Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Det er noen ting som slår meg når jeg leser postene i denne tråden;

Mange av dere kan umulig se mye film, for da hadde dere garantert sett noe som er verre enn de dere nevner.

Ellers så er det en gjenganger at det virker som dere ikke visste hva filmen handlet om før dere faktisk så den og av den grunn hadde bygd opp en forventning som da ikke står i stil og dere derfor sier filmen er dårlig.

Også har du de som ser en film som tilhører en sjanger de overhodet ikke liker og av den grunn sier filmen er dårlig.

Til slutt har du de som hater en film bare for å skille seg ut.

Mye enig. Synes det er latterlig å gi filmer som f.eks. Transformers og Meet the Parents 1 og 2. Disse filmene er solide i sin sjanger, selv om de ikke er i toppsjiktet. Hvis slike type filmer er 1 og 2, så har de sett lite elendig film :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men who stare at goats er nok ganske sikkert en film jeg aldri kommer til å slå meg ned i sofaen med igjen. Leatherheads óg, for den saks skyld. To filmer som gjør skam på George Clooney. Ikke at han er en så utrolig bra skuespiller, men likevel.

Lenke til kommentar

Men who stare at goats er nok ganske sikkert en film jeg aldri kommer til å slå meg ned i sofaen med igjen. Leatherheads óg, for den saks skyld. To filmer som gjør skam på George Clooney. Ikke at han er en så utrolig bra skuespiller, men likevel.

Når vi først er inne på George Clooney er "Batman And Robin" ikke en veldig bra film...

Lenke til kommentar

Jeg ser mye southpark, men siste episode var gørr. Sesong 14 episode 7 - "Crippled Summer"

Kødder du? Crippled Summer var jo dritfet!

Når vi først er inne på serier, så må jeg si at Family Guy-episoden "Brian & Stewie" var noe ordentlig dritt. Og Family Guy er yndlingsshowet mitt. Det var veldig skuffende.

Lenke til kommentar

Wrong Turn-filmene. IKKE SE DE! (Fordi da er du homo)

1'ern er noe av det beste jeg har sett av slike type filmer.

Men de to andre suger.

Jeg hadde seriøst latterkrampe gjennom det meste av filmen fordi den var så tåpelig dårlig...

Lenke til kommentar

I am legend er ikke så dårlig. Men synes effektene er veldig tamme, ser jo ut som zombiene kommer fra et tv spill.

Skal jo komme en Prequel, ikke før 2013 i følge imdb.

Jeg liker I Am Legend, men kun fordi Mike Patton har stemmene til alle zombiene der.

Lenke til kommentar

Men de to andre suger.

Jeg hadde seriøst latterkrampe gjennom det meste av filmen fordi den var så tåpelig dårlig...

Ler du når du ser skrekkfilm?

Deg om det, men innenfor skrekk/horror-sjangeren er det en kjempebra film. Det er ikke sikkert du liker den type filmer.

Lenke til kommentar

Men de to andre suger.

Åja.

Men du ser jo tydelig hvordan filmene blir dårligere og dårligere og satser mer på vold og sex.

I første filmen så tar det jo faktisk litt tid før første man dør, mens i 3. så er det jo pupper og drap nesten iløpet av første minuttet :p

Lenke til kommentar

Drag me to hell skal jeg ikke se igjen.. Ble rett og slett kvalm av noen scener...

Jennifers body er heller ikke noe å skryte av.. Kjeda meg masse....

Listen er lang, nå har jeg tråden i mine inlegg, så det kommer nok flere filmer etterhvert som jeg ser de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...