Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til å se Catwoman igjen.. Noe av det værste jeg har sett. Hadde forventet at den skulle være mye bedre, uten at det sier så mye. Jeg regna med grei skuring av typen karakter 3... men neida. huff

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Jeg kommer nokneppe til å se disse filmene flere ganger:

- Crash

- deer hunter

- Apocalypse nå

6448061[/snapback]

Det håper jeg du ikke mener... skjønner du forresten filmene og at de har noe mer enn underholdningsglede? :hmm:

De er jo knall alle tre!

6451833[/snapback]

Kansje jeg overdrev når det gjelder Crash.

Men de to andre kan man bare glemme. Deer hunter var gørrkjedelig.

Apocalypse nå ble jeg anbefalt av historielæreren min og da jeg så den ble jeg evig skuffet. klart den berer budskap og er mer en en krigsfilm. men å slite seg igjennom 3 timer, give or take, med det der klarte ejg ikke. sovnet flere ganger, og var nødt å se denf erdig i omganger.. altså ta pauser under filmen.

Lenke til kommentar

han jeg delte hybell med da jeg gikk på videregående leide engang den engelske pasienten.

for å si det kort, jeg la meg til å sove.

og så leide jeg selv en Ice-T film for noen år sia (liker generelt filmene hans pga hjernedød underholdning) men denne som jeg heldigvis ikke husker navnet på var noe av det værste jeg har sett.

alt som skjedde var at de var enten i ei bakgate eller på et gatekjøkken og dreiv å krangla om diverse idiotiske ting.

Lenke til kommentar

Wild Wild West (med Will Smith)

Jeg var i klinisk sjokk i to uker over å ha sett denne på kino. Blir på grensen til å bli manisk depressiv bare ved å se reklame av den.

Aldri blitt så skuffet i hele mitt liv. Jeg følte meg forrådt, utnyttet og brukt. Will Smith, hvordan kunne du gjøre dette mot meg? Jeg tilgir aldri.

Lenke til kommentar
Wild Wild West (med Will Smith)

Jeg var i klinisk sjokk i to uker over å ha sett denne på kino. Blir på grensen til å bli manisk depressiv bare ved å se reklame av den.

Aldri blitt så skuffet i hele mitt liv. Jeg følte meg forrådt, utnyttet og brukt. Will Smith, hvordan kunne du gjøre dette mot meg? Jeg tilgir aldri.

6458501[/snapback]

Enig. Den var en stor skuffelse. Alt fra plottet til skuespillerprestasjonene var jo helt grusomme. Virket som de som skulle lage den bare satt seg ned og "brainstormet" for så å ikke fjerne en eneste en av de dårlige ideene.

Lenke til kommentar

Hva angår Wild Wild West så har jo faktisk Will Smith i ettertid uttalt at han skammer seg over å ha vært med i den filmen, og enda mer da så mange folk betalte for å faktisk se den.

Jaja, selv har jeg ikke sett filmen, og jeg kommer neppe til å se den heller. Jeg håper Will velger fremtidige roller med mer omhu, og det kan jo nesten virke sånn ettersom de siste filmene jeg har sett ham i er ganske bra.

Lenke til kommentar
Hva angår Wild Wild West så har jo faktisk Will Smith i ettertid uttalt at han skammer seg over å ha vært med i den filmen, og enda mer da så mange folk betalte for å faktisk se den.

Jaja, selv har jeg ikke sett filmen, og jeg kommer neppe til å se den heller. Jeg håper Will velger fremtidige roller med mer omhu, og det kan jo nesten virke sånn ettersom de siste filmene jeg har sett ham i er ganske bra.

6459238[/snapback]

Både "Ali" og "I, Robot" må vel kunne sies å være filmer som er uendelig mye bedre enn "Wild Wild West". Spesielt Ali var bra synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...