Dravde Den Feite Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Uenig angående Nacho Libre, men enig angående Chuck and Larry. Latterlig dårlig film. Synes humoren i Jack Blacks filmer er fantastisk Jack Black kan være morsom, men Nacho Libre er bare dårlig. Dette er kanskje den verste filkmen jeg noensinne har sett, rett og slett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nacho Libre med Jack Black. Helt jævlig film. Du kommer ikke på rommet mitt igjen Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 vet ikke hvem som var værst jeg, nacho libre eller be kind rewind. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Spesielt bra er den ikke (Nacho Libre). Men å si at det er en av de verste filmene.. da har man ikke sett mye film gitt.. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg synes Valhalla Rising som har blitt nevnt her noen ganger var en interessant film. Det er synd at folkets forventninger skal gjøre filmen dårlig. At de forventet popcorn-action, men heller fikk en slags visuell kunstfilm gjør ikke filmen dårlig. Jeg forstår jo selvfølgelig at det er en film som er lett å mislike, men da fordi det ikke er deres smak og ikke fordi de forventet noe annet. Endret 15. juli 2010 av Levaiathan Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nacho Libre med Jack Black. Helt jævlig film. Du kommer ikke på rommet mitt igjen Du kan ikke si nei til meg og pinnen min <3 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 digby worlds biggest dog barnefilm fra 1973. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 2001: A Space Odyssey, House Of 1000 Corpses, The Shortcut. Det er nok mange fler, men jeg kommer ikke på noe mer. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke sett den førstnevnte, men vet du blir slaktet for den, da jeg tror det er en svært elsket film inne på forumet her.. :!: Bør jeg se den folkens? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei, vent noen år. Hva behager? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke sett den selv, men ser ikke noe grunn til at du skulle vente noen år. Ps: Du burde forresten få fikset den 250 linken i signaturen din så folk kan se hvilke filmer du har sett og ikke bare hele listen. Mye mer interresant i alle fall Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Har ikke sett den selv, men ser ikke noe grunn til at du skulle vente noen år. Ps: Du burde forresten få fikset den 250 linken i signaturen din så folk kan se hvilke filmer du har sett og ikke bare hele listen. Mye mer interresant i alle fall Nei, fyy for en meningsløs kommentar! Ja.. skjønner. Men da må jeg jo opprette en liste av noe slag da.. Hvordan gjøre det mon tro? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det tipset jeg sier til alle, nå vet ikke jeg noe om deg og din personlighet selvfølgelig. Jeg synes det var en fantastisk fin og visuell film. De fleste andre jeg kjenner på min alder derimot synes det var en kjedelig drittfilm. Ja.. skjønner. Men da må jeg jo opprette en liste av noe slag da.. Hvordan gjøre det mon tro? Du kan f.eks registrere deg på Icheckmovies. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg anser meg selv som en "intelligent" 17-åring, så jeg tror det går bra har aldri sett en film/serie og ikke forstått så.. Eneste må være at man med alderen lærer å dømme film etter "riktige" kvaliteter.. Icheckmovies.. Ok, får vel ta en titt. Endret 15. juli 2010 av nybb Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Greit, da sier jeg bare to ord: Kos deg Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 I will. Blir vel en stund til. Lite film for tida Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 250films.net funker også fint. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg anser meg selv som en "intelligent" 17-åring, så jeg tror det går bra har aldri sett en film/serie og ikke forstått så.. Eneste må være at man med alderen lærer å dømme film etter "riktige" kvaliteter.. Icheckmovies.. Ok, får vel ta en titt. Berre sjå 2001: A Space Odyssey, det er ein flott film. Sjølv om den ikkje gir mykje meining eller er vanskeleg å forstå, er den knallbra. Ikkje noko for den gjennomsnittlege tenåringen som ikkje ser filmar med mindre den handlar om bilar eller våpen. Endret 15. juli 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå