Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Jeg anser meg selv som en "intelligent" 17-åring, så jeg tror det går bra ;) har aldri sett en film/serie og ikke forstått så..

Eneste må være at man med alderen lærer å dømme film etter "riktige" kvaliteter..

Icheckmovies.. Ok, får vel ta en titt.

Jeg ser også på meg selv som en intelligent, eller litt foran vennene mine. Jeg har veldig sansen for sære filmer. Et par eksempler er vel at et er ikke så mange på min alder, som jeg kjenner i hvertfall, som liker for eksempel "Seleskapsreisen". Den digger jeg. Jeg kan også se på filmer som for eksempel "Mathieu Og Korguttene" som er en veldig sær. Et par andre filmer som jeg liker er "Tilsammans", "Eggs" og "Salmer Fra Et Kjøkken". Dette er i følge meg ganske sært at en person på min alder liker og uansett hvordan jeg vrir og vender på det er og blir "2001: A Space Odyssey" en jævelig kjedelig film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser også på meg selv som en intelligent, eller litt foran vennene mine. Jeg har veldig sansen for sære filmer. Et par eksempler er vel at et er ikke så mange på min alder, som jeg kjenner i hvertfall, som liker for eksempel "Seleskapsreisen". Den digger jeg. Jeg kan også se på filmer som for eksempel "Mathieu Og Korguttene" som er en veldig sær.

Du kunne vært meg.

Et par andre filmer som jeg liker er "Tilsammans", "Eggs" og "Salmer Fra Et Kjøkken". Dette er i følge meg ganske sært at en person på min alder liker og uansett hvordan jeg vrir og vender på det er og blir "2001: A Space Odyssey" en jævelig kjedelig film.

Nei, du kunne ikke vært meg :p

Lenke til kommentar

@nybb: Linken i signaturen din går fremdeles ikke til profilen din, så det er fortsatt ikke mulig å se hvilke filmer du har sett.

Hmm. Det er vel feil link jeg bruker da..

For å holde det litt on topic:

Skal aldri se American Pie: Book of Love igjen. Tragisk.

jeg har hørt at den er dritdårlig, men har aldri sett den. Jeg burde altså ikke kaste bort tiden min på den?

Lenke til kommentar

Jepp! Det har jeg. Jeg kan virkelig ikke tro at jeg faktisk har sett film nummer to av en så dårlig film. For ikke å snakke om tre...

Kom på et par filmer til. Lake Placid 1 og 2 er det bare å holde seg LANGT unna! TOTALT ELENDIGE FILMER. Det er noen av de timene i livet mitt hvor jeg virkelig har følt at jeg har sløst de bort. For ikke å snakke om at de var dårlige, var det faktisk virus i film nummer to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det heter fikus , ikke homo....ho ho !

De som ikke liker Selskapsreisen er en gjeng fikuser som skulle blitt humbla av Iron Sheik , dem tenner nok paa den slags oxo lol (sinna bartesmiley)

Lenke til kommentar

Det er noen ting som slår meg når jeg leser postene i denne tråden;

Mange av dere kan umulig se mye film, for da hadde dere garantert sett noe som er verre enn de dere nevner.

Ellers så er det en gjenganger at det virker som dere ikke visste hva filmen handlet om før dere faktisk så den og av den grunn hadde bygd opp en forventning som da ikke står i stil og dere derfor sier filmen er dårlig.

Også har du de som ser en film som tilhører en sjanger de overhodet ikke liker og av den grunn sier filmen er dårlig.

Til slutt har du de som hater en film bare for å skille seg ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...