Jernlov Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Adam & Evil, åh gud for ett makkverk. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Dracula 3000. Skrekk og gru. Og det sier jeg ikke fordi jeg ble skremt. Vel, jeg ble vel skremt, men bare p.g.a at filmen var så ufattelig råtten. Endret 13. juli 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Elinor Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes den nye war of the worlds ikke er så verst. Men hver sin smak. (GEman) Den verste filmen jeg har sett må være "bare bea". LIkte ikke den. Altfor fjortiss 6464038[/snapback] Enig der! Tommy's inferno var helt fryktelig! blir ikke bedre når meste parten av vennene mine digger den heller håper jeg slipper å se den flere ganger. har vært nok allerede. Haisommer også er helt utrolig teit. og stort sett nesten alle hai-filmer, der de skal få haiene så stygge og store og slemme og menneske-etende som mulig... men det er no min mening Lenke til kommentar
Elinor Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes den nye war of the worlds ikke er så verst. Men hver sin smak. (GEman) Den verste filmen jeg har sett må være "bare bea". LIkte ikke den. Altfor fjortiss 6464038[/snapback] Enig der! Tommy's inferno var helt fryktelig! blir ikke bedre når meste parten av vennene mine digger den heller håper jeg slipper å se den flere ganger. har vært nok allerede. Haisommer også er helt utrolig teit. og stort sett nesten alle hai-filmer, der de skal få haiene så stygge og store og slemme og menneske-etende som mulig... men det er no min mening 6483148[/snapback] oups... feil sitat, men det får gå Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) finnes noe som heter EDIT/REDIGER knapp hehe... haisommer filmene er jo bra men er litt enig at de overdriver "slemmheten" på haiene. Endret 13. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 haisommer filmene er jo bra men er litt enig at de overdriver "slemmheten" på haiene. 6484327[/snapback] overdriver litt?? de skremmer jo livet av en men filmene er jo bra da Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 The village, sorry ass.. Men NEI.. :/ Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 The village, sorry ass.. Men NEI.. :/ 6491993[/snapback] hehe den er treg skikelig treg. hadde store forventninger der azz. kommer nok til å se den igjen.. om en stund Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 The Matrix Star Wars Four Brothers Braindead Hearts in Atlantis Aldri meir. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 lange flate ballær!! makan til drittfiulm Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 How high, møkkafilm. De gir stonere et dårlig image, hjelper ikke å være fjern en gang når man ser den. cheech and chong er hakket bedre Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Gandhi Amadeus Wayne's world Van Hellsing Police Academy-filmane Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 How high, møkkafilm.De gir stonere et dårlig image, hjelper ikke å være fjern en gang når man ser den. cheech and chong er hakket bedre 6494592[/snapback] Der må jeg si meg uenig! Den filmen er konge hehe! Har sett den sikkert 10 ganger! I got 2 inches of hard dick for yo! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 How high, møkkafilm.De gir stonere et dårlig image, hjelper ikke å være fjern en gang når man ser den. cheech and chong er hakket bedre 6494592[/snapback] Der må jeg si meg uenig! Den filmen er konge hehe! Har sett den sikkert 10 ganger! I got 2 inches of hard dick for yo! 6494610[/snapback] Må si meg enig med førstemannen angående den filmen. Noen kompiser sa filmen var sååå bra og morsom, men kan ikke huske at jeg trakk på smilebåndet engang. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jepp, det er vel smak og behag da Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 how high og cheech og chong er jo helt råe da. cheech marin og tommy chong er jo helt supre hehe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 The village, sorry ass.. Men NEI.. :/ 6491993[/snapback] Huff, enig. Den var råtten. Sykt langtekkelig; ikke var den skummel heller. Så The Ladykillers i går. Kommer nok ikke til å se den igjen heller. Tom Hanks er god, men det er en komedie og den fikk meg ikke til å le noe særlig. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) The village, sorry ass.. Men NEI.. :/ Helt enig... en av de mest skuffende filmene jeg noen gang har sett. Samt den derre cropcircle filmen av samme duden... med Mel Gibson. Signs? Hva er problemet til han fyren her? Han lager masse antisipasjon og så er høydepunkt fullstendig uteblivende. Frustrende filmer! Date Movie... forstår fremdeles ikke at jeg så den en første gang. Innrømmer at jeg lo et par ganger. Men det er en sånn film man max ser èn gang... Black Knight... gikk sent på TVNorge her for noen dager siden... ÆÆÆÆH som jeg hater Martin Lawrence. Endret 15. juli 2006 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 The Village skuffa meg også....husker fortsatt at folka som satt bak meg i kinosalen kom med uttalelser som "For en drittfilm" så snart rulleteksten kom opp... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 lange flate ballær!! makan til drittfiulm 6494587[/snapback] Du kaller ikke en så brilliant film for en møkkafilm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå