Balthier Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har aldri sett n men kan med handa på hjartet si at jeg aldri kommer til å se an hell. ^ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Filmen er bra den, men tre ganger blir det bare ikke Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Black Death. Makan til kjedelig og inspirerende film har jeg ikke sett siden jeg så Centurion. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 - American history x - Jeg vet at det er en flott film osv. Jeg har kun sett en scene i den filmen(Under en mediatime), og det var nok for meg. Jeg måtte rett og slett gå ut av klasserommet, og ikke komme tilbake før vi var ferdig å snakke om den filmen... Hvorfor? Du har sett en scene og bedømmer filmen utifra det? Hvilken scene? En av Edward Nortons beste filmer, anbefales på det sterkeste. Forøvrig enig i mesteparten av listen din utenom akkurat AMX som må være en av mine topp 10 fav. Dette var da scenen hvor Derek drar Lawrence ut på gaten, og sparker hardt ned på bakhodet til Lawrence ned i fortauskanten, noe som dreper han.Jeg kan fortsatt høre lyden inni hodet mitt. DEN scenen fikk vi se på vg1, og jeg er den type jenten som liker en god, gammeldags actionfilm, hvor det er pistolen/kniven som tar seg av drepingen. Føler med deg, det var ei grusom scene. Men American History X er ein fantastisk film, som du rett og slett ikkje KAN gå glipp av. Du kan alltids spole forbi den scena. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 - American history x - Jeg vet at det er en flott film osv. Jeg har kun sett en scene i den filmen(Under en mediatime), og det var nok for meg. Jeg måtte rett og slett gå ut av klasserommet, og ikke komme tilbake før vi var ferdig å snakke om den filmen... Hvorfor? Du har sett en scene og bedømmer filmen utifra det? Hvilken scene? En av Edward Nortons beste filmer, anbefales på det sterkeste. Forøvrig enig i mesteparten av listen din utenom akkurat AMX som må være en av mine topp 10 fav. Dette var da scenen hvor Derek drar Lawrence ut på gaten, og sparker hardt ned på bakhodet til Lawrence ned i fortauskanten, noe som dreper han.Jeg kan fortsatt høre lyden inni hodet mitt. DEN scenen fikk vi se på vg1, og jeg er den type jenten som liker en god, gammeldags actionfilm, hvor det er pistolen/kniven som tar seg av drepingen. Føler med deg, det var ei grusom scene. Men American History X er ein fantastisk film, som du rett og slett ikkje KAN gå glipp av. Du kan alltids spole forbi den scena. Haha, syns den scena var utrolig rå jeg! Har sett filmen to-tre ganger, og vil se den igjen nå. På min top 5 liste, uten tvil. En film jeg "ALDRI vil se igjen" er Seven Samurai. Den er ikke spesielt dårlig, og ligger på IMDB's top 250 liste. Problemet er at den er uten farger og varer i 3 timer eller noe, hadde aldri klart å sett den pånytt.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 American History X er en fantastisk film og den scena kommer jeg til å huske resten av livet tror jeg. Den gjorde et mektig inntrykk på meg første gangen jeg så den. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) - American history x - Jeg vet at det er en flott film osv. Jeg har kun sett en scene i den filmen(Under en mediatime), og det var nok for meg. Jeg måtte rett og slett gå ut av klasserommet, og ikke komme tilbake før vi var ferdig å snakke om den filmen... Hvorfor? Du har sett en scene og bedømmer filmen utifra det? Hvilken scene? En av Edward Nortons beste filmer, anbefales på det sterkeste. Forøvrig enig i mesteparten av listen din utenom akkurat AMX som må være en av mine topp 10 fav. Dette var da scenen hvor Derek drar Lawrence ut på gaten, og sparker hardt ned på bakhodet til Lawrence ned i fortauskanten, noe som dreper han.Jeg kan fortsatt høre lyden inni hodet mitt. DEN scenen fikk vi se på vg1, og jeg er den type jenten som liker en god, gammeldags actionfilm, hvor det er pistolen/kniven som tar seg av drepingen. Føler med deg, det var ei grusom scene. Men American History X er ein fantastisk film, som du rett og slett ikkje KAN gå glipp av. Du kan alltids spole forbi den scena. Haha, syns den scena var utrolig rå jeg! Har sett filmen to-tre ganger, og vil se den igjen nå. På min top 5 liste, uten tvil. (...) Er enig i at det er en grusom scene. Men det er som de andre sier her - en film du bare ikke kan gå glipp av. Den filmen har gjort at jeg fikk veldig respekt for amerikas fortid, og at jeg fikk forståelse for hvordan det har vært for lyse og mørke mennesker. Den forandret mitt syn på veldig mye her i livet. Har sett filmer 7 eller 8 ganger. Blir like sterkt berørt hver gang. De beste filmene er de hvor du sitter og tenker over etterpå. Har flere eksempler på gode filmer egentlig. Men siden dette er en tråd for hvilke filmer jeg ALDRI vil se igjen, så får jeg vel slenge inn noen titler: - Die Hard 2 - har ikke sett de andre, men denne gjorde alt for meg ass. Skikkelig kjedelig. - Final Desination 3 - for usannsynlig. Igjen; har ikke sett alle. - Saw 3 - og enda en gang; har ikke sett alle - men denne var utroolig kvalm! Tipper de andre også er det. Kan ikke komme på flere i farten. Endret 15. november 2010 av triha 3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Greit greit, dere har overbevist meg. Jeg burde ikke slengt den filmen på en liste den åpenbart ikke hører hjemme! Jeg fjerner filmen fra listen, og ser filmen i juleferien, men kan ikke love at jeg kommer til å klare å se hele den overnevnte scenen Lenke til kommentar
torboe Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 De beste filmene er de hvor du sitter og tenker over etterpå. Har flere eksempler på gode filmer egentlig. Men siden dette er en tråd for hvilke filmer jeg ALDRI vil se igjen, så får jeg vel slenge inn noen titler: - Die Hard 2 - har ikke sett de andre, men denne gjorde alt for meg ass. Skikkelig kjedelig. - Final Desination 3 - for usannsynlig. Igjen; har ikke sett alle. - Saw 3 - og enda en gang; har ikke sett alle - men denne var utroolig kvalm! Tipper de andre også er det. Kan ikke komme på flere i farten. Die Hard 2?! Die Hard filmene er jo bare helt geniale! Men er vel en smaksak det også antar jeg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Når vi er inne på DH, 3 og 4 kommer jeg nok ikke til og se igjen. Nr 4 var bare dårlig, 3ern likte jeg ikke, vet mange elsker den kaotiske stemmningen i den men jeg syntes den var lite underholdene. Nr 2 er forglemmelig, men nr 1 er faen så bra Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Alle filmer som har med golf, baseball eller amerikansk fotball å gjøre Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Alle filmer som har med golf, baseball eller amerikansk fotball å gjøre .... Ikke en gang Happy Gilmore?? ... 1 Lenke til kommentar
torboe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fritt vilt 3... Triste greier.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Solomone Kane tror jeg jeg må legge til på min liste. Fytte rakkern for en drittfilm. Dialogene var stive og unaturlige, historien var platt og kjedelig og hele filmen føltes bare - feil. Klarte med nødskrik å kreke meg gjennom den, men det var med store personelige utfordringer. Må og plassere Valhalla Rising på en slik liste. Tror jeg så rundt 15 minutter av filmen før jeg måtte slå den av, holdt på å sovne flere ganger av den. Man blir litt lei til slutt av "mann stirrer tomt ut over øde land" settingen selv om den blir kombinert med litt bukspretting etter vært. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Awakenings. Så bra at jeg ble trist og sinna på samme tid. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja Kinderegg var kjedelig Lenke til kommentar
wergz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Drag Me To Hell. Dårlig handling Verre effekter IDIOTISK slutt... Vær så snill. Ikke ta deg tid til å se på denne filmen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Denne filmen her: (Cloverfield) Den har fått 7.4/10 på imdb, så kan ikke være så ille. Har ikke sett den. Endret 20. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå