Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Valhalla Rising som har blitt nevnt her noen ganger var en interessant film. Det er synd at folkets forventninger skal gjøre filmen dårlig. At de forventet popcorn-action, men heller fikk en slags visuell kunstfilm gjør ikke filmen dårlig. Jeg forstår jo selvfølgelig at det er en film som er lett å mislike, men da fordi det ikke er deres smak og ikke fordi de forventet noe annet.

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar

Har ikke sett den selv, men ser ikke noe grunn til at du skulle vente noen år.

Ps: Du burde forresten få fikset den 250 linken i signaturen din så folk kan se hvilke filmer du har sett og ikke bare hele listen. Mye mer interresant i alle fall ;)

Lenke til kommentar

Har ikke sett den selv, men ser ikke noe grunn til at du skulle vente noen år.

Ps: Du burde forresten få fikset den 250 linken i signaturen din så folk kan se hvilke filmer du har sett og ikke bare hele listen. Mye mer interresant i alle fall ;)

Nei, fyy for en meningsløs kommentar!

Ja.. skjønner. Men da må jeg jo opprette en liste av noe slag da.. Hvordan gjøre det mon tro?

Lenke til kommentar

Det tipset jeg sier til alle, nå vet ikke jeg noe om deg og din personlighet selvfølgelig. Jeg synes det var en fantastisk fin og visuell film. De fleste andre jeg kjenner på min alder derimot synes det var en kjedelig drittfilm.

Ja.. skjønner. Men da må jeg jo opprette en liste av noe slag da.. Hvordan gjøre det mon tro?

Du kan f.eks registrere deg på Icheckmovies.

Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv som en "intelligent" 17-åring, så jeg tror det går bra ;) har aldri sett en film/serie og ikke forstått så..

Eneste må være at man med alderen lærer å dømme film etter "riktige" kvaliteter..

Icheckmovies.. Ok, får vel ta en titt.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv som en "intelligent" 17-åring, så jeg tror det går bra ;) har aldri sett en film/serie og ikke forstått så..

Eneste må være at man med alderen lærer å dømme film etter "riktige" kvaliteter..

Icheckmovies.. Ok, får vel ta en titt.

Berre sjå 2001: A Space Odyssey, det er ein flott film. Sjølv om den ikkje gir mykje meining eller er vanskeleg å forstå, er den knallbra.

Ikkje noko for den gjennomsnittlege tenåringen som ikkje ser filmar med mindre den handlar om bilar eller våpen.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...