Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes den nye war of the worlds ikke er så verst. Men hver sin smak. (GEman)

Den verste filmen jeg har sett må være "bare bea". LIkte ikke den. Altfor fjortiss :realmad:

6464038[/snapback]

Enig der! Tommy's inferno var helt fryktelig! blir ikke bedre når meste parten av vennene mine digger den heller :p håper jeg slipper å se den flere ganger. har vært nok allerede.

Haisommer også er helt utrolig teit. og stort sett nesten alle hai-filmer, der de skal få haiene så stygge og store og slemme og menneske-etende som mulig... men det er no min mening

Lenke til kommentar
Jeg synes den nye war of the worlds ikke er så verst. Men hver sin smak. (GEman)

Den verste filmen jeg har sett må være "bare bea". LIkte ikke den. Altfor fjortiss :realmad:

6464038[/snapback]

Enig der! Tommy's inferno var helt fryktelig! blir ikke bedre når meste parten av vennene mine digger den heller :p håper jeg slipper å se den flere ganger. har vært nok allerede.

Haisommer også er helt utrolig teit. og stort sett nesten alle hai-filmer, der de skal få haiene så stygge og store og slemme og menneske-etende som mulig... men det er no min mening

6483148[/snapback]

oups... feil sitat, men det får gå

Lenke til kommentar
How high, møkkafilm.

De gir stonere et dårlig image, hjelper ikke å være fjern en gang når man ser den.

cheech and chong er hakket bedre

6494592[/snapback]

Der må jeg si meg uenig! :D Den filmen er konge hehe! Har sett den sikkert 10 ganger! I got 2 inches of hard dick for yo!

Lenke til kommentar
How high, møkkafilm.

De gir stonere et dårlig image, hjelper ikke å være fjern en gang når man ser den.

cheech and chong er hakket bedre

6494592[/snapback]

Der må jeg si meg uenig! :D Den filmen er konge hehe! Har sett den sikkert 10 ganger! I got 2 inches of hard dick for yo!

6494610[/snapback]

Må si meg enig med førstemannen angående den filmen. Noen kompiser sa filmen var sååå bra og morsom, men kan ikke huske at jeg trakk på smilebåndet engang.

Lenke til kommentar
The village, sorry ass.. Men NEI.. :/

6491993[/snapback]

Huff, enig. Den var råtten. Sykt langtekkelig; ikke var den skummel heller.

Så The Ladykillers i går. Kommer nok ikke til å se den igjen heller. Tom Hanks er god, men det er en komedie og den fikk meg ikke til å le noe særlig.

Lenke til kommentar
The village, sorry ass.. Men NEI.. :/

Helt enig... en av de mest skuffende filmene jeg noen gang har sett. Samt den derre cropcircle filmen av samme duden... med Mel Gibson. Signs? Hva er problemet til han fyren her? Han lager masse antisipasjon og så er høydepunkt fullstendig uteblivende. Frustrende filmer!

Date Movie... forstår fremdeles ikke at jeg så den en første gang. Innrømmer at jeg lo et par ganger. Men det er en sånn film man max ser èn gang...

Black Knight... gikk sent på TVNorge her for noen dager siden... ÆÆÆÆH som jeg hater Martin Lawrence.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...