Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981723478

Alle "American Pie"-filmene som er kommet etter "American Pie - The Wedding", Det vil si "Band Camp", "Naked Mile", Beta House" og "The Book of love".

Den eneste grunnen til å se de siste sistnevnte filmer må evt. være muligheten for å se bar hud, men da har man andre alternativer som er mer egna.

Storyen til disse filmene er mer eller mindre fraværende! merker jeg nesten blir irritert av å se de, det er jo å håne de første tre filmene ved å lage noe så forferdelig Spin-off!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle "American Pie"-filmene som er kommet etter "American Pie - The Wedding", Det vil si "Band Camp", "Naked Mile", Beta House" og "The Book of love".

Den eneste grunnen til å se de siste sistnevnte filmer må evt. være muligheten for å se bar hud, men da har man andre alternativer som er mer egna.

Storyen til disse filmene er mer eller mindre fraværende! merker jeg nesten blir irritert av å se de, det er jo å håne de første tre filmene ved å lage noe så forferdelig Spin-off!

Synes den siste var den absolutt verste, og fortjener ikke å bære navnet American Pie.

Lenke til kommentar

The Hurt Locker.

Fatter ikke at den har fått så mange priser, den er jo gørr.

Dårlig historie!!!

Historien er vel forsåvidt grei. Enkel, men grei.

Ellers er filmen utrolig bra! Musikken og lydene er perfekte, gode dialoger, og spesialeffekter. Veldig realistisk er den også.

Endret av Vertical^
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Indy 4. Jeg kommer sikkert til å se den igjen på ett maraton, men hvis det er opp til meg så vil jeg helst slippe og se den igjen.

En film jeg aldri har sett og kommer aldri til å se heller, men så er ikke jeg så frelst i Indy i det hele tatt, helt greie filmer, men langt fra favoritter,

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri se Sex and the city (1) igjen, aldri! Ingen handling , rett og slett kjedelig!! (har ikke fristet å sett den før nå) Har ikke sett toeren, skal heller ikke se den. Når ikke eneren er bra, et ihvertfall ikke toeren det.

Noen som har sett Panoramal Activity? Uff, grøssss.

Må innrømme at jeg ikke likte Inglorious Bastards. Den hadde egentlig ingen handling, og den var så kjedelig at jeg sluttet å se den halvveis. Sikkert på slutten det beste skjer, men gidd ikke å sitte å se på.. ingenting kanskje 85%(?) av filmen... Vet, mange som elsket filmen, men det tok så lang tid før noe skjedde.. Må bare legge til at det positive var at Brad Pitt som alltid, var en god skuespiller. Sikkert bare meg som ikke likte filmen, pga hater gammeldagse krigsfilmer (de trenger ikke å være så kjedelig for det), men jeg liker veldig godt action!

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...