Bear^ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Lurer på om folk overhode har satt seg inn i det bildet? Tatt seg den tid til å tenke litt? Om likheter med andre historier der ute er det samme som dårlig film så tror jeg jammen ta man bare legger ned film industrien og går ut og ser på fugler. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 De fleste filmer i samme sjanger har like mange klisjeer. Avatar er en helt ålreit film. Jeg ble underholdt i hvert fall. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har faktisk aldri sett en film jeg ikke takler å se en gang til. Og jeg er rimelig sikker på at jeg har sett mer film enn de fleste her. Men jeg har en enkel regel. Jeg ser ikke filmer jeg i utgangspunktet vet jeg ikke kommer til å like. Ved å gjøre det, så ser jeg aldri filmer jeg ikke tåler åg se en gang til. Hvis du hater skrekkfilmer og ser en skrekkfilm, så er sjansen stor for at du vil hate den og aldri vil se den igjen. Og det betyr ikke nødvendigvis at det er en dårlig film, du liker bare ikke sjangeren. Og ja, jeg ser til og med mange filmer på Showtime. Har sett de fleste filmene sendt der de 6 siste åra. Tror kanskje jeg har et helt annet forhold til film enn anmeldere og mainstream filmseere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har ikke noe imot at folk ikke liker Avatar, smaken er som baken. Men når de driver å sammenligner historier på den måten, og i tilegg fabrikerer litt på siden for å kjøre inn sitt tvangsyn, da blir jeg litt irritert. George Lucas forsøkte å lage en film som var uavhengig av tidligere historier. Når han innså at dette var umulig, fulgte han Monomyth teorien til sitt fulle. Spørsmålet er ikke om det er gjort før eller ikke, men hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Robin Hood 2010 Dritfilm. Kjedlig. The Road Kjedlig film. For lite histore. Ja veit den er om skildring av far/sønn greie, men den gjor det på så kjedelig måte at jeg ble lei. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Avatar For langdratt og kjedelig Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kick ass = Suck ass. Det er en film jeg ble skikkelig skuffet over. Kan jo også slenge inn District 9 på listen over filmer jeg aldri vil se mere. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Likte du ikke KickAss OG District 9!? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Date Night. Aldri opplevd at ein film har treft meg so lite. Sat å leid meg gjennom filmen. Hadde ikkje eg vore saman med andre personar ville eg garantert gått. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 District 9 var vel kanskje den beste filmen jeg så i 2009 og Kick-Ass står som en GOD kandidat til å bli beste i 2010. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Utrolig kjedelig film 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom på to til som jeg aldri mer kommer til å se: I, Robot og Nightmare Before Christmas. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 I, robot var bra da en film jeg ikke vill se igjen er fjolls til fjells Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen her som har sett Small Town Folks fra 2007? Fy flate, mere elendig film skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 I, robot var bra da en film jeg ikke vill se igjen er fjolls til fjells Haha, Fjolls til Fjells har jeg sett uttallige ganger, og ler like mye hver gang. Jeg for min del likte ikke I, Robot. Ikke min type film rett og slett. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Far Cry vil passe godt inn her! Det er en film av Uwe Boll som er basert på det fantastiske spillet med samme navn, utviklet av Crytek. Filmen er bare en skam! Skuespillerne er grusome, replikkende er bare pinlige... Noen av skuespillerne skal få slippe noe av kritikken, da få av dem faktisk gjorde en grei jobb. Og det var faktisk noe bra action scener der, men hvor god en film er måles ikke i antall ekplosjoner... Det hjelper ikke med eksplosjoner når alt annet er søppel. Det er så lite troverdig, historien er tull og ikke i nærheten av spillets historie. Jack Carver er en bråkjekk, selvgod, idiot i filmen og kommer bare med idiotiske replikker. På en måte er jeg litt glad for at jeg så filmen, med tanke på at den er så dårlig at det blir komisk og at filmen var bare til å le av, men jeg jeg slet meg gjennom filmen. Jeg har nå noe å le av i ettertid, dog. Det er uten tvil den verste filmen jeg har sett i mitt hele liv! Måtte Uwe Boll bli utestengt fra filmindustrien og skaffe seg en annen hobby! Endret 2. juni 2010 av stianaarskaug Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Bitchslap! Crappy film, litt komisk da. Et sterkt pluss er at det er mange nice damer der Bilder sier mere en tusen ord.. Endret 2. juni 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Disse filmene kommer jeg garantert aldri til å se igjen: Raging Bull Enten er jeg helt på jordet, eller så er denne depressive filmen tidenes mest overvurderte. Die Hard With a Vengeance Same old story. Første film var bra, oppfølgeren var grei nok, nr. 3 var skuffende. Law Abiding Citizen Funker kanskje hvis du er mer interessert i popcornet ditt enn i selve filmen, men ellers er dette objektivt sett søppel. Filmen starter brukbart, men troverdigheten avtar mer og mer før en håpløs avslutning. Basic Instinct Denne filmen fortjente aldri å bli så kjent som den ble. Bortkastet tid. Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 2012 Doomsday ! Skrekkelig B-film versjon av 2012. Coveret ser fett ut. Men dialogene, skuespillertalentene å scenene minner mest om gode å onde dager. IKKE SE DEN ! Den er så dårlig at det er ikke morsomt en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå