siggii Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kommer ALDRI ALDRI ALDRI til å se Citizen Kane igjen. Ble prakket på oss på skolen, da vi hadde filmhistorie, og jeg skjønner at noen nostalgiske 60-åringer fortsatt kan komme å si at dette er en film verden ikke kunne gått videre uten, men hallo. Sier ikke at den var dårlig laget, imponerende med tanke på når den ble laget. Men: zzzZZZzzz.... Samme med Metropolis også i grunn. Sovnet nesten bare jeg skrev filmtittelen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Og kalle Crank: High Voltage dritbra er selvfølgelig helt på jordet, men filmen var stor udnerholdning. Så jævlig over the top at at man bare må digge det. Må selvfølgelig ta filmen for det den er og. Forventer man en knallfilm som er bra så er det selvfølgelig ikke noe rart at man blir skuffa. Jeg likte eneren, så når jeg så toern så var det mer.. "HVORFOR så jeg denne?!" Lenke til kommentar
Erav Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Alone in the dark Mega Shark vs Giant Octopus ................ Endret 6. mars 2011 av Erav Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Elsker Saw-filmene mens The Grudge-filmene derimot, fy søren så dårlige filmer!! Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Brüno, Borat og Kill Buljo. Å herre min f***...!! Blir så KVALM av de typene der. Kan seriøst spy på dem uten problemer. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Brüno, Borat og Kill Buljo. Å herre min f***...!! Blir så KVALM av de typene der. Kan seriøst spy på dem uten problemer. Litt OT, men vis du kan spy på noen uten problemer, vet jeg ikke helt hvem som er mest kvalm. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Borat og Buljo var jo kurrante filmer...Borat noget overrated dog. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Brüno, Borat og Kill Buljo. Å herre min f***...!! Blir så KVALM av de typene der. Kan seriøst spy på dem uten problemer. Litt OT, men vis du kan spy på noen uten problemer, vet jeg ikke helt hvem som er mest kvalm. det er fremdeles Brüno, Borat og Kill Buljo. Lenke til kommentar
v3gard1 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Bitch slap er nokk den verste filmen eg har sett eg anbefaler ikkje og sjå den, einaste pluss med filmen var deilige damer Endret 7. mars 2011 av v3gard1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Brüno, Borat og Kill Buljo. Å herre min f***...!! Blir så KVALM av de typene der. Kan seriøst spy på dem uten problemer. Litt OT, men vis du kan spy på noen uten problemer, vet jeg ikke helt hvem som er mest kvalm. det er fremdeles Brüno, Borat og Kill Buljo. Da er det noe galt med dere, men kos dere med og spy på folk Lenke til kommentar
Axin04 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Avatar - The last Airbender. Så tegnefilmserien før jeg så filmen, trodde deg skulle bli en bra film, men til stor skuffelse. hele sesong 1 fra serien prakket ned til en film på rund 2 timer^^ mere halvhjertet filmanus skal man lete lenge etter.. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En venn av meg så Bruno med moren sin på kino 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Brüno, Borat og Kill Buljo. Å herre min f***...!! Blir så KVALM av de typene der. Kan seriøst spy på dem uten problemer. Litt OT, men vis du kan spy på noen uten problemer, vet jeg ikke helt hvem som er mest kvalm. det er fremdeles Brüno, Borat og Kill Buljo. Da er det noe galt med dere, men kos dere med og spy på folk Noe galt med oss? Unnskyld meg, men det er ikke vi som har tatt på oss en megalang og ekkel, grønn truse ting. Æsj ass. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har forresten enda en: Freddy got Fingered. Næsti film ass. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Dan in real life Hvorfor? Den filmen er fantastisk Har forresten enda en: Freddy got Fingered. Næsti film ass. Daddy would you like some sausage? Endret 7. mars 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En venn av meg så Bruno med moren sin på kino Jeg møtte den 60 år gamle læreren min på premieren til Brüno. Hun gikk etter ca. 20min. 3 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Brüno, Borat og Kill Buljo. Å herre min f***...!! Blir så KVALM av de typene der. Kan seriøst spy på dem uten problemer. Litt OT, men vis du kan spy på noen uten problemer, vet jeg ikke helt hvem som er mest kvalm. det er fremdeles Brüno, Borat og Kill Buljo. Da er det noe galt med dere, men kos dere med og spy på folk Noe galt med oss? Unnskyld meg, men det er ikke vi som har tatt på oss en megalang og ekkel, grønn truse ting. Æsj ass. Det er noe galt med dere som vil spy på noen uten problem ja, og det er film, ting skjer på film... vil heller se noen gå med sånn eller noen som spyr på noen. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Just a figure of speach. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå