sureup Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Death proof. Rett og slett elendig... 3 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Death Proof var sløsing av tid, Planet Terror var vel god tid brukt. For min del i det minste. 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg forstår dere ikke. Både Death Proof og Planet Terror er veldig underholdende. Ihvertfall synes jeg det. Prøv å se begge sammen, med trailerene imellom filmene for å få den fulle Grindhouse-opplevelsen som opprinnelig ble planlagt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Dere disser Dan Craig naa men hva hvis han ikke kom tilbake i neste film , DA hadde nok pipa faatt en annen lyd ja ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Knight and Day kommer jeg aldri til å se igjen. Karrieren til Cruise er hlet klart langt nede om dagen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg forstår dere ikke. Både Death Proof og Planet Terror er veldig underholdende. Ihvertfall synes jeg det. Prøv å se begge sammen, med trailerene imellom filmene for å få den fulle Grindhouse-opplevelsen som opprinnelig ble planlagt. Enig i den, synes også begge er veldig underholdene. Grunnen til at ikke så mange liker Death Proof er vel at det er en litt annerledes Tarantino film, mange sier den er kjedelig osv... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Death Proof-diskusjonen kjem med jamne mellomrom på forumet. Eg er blant dei som diggar filmen, og har opplevd at mange liker den berre dei får sett den. Death Proof har eit dårleg rykte... Lenke til kommentar
morlie Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 UTEN tvil "THe happening", Satt på en kino i bergen og så den med ett par kompiser før en konsert. og under en ganske seriøs scene, så kommer mikrofonbommen ned i bildet med en helt ufyselig orange teipbit rundt. Gjorde det ikke noe bedre at historien sugde også... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan nok hende Planet Terror og Death Proof ikke er helt for mainstream markedet. Jeg likte de begge. Flotte hyllester til det gamle Grindhouse konseptet, samt diverse 70-talls sjangere. Men du må nok være en litt over average filmfan for å like disse. Selv digger jeg alt av Robert Rodriguez og Quentin Tarantino, så min mening er nok litt farget av det. Samtidig er jeg en langt over average filmfan. Sier litt når jeg gleder meg som en liten drittunge til Expendables kommer. Så mange 80/90-talls actionhelter sammen med to store 2000-talls actionhelter i en film som ikke har et annet mål for øyet enn å gi deg masse popcorn action. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Sier litt når jeg gleder meg som en liten drittunge til Expendables kommer. Så mange 80/90-talls actionhelter sammen med to store 2000-talls actionhelter i en film som ikke har et annet mål for øyet enn å gi deg masse popcorn action. Helt enig. Gleder meg til denne selv. Ikke fordi jeg tror historien eller manuset kommer til å være særlig bra, men rett og slett fordi det forhåpentligvis blir en utrolig underholdende action-film. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg skal ALDRI se "parfymen" igjen Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 En nasjons fødsel(A birth of a nation) fra 1915 kommer jeg ALDRI til å se igjen, den var alt for treg og kjedsommelig... Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Slenger meg på Death Proof diskusjonen og vil si at jeg likte den, men jeg synes den var litt tyngre å se enn annet av Tarantino. Det var slutten som for min del gjorde dette til en god film (og ikke bare middels). Allikevel ble jeg nok litt skuffa, liker Tarantino veldig godt, men synes ikke manus/dialog kom opp på nivået til filmer som Pulp Fiction og Reservoir Dogs. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Slenger meg på Death Proof diskusjonen og vil si at jeg likte den, men jeg synes den var litt tyngre å se enn annet av Tarantino. Det var slutten som for min del gjorde dette til en god film (og ikke bare middels). Allikevel ble jeg nok litt skuffa, liker Tarantino veldig godt, men synes ikke manus/dialog kom opp på nivået til filmer som Pulp Fiction og Reservoir Dogs. Når du snakker om manus/dialog og Quentin Tarantino så må du ikke glemme From Dusk Till Dawn og True Romance. To filmer som det forsåvidt bare lyser Tarantino av lang vei på disse punktene. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Slenger meg på Death Proof diskusjonen og vil si at jeg likte den, men jeg synes den var litt tyngre å se enn annet av Tarantino. Det var slutten som for min del gjorde dette til en god film (og ikke bare middels). Allikevel ble jeg nok litt skuffa, liker Tarantino veldig godt, men synes ikke manus/dialog kom opp på nivået til filmer som Pulp Fiction og Reservoir Dogs. Når du snakker om manus/dialog og Quentin Tarantino så må du ikke glemme From Dusk Till Dawn og True Romance. To filmer som det forsåvidt bare lyser Tarantino av lang vei på disse punktene. De har jeg faktisk ikke sett, men takk for tipset Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Death proof. Rett og slett elendig... Må si meg enig. 1 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg ser mye southpark, men siste episode var gørr. Sesong 14 episode 7 - "Crippled Summer" Litt of topic, men hvor finner du sesong 14 ? Utenlandske kanaler. Du finner sikkert noe på nettet også (hysh!) Men fant navnet ved hjelp av imdb og wikipedia. Slutt på offtopicen fra min side Mener å huske jeg har nevnt Mega Shark vs Giant Octopus, men denne er så dårlig at jeg må nevne den igjen til advarsel for folk. Ressigøren skylder med 1 og en halv time igjen av livet mitt.. Må også nevne ALT av vampyr filmer, ouch, føler meg homofil når jeg ser på det. grøss.... Lenke til kommentar
Erav Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg ser mye southpark, men siste episode var gørr. Sesong 14 episode 7 - "Crippled Summer" Litt of topic, men hvor finner du sesong 14 ? Utenlandske kanaler. Du finner sikkert noe på nettet også (hysh!) Men fant navnet ved hjelp av imdb og wikipedia. Slutt på offtopicen fra min side Mener å huske jeg har nevnt Mega Shark vs Giant Octopus, men denne er så dårlig at jeg må nevne den igjen til advarsel for folk. Ressigøren skylder med 1 og en halv time igjen av livet mitt.. Må også nevne ALT av vampyr filmer, ouch, føler meg homofil når jeg ser på det. grøss.... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 *grøss* Transporter 3 *grøss* Bare å nevne den filmen gjør at jeg skjelver og blir fylt av angst. Mest kjedelige og forferdelige 2 timene i mitt liv. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg ser mye southpark, men siste episode var gørr. Sesong 14 episode 7 - "Crippled Summer" Litt of topic, men hvor finner du sesong 14 ? Utenlandske kanaler. Du finner sikkert noe på nettet også (hysh!) Men fant navnet ved hjelp av imdb og wikipedia. Slutt på offtopicen fra min side Mener å huske jeg har nevnt Mega Shark vs Giant Octopus, men denne er så dårlig at jeg må nevne den igjen til advarsel for folk. Ressigøren skylder med 1 og en halv time igjen av livet mitt.. Må også nevne ALT av vampyr filmer, ouch, føler meg homofil når jeg ser på det. grøss.... Jeg ville ikke satt på en film med så dårlig tittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå