Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drive Angry, Nicholas Cage har ikke gjort mye stort i det siste så forventet ikke mye, men håpet på litt cheezy underholdning. Han levde opp til forventningene mine der. Trenger dog ikke å se den igjen, måtte blitt pga den latterlig deilige dama i filmen.

Lenke til kommentar

Rocky Balboa! Jeg ler fortsatt!

Kul du da. Bare for nysgjerrighetens skyld, hva var så hysterisk med den?

For min egen del av filmer jeg har sett nylig tror jeg The Mechanic er en film jeg ikke vil se igjen. Den var ikke dårlig, men ga heller ingenting. Var bare en platt, rett frem film.

Endret av RastaXP
Lenke til kommentar

Rocky Balboa! Jeg ler fortsatt!

Kul du da. Bare for nysgjerrighetens skyld, hva var så hysterisk med den?

For min egen del av filmer jeg har sett nylig tror jeg The Mechanic er en film jeg ikke vil se igjen. Den var ikke dårlig, men ga heller ingenting. Var bare en platt, rett frem film.

Ja, jeg legger all min ære i å prøve å virke kul på internett.

Jeg oppfattet den som en parodi på sjangeren og de tidligere filmene. Dialogene var kvasi-dype, soundtracket en klisjé og selve plottet ekstremt forutsigbart.

Lenke til kommentar

Du har jo et Arnulf Øverland sitat under postene dine, da er nok ikke Balboa noe for deg. :mrgreen:

Her er forøvrig et sitat fra filmen jeg faktisk flirte høylytt av:

Mason 'The Line' Dixon: It's already over.

Rocky Balboa: There aint nothin' over till it's over.

Mason 'The Line' Dixon: Where's that from, the 80's?

Rocky Balboa: That's probably the 70's.

Må bare si det sitatet tar hele essensen til Rocky Balboa og skyter det til nye høyder.

Lenke til kommentar

Rasta: Jeg liker å tro at jeg liker filmer uavhengig av sjanger, men innrømmer at den typen filmer gjerne må ha noe "ekstra" for å fenge meg. Jeg likte den første, da! Og ja, det sitatet der humra jeg av selv. :wee:

Ellers blir det nok lenge til jeg ser The Deer Hunter igjen, hvis jeg i det hele tatt orker. Den var ekstremt god, men veldig, veldig fæl. Jeg og stefaren min satt og grein i hver vår ende av sofaen.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Du har jo et Arnulf Øverland sitat under postene dine, da er nok ikke Balboa noe for deg. :mrgreen:

Her er forøvrig et sitat fra filmen jeg faktisk flirte høylytt av:

Mason 'The Line' Dixon: It's already over.

Rocky Balboa: There aint nothin' over till it's over.

Mason 'The Line' Dixon: Where's that from, the 80's?

Rocky Balboa: That's probably the 70's.

Må bare si det sitatet tar hele essensen til Rocky Balboa og skyter det til nye høyder.

Husker jeg humret godt og lenge ved de sitatene. Det er noe spesielt med Rocky og den serien som gjør at jeg liker den godt.

Man trenger ikke være smart for å lykkes! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...