Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Run Lola Run.

Dette må være den desidert dårligste filmen jeg har sett på lenge.

Huff, husker vi så den i tysken for en to år siden. Kan ikke si at jeg husker hvorfor eller skjønte så mye.

Borat, Brüno, Epic Movie (og alle andre i samme sjanger/stil) så kan jeg si at det er en god del ting jeg heller vil gjøre. Studere innsiden av en levende hai uten hjelpemidler er en av de.

Lenke til kommentar

Huff, husker vi så den i tysken for en to år siden. Kan ikke si at jeg husker hvorfor eller skjønte så mye.

Borat, Brüno, Epic Movie (og alle andre i samme sjanger/stil) så kan jeg si at det er en god del ting jeg heller vil gjøre. Studere innsiden av en levende hai uten hjelpemidler er en av de.

What.

Brüno kan jeg skjønne, selv om jeg synes den er morsom, men borat er jo episk

GREAT SUCCESS!

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Håper jeg slipper unna Shutter Island og Inception. Her prøver de seg med kvasi-dype poenger hele veien, som skal appelere til alle og få de til å 'tenke'. Minner om mine stiler på ungdommskolen hvor en skulle skrive 3-4 sider, så for å akkurat nå minimum så våknet helten.. Eller gjorde han?

Due Date. Huff, prøver for hardt med å være morsom, men ender opp med to svake karakterer som er irriterende hele filmen.

Og Bruno såklart. Det verste med filmen, er at om en går ut og sier at en ikke liker den så fremstilles en som usikker på sin egen seksualitet :wee: .

Kick-ass. Nicholas Cage burde legge opp. Og barn i hovedrollen trekker automatisk ned filmen mye. Ikke var den morsom heller. Defendor er MYE bedre.

Samme med Kung Fu kid. PLEEEEEASE!

Splice! *INSIDE YOOOOU*. Ulogisk med svada av overnaturlige elementer som gjør en særdeles svak jobb i oppbygningen og gjennomføring.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Shutter island funker, men Inception klarer jeg rett og slett ikke å se. Den blir så fort kjedelig at jeg ikke klarer mere en 15min.

Må si meg enig med deg.

Shutter Island er en av de beste filmene jeg har sett. Noe som gjorde at jeg fikk for høye forventninger til Inception. Jeg sovna litt uti filmen, og skjønte ikke stort. Eneste jeg fikk med meg var at det var et salig rot med å trenge seg inn i drømmer osv. Utrolig forvirrende film.

Lenke til kommentar

husker ikke helt handlingen 100%, men det jeg synes gjorde den til en fantastisk film var skuespillet, omgivelsene og effektene.

Men det jeg husker av hovedpoenget i filmen, var at de skulle inn i drømmen til en fyr(husker ikke hva det var med han) og plante en ide. Og fra det måtte de gjennom 3 faser av drømmer for å klare å plante den.

Du kommer sikkert ikke til å huske mer av det her, men det her er det jeg husker fra filmen. Det er jo 1 år om noen måneder siden jeg så den.

Jeg husker hvertfall at jeg kom ut av kinoen med en følelse om at det var en bra film og den følelsen sitter fortsattt...

jeg skal heller ikke nekte for at det var en komplisert film.

Endret av HeadhunterZ
Lenke til kommentar

Incetion var en dritt film, alt for mange feil.

Vis noe skjedde i virkligheten, som bilen dem sov i traff noe slik at dem ble slengt rundt da skulle dem også bli vektløs i drømmen, men dette skjedde kun når det passet i senene i drømmene, når det ikke passet seg slik da skjedde det ikke. Er ganske lenge siden jeg så filmen men det var dette vi snakka om når den var ferdig, og der var flere (små) feil som alt i alt gjorde at det ble en irriterende filmopplevelse....

Lenke til kommentar

Inception var en fantastisk film, den beste filmen i hele 2010 etter min mening! Snakk om å bli sugd med inn i en drømmeverden!

Feil tråd.

Avatar er en film jeg aldri kommer til å fatte. Skjønner virkelig ikke hvorfor den er så opphypet.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...