Haugli Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Valhalla Rising; Håpet å få se berserke vikinger, økser i hodet og masse blod, menneh.. Dette er en lang film, nesten uten lyd og så og si helt uten replikker. Mye syrebilder og jall ingen skjønner noe av. Pi (3,14); Syre. Syre. Syre. Herregud. Valley of the wolves; "Åh den er så politisk og jeg liker krig og fred og sånn og herregud fri islam" - Møkkfilm. Zombie Strippers; Ikke engang pupper kan redde denne filmen. Alpha Force; Jeg har ikke ord.. Det jeg kommer på i farta.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du har ikke sett Zombies vs Strippers? Dvs en dårlig rip-off... Jeg kommer aldri til å se tomme tønner igjen. Maken til møl skal man lete lenge etter. Rob Zombie's Halloween 2 var om mulig enda dårligere. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Zombie Strippers er jo fantastisk! Robert Englund spiller i den filmen, og det er grunn nok for meg. Nei, jeg sier ikke at det er noe episk mesterverk, men at den rett og slett er så dårlig at den er underholdende. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har sett VELDIG mye på film, og ALDRI har en film vært dårligere enn denne: http://www.imdb.com/title/tt0415345/ Jeg sitter heller å ser på Teletubbies the complete series, enn den filmen en gang til. Lenke til kommentar
Karztein Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 High School Musical 3 Med norsk dubbing Jeg gråt meg selv i søvn den kvelden. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 I hear ya karztein.. Gråt meg i søvn jeg også. Jeg forstår ikke hvordan skaperne av filmen, dem som er ansvarlig for norsk dubbing og alle som sto og så ugjerningene ble gjort, klarer å sove godt om natten. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Mega Shark vs Giant Octopus Dårlig Skuespill Teite Replikker Dårlig Animasjon Dårlig Redigert Alt som skjer, skjønner du skal skje. Så den nylig, anbefaler folk til å ikke se den. Sløsing av tid. Og jeg mener det, SLØSING! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Valhalla Rising; Håpet å få se berserke vikinger, økser i hodet og masse blod, menneh.. Dette er en lang film, nesten uten lyd og så og si helt uten replikker. Mye syrebilder og jall ingen skjønner noe av. Pi (3,14); Syre. Syre. Syre. Herregud. Valley of the wolves; "Åh den er så politisk og jeg liker krig og fred og sånn og herregud fri islam" - Møkkfilm. Zombie Strippers; Ikke engang pupper kan redde denne filmen. Alpha Force; Jeg har ikke ord.. Det jeg kommer på i farta.. hahahaha!!!!! jeg er så enig med deg om Valhalla Rising!! jeg håpet også på blod og gørr, men neida, hovedpersonen var liksom døv og greier, jaja.... jeg håpet liksom på en Ranmbo kar, som slaktet alle! det var en stooooor skuffelse, jeg så den på kino, og nesten alle dro, ROFLMAO! værste film ever, ikke å anbefale!! hahaha Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Synes Valhalla Rising var en visuelt bra og intressant film. Veldig spesiell og sikkert ikke for alle. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nacho Libre med Jack Black. Helt jævlig film. Samme gjelder; I now pronounce you Chuck & Larry Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Uenig angående Nacho Libre, men enig angående Chuck and Larry. Latterlig dårlig film. Synes humoren i Jack Blacks filmer er fantastisk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 What? Chuck & Larry er morsom <3 Kevin james OG Adam Sandler i samme film FTW Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ikke i nærheten av andre filmer av Sandler. Happy Gilmore er en ufattelig morsom film! Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 The Bounty Hunter med Jennifer Aniston og Gerard Butler En flau røre av en film som prøver å være morsom, dramatisk og gud vet hva mer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Funny People er også en av få filmer med Sandler som er bra. Endret 13. juli 2010 av Cortese Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Likte den også jeg Men må si at Reign Over Me er en av de bedre Endret 13. juli 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Sebastians verden, mer møkka film skal du lete lenge etter!! Rett og slett elendig. Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Seraphim Falls er alt jeg kan si. Der en fyr flykter fra et par andre, og helt på slutten får man vite hvorfor. ganske tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå