Erav Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Rart at ingen har vevnt den såvidt jeg har sett, men filmen Valhalla Rising er jo helt på trynet elendig. Tror det går 20 minutt før de åpner kjeften, så fortsetter det bare med at de går på en mark. Score: -10/10 Sånn er det som regel i kunstfilmer. Det endrer ikke faktumet at "baguett" har rett. PLUSS at 10 minutter av filmen sitter han å skuer utover dalen, og etterfulgt av ansiktet hans i rødt og grå toner. Kall det gjerne kunst, men ikke involver film. Minnere mere om en .gif spoof Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jakten på nyresteinen. Hvis ikke jeg tar feil, så var det den filmen som hadde et skummelt snabelmonster i seg - et skummelt snabelmonster som jeg fikk mareritt om av og til, samt at jeg var redd for mørket pga. det. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 The Last Song. Betalte 80 kroner for å se den dritten !!! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Svidd Neger Noe møl fra ende til annen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Virkelig? Lett en av de absolutt beste filmene fra Norge noensinne. Hysterisk morsom! 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Liker Svidd Neger jeg! jaja alle har forskjellige meningenr Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så Svidd Neger forrige dagen. Jeg elsket den, men humoren er en smule spesiell og absurd, om ikke sær, så jeg kan forstå at den ikke vil appellere til alle. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skal mye til for at jeg skal hate en film, men er nok av "ork å se denne filmen da" (ser som oftest med familie eller venner) Twilight ( 3 jævla ganger, nå er det nok ass!) Star wars 1-3 (iallefall ikke hvis jeg får protestere, foretrekker heller video anmeldelser om filmen) The ghost writer (helt grei) Pianisten (så følElse tung film, vet ikke om jeg klarer det en gang til asså) 2012 (likte effektene og Woody harrelson, men resten er så MEH) Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 er min kandidat.... Makan til møkkafilm skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 24 Hours, handler om et Le Mans-kappløp.... *snork* Scorpion King 2. Latterlige effekter og kulisser/rekvisita til å bli flau av. Skal mer til enn et tau med litt tjære på som dras langs et tre for å simulere en slange... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 er min kandidat.... Makan til møkkafilm skal du lete lenge etter... Jeg likte den filmen, det er en av de filmene som må ses som en parodi på seg selv, da er den temmelig underholdende faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Crank 2! Makan til tull.. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Crank 2! Makan til tull.. Den er jo dritbra! Hva er feil med den? Venter på 3eren jeg Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Og kalle Crank: High Voltage dritbra er selvfølgelig helt på jordet, men filmen var stor udnerholdning. Så jævlig over the top at at man bare må digge det. Må selvfølgelig ta filmen for det den er og. Forventer man en knallfilm som er bra så er det selvfølgelig ikke noe rart at man blir skuffa. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 1eren var bra, 2eren var skuffende som faen. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Crank 2! Makan til tull.. Den er jo dritbra! Hva er feil med den? Venter på 3eren jeg X2!!! Inception og Matrix. Liker ikke sånne filmer Endret 6. mars 2011 av aR_ Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Uh!? Hæ? Du liker så urealistiske filmer? Den er jo så absolutt ikke mer urealistisk enn f.eks Crank 2. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Uh!? Hæ? Du liker så urealistiske filmer? Den er jo så absolutt ikke mer urealistisk enn f.eks Crank 2. Hehe jeg veit. Hørtes litt feil ut, derfor jeg redigerte posten. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Babylon A.D. er uten tvil en av de største søppelfilmene jeg har sett, og skal ha bra betalt for å se den igjen... 5.3 på IMDB er alt for høyt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå