bare ikke mening for meg. Er en film som er "klar over" seg selv, gjør narr av andre skrekk filmer. Men går bra hvis du ikke likte filmen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Priest. Tvers igjennom dårlig. Ingenting mer å si. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hangover 2 ... Hangover 1 også for den saks skyld. 2 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Game of Death. Fy faen for noe møkk! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 3 Nøtter til Askepott... Makan til søppel. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Pirates of the Caribbean 4 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Drive Angry. Brenn. Skal se den ikveld, gleder meg! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Libanon Hvorfor viser de ikke utpå koveret at HELE jævla filmen forgår igjenom et sikte? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Drive Angry. Brenn. Skal se den ikveld, gleder meg! Lykke til Obskur film jeg aldri fikk taket på. Det eneste positive jeg kan si om filmen er at man ihvertfall har noe pent å se på underveis. Tenker da på Amber Heard. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Date Movie... Der er det halvannen time jeg aldri får igjen...dessuten vil alle de gode romantiske komediene være ødelagt for alltid... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Libanon Hvorfor viser de ikke utpå koveret at HELE jævla filmen forgår igjenom et sikte? Hva handler filmen om? Drive Angry. Brenn. Skal se den ikveld, gleder meg! Lykke til Obskur film jeg aldri fikk taket på. Det eneste positive jeg kan si om filmen er at man ihvertfall har noe pent å se på underveis. Tenker da på Amber Heard. Var en drittfilm, 10 første minuttene var kul og alt det der, men resten var uforståelig eller bare rett og slett dritt, vanskelig å anbefale til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå