Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Smaken er som baken, og den hater Da vincikoden. Nevermore the Raven said. EOD. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har ikke lyst å se "Highlander" elns igjen Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 det var en film som jeg kan huske, men vet ikke hva den heter....sovna midt i :!: 6294607[/snapback] Wow, så informativt. Jeg så en film uten navn og filmrull, den var et egg. 6294729[/snapback] kom nettopp på den.....back to the future....en av de Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Mongoland, er en film som jeg aldri skal se igjen. Den hadde overhode ingen underholdningsfaktor! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tidenes dårligste (sammen med Thirteen) fjortisfilm: Bare Bea Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Karakteren på IMDB for U.S. Seals forklarer det meste om filmen. Det verste er at det finnes en toer og en treer også. *ristepåhodet* EDIT: Beklager, karakteren sier IKKE det meste om filmen. Endre karakteren til 1.0 så skal jeg være enig. Det er en helt tragisk film. Har veldig lyst til å skaffe toeren også. Den skal være minst like dårlig, og hver bevegelse gjort av et menneske, i toeren, lager en "svisj"-lyd, slik man hører på gamle, halvhjertede ninja-filmer. Endret 12. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Av film jeg har sett nå i det siste så var det en film om noen siamesiske tvillinger som har det flott sammen, så drar de til hollywood der den ene vil bli skuespiller. Den andre har sceneskrekk og møter en jente han har snakket med over nettet i mange år. Kommer ikke på hva den heter, men makan til drittflim. Er klar over at det er en amrikansk familiekomedie, men de aller fleste vet at siamesiske (sammenvokste) tvillinger er identiske, noe de i filmen ikke var. Ellers så drakk den ene seg full, den andre kjørte(det så ut som han var edru). Når han som kjørte blåste hadde han høy promille(!). Når en av de drikker vil alkoholen gå over til blodet og deretter begynne å virke på dem, siden de er sammenvokste deler de noen av blodårene, og derfor vil begge ha vert fulle, men han som ikke drakk hadde ikke blitt tatt i en promilletest, da de der måler hvor mye alkohol det er i luften du puster ut, (Alkoholen i magesekken fordamper og blir pustet ut.) En siste ting, men som jeg er litt usikker på: Man kan vel ikke skille voksene siamesiske tvillinger? Trodde dette var noe man bare kunne gjøre når en var liten jeg. Om jeg har rett på dette blir det ganske teit da de skiller seg på slutten. Makan til drittfilm, hater når ting på film ikke stemmer i det hele tatt med virkligheten. Utenom dette var filmen dårlig, skulle vært en lov imot så dårlige filmer! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 The Dead of Night (2004) Hvis noen noen gang har sett en verre film, så gi meg en PM... Det er helt ufattelig at noen i det hele tatt ville gi den ut på dvd. Så den med 2-3 kompiser og det var like før gråten tok oss. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Walking Tall med "The Rock" i spissen er bare så ufattelig elendig at den skal ALDRI hjernecellene mine plages med mer! Ellers så er det og liten tvil om at jeg kommer til å holde meg borte fra filmer som Big Mommas House 2 (ble avskremt av 1'ern... fy så dårlig), og Boogeyman (denne bygde opp til noe stort, men slutten var så elendig at jeg mistet helt grepet på hva det var med denne filmen som var godt i det hele tatt, og dersom jeg ser denne en gang til vil hele dritten sannsynligvis bare bli latterlig...) (Ikke glem; alt er subjektivt... ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tror nok det er en stund til jeg ser My Little Eye igjen. Det var ikke det at den var skummel. Heller det at den var lang kjip og med teit slutt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvis det er snakk om filmer som er så dårlig at man ikke vil se de igjen så må man jo nevne ExtremeOps (tror det var det den het). Dårligere film skal du leite lenge etter, hvertfall en dårligere film som ikke er en amatørfilm og helt ukjent for folk. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som har set White Noise? større drit skal du lete lenge etter :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 De fleste filmene som dama tvinger meg igjennom Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg må virkelig si at filmen "Nurse Betty" er en film jeg ALDRI blir å se igjen, den er så brutalt dårlig som det går ant å få en film til å bli. "The Blair Witch Project" vil jeg heller aldri se igjen, den er utrolig dårlig å hater den rett å slett. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Narnia filmen, trodde jeg skulle sovne... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ardenennen 1944: Slapp WW2 film fra 1956.lo meg nesten IHJEL der ein tanks avfyrte eit skudd....allvorlig så dårlig lydeffeter aeheaheha. Skuspillet er typisk denne perioden.men så hadde eg sett The longest Day noen dager før eg såg denne da,så Ardennen 1944 havna godt i skyggen av det mesterverket for å si et mildt. Endret 13. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Karakteren på IMDB for U.S. Seals forklarer det meste om filmen. Det verste er at det finnes en toer og en treer også. *ristepåhodet* EDIT: Beklager, karakteren sier IKKE det meste om filmen. Endre karakteren til 1.0 så skal jeg være enig. Det er en helt tragisk film. Har veldig lyst til å skaffe toeren også. Den skal være minst like dårlig, og hver bevegelse gjort av et menneske, i toeren, lager en "svisj"-lyd, slik man hører på gamle, halvhjertede ninja-filmer. 6296886[/snapback] Haha. Akkurat slik ein kamerat av meg forklarte filmen,svisj svisj. Han hatet den så jævlig at det halve kune vert nok Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 You Got Served kan eg sverge på at eg aldri skal se igjen. Har rett og slett ikkje ord for kor dårlig den filmen er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Underworld 1 & 2 LotR 1 & 2 Chihiro Donnie Darko Aliens Red Zone Cuba Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Doing Hard Time En av de dårligste filmene noensinne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå