Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

- The Grudge- Ufattelig glad jeg så denne på kino under kinodagen, slik at jeg slapp å tape enda mer penger på en så dårlig film.

- The Ring, twice is enough.

- Date Movie ( Egentlig alle de filmene der. Disastermovie, Epic Movie, Meet the Spartans, dance movie? bla bla. HATER DE!

- American history x - Jeg vet at det er en flott film osv. Jeg har kun sett en scene i den filmen(Under en mediatime), og det var nok for meg. Jeg måtte rett og slett gå ut av klasserommet, og ikke komme tilbake før vi var ferdig å snakke om den filmen...

- Psycho (1998)- Skjønner ikke hva som er så bra med den?

- The Hottie and the Nottie- med Paris Hilton. Javel ja.

- Rumour has it- Har ikke ord egentlig

- Alle filmer regissert av Woody Allen. Har til dags dato fire filmer av han i dvdhyllen, og flere skal det IKKE bli.

- Steve Martin filmer- Han ER jo faktisk ikke morsom!

-The Village- Både jeg og mamma var målløs når rulleteksten endelig kom.

Jeg oppdaterer listen når jeg kommer på enda flere dårlige filmer :)

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

- American history x - Jeg vet at det er en flott film osv. Jeg har kun sett en scene i den filmen(Under en mediatime), og det var nok for meg. Jeg måtte rett og slett gå ut av klasserommet, og ikke komme tilbake før vi var ferdig å snakke om den filmen...

Du har kun sett en scene av filmen, men likevel nevner du den her blant filmer du ALDRI vil se igjen? Okeeeei. Fantastisk film, og jeg anbefaler deg å se mer enn som så før du dømmer den nord og ned. Du sier jo tross alt at det er en "flott film osv".

Lenke til kommentar

Du har kun sett en scene av filmen, men likevel nevner du den her blant filmer du ALDRI vil se igjen? Okeeeei. Fantastisk film, og jeg anbefaler deg å se mer enn som så før du dømmer den nord og ned. Du sier jo tross alt at det er en "flott film osv".

Vet, jeg dømmer den veldig, men etter kun den ene scenen fikk jeg faktisk mareritt i flere dager etterpå..

Bare tanken på selve filmen får jeg faktisk ondt i magen :no: Jeg valgte å ta den filmen med på listen min, selv om jeg vet at den er bedre enn resten, fordi jeg vet at jeg aldri vil se den igjen. You see?

Edit: Men dette er da bare min mening, og dere kan nyte filmen så masse som dere bare vil :) Uten at jeg er en svekling fordi om :)

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Hvorfor? Du har sett en scene og bedømmer filmen utifra det? Hvilken scene?

En av Edward Nortons beste filmer, anbefales på det sterkeste.

Forøvrig enig i mesteparten av listen din utenom akkurat AMX som må være en av mine topp 10 fav.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Du har sett en scene og bedømmer filmen utifra det? Hvilken scene?

En av Edward Nortons beste filmer, anbefales på det sterkeste.

Forøvrig enig i mesteparten av listen din utenom akkurat AMX som må være en av mine topp 10 fav.

Dette var da scenen hvor Derek drar Lawrence ut på gaten, og sparker hardt ned på bakhodet til Lawrence ned i fortauskanten, noe som dreper han.Jeg kan fortsatt høre lyden inni hodet mitt.

DEN scenen fikk vi se på vg1, og jeg er den type jenten som liker en god, gammeldags actionfilm, hvor det er pistolen/kniven som tar seg av drepingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...