SML Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 X-files: i want to believe Oppskrytt møkkafilm Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 X-files: i want to believe Oppskrytt møkkafilm Oppskrytt? Har ikke hørt ett eneste godt ord om den. Kommer aldri til å se den igjen selv, en av de verste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 X-files: i want to believe Oppskrytt møkkafilm Oppskrytt? Har ikke hørt ett eneste godt ord om den. Kommer aldri til å se den igjen selv, en av de verste filmene jeg har sett. Ikke media-wise, men av vennene mine. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Avatar, likte virkelig ikke den filmen, orker ikke og sitte igjennom den igjen. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Avatar, likte virkelig ikke den filmen, orker ikke og sitte igjennom den igjen. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Dårlig War of the World - Alt for overdreven The Texas Chain Saw Massacre ( 1974 ) - Kjedelig Fårstår ikke ideheletatt att Motorsagmassakeren (1974) ble bannlyst i store deler av værden. Skjer jo ikke en dritt skummelt/spennende i filmen..... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Dårlig War of the World - Alt for overdreven The Texas Chain Saw Massacre ( 1974 ) - Kjedelig Fårstår ikke ideheletatt att Motorsagmassakeren (1974) ble bannlyst i store deler av værden. Skjer jo ikke en dritt skummelt/spennende i filmen..... Jeg forstår ikke helt klagingen om War of the Worlds Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ikke jeg heller, og heller ikke om PotC: The Curse of the Black Pearl... jeg har begge filmene på DVD og har sett dem mange ganger. Syns de er bra, jeg. Men OT: En annen film jeg aldri kommer til å se igjen er Der Untergang. Kjedelig film. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Så nylig "Bergenstoget plyndret i natt". Med musikk fra Spotify. "Ragtime piano" spilte gjennom hele filmen, med unntak av Jonathan fra spotify som jabbet litt her og der. Det var ikke moro. For å ta med en nyere film, "Death Proof" av Quentin Tarantino var helt elendig kjedelig. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Likte ikke den temmelig nye "G.I Joe" heller. Møkkafilm! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Avatar, likte virkelig ikke den filmen, orker ikke og sitte igjennom den igjen. +1 +2 Og I Love You Phillip Morris. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) The Imaginarium of Doctor Parnassus Styr unna! Med en slik skuespiller spekket film og et tilsynelatende originalt samt spennende inntrykk fra trailer, men neida... makkverk! Endret 28. april 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Do the right thing MERKELIG film! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror jeg har nevnt den før, men fortjener virkelig å bli nevnt igjen. Jeg snakker selvfølgelig om The Crow. I tillegg kommer jeg aldri til å se den 3 timer lange og utrolig dårlige tv-film utgaven av Stephen Kings IT. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 The hottie and the nottie Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Do the right thing MERKELIG film! Oi. Do the Right Thing er veldig rett-fram, då. Ein dag ting går på tverke i NY. Kan ikkje sjå kva som var merkeleg med den. Og det er ein film eg kan sjå om igjen mange gonger. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 The Imaginarium of Doctor Parnassus Styr unna! Med en slik skuespiller spekket film og et tilsynelatende originalt samt spennende inntrykk fra trailer, men neida... makkverk! Enig. Verre drittfilm skal du leite langt etter faktisk! Verken underholdning, spenning, drama eller action i den filmen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Paranormal Activity Rett og slett en kjedelig drit film som er produsert utenfor hollywood om paranormal aktivitet. 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Paranormal Activity Rett og slett en kjedelig drit film som er produsert utenfor hollywood om paranormal aktivitet. Helt enig der også! Overhodet ikke skummel, og jeg satt bare og var oppgitt. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 King Kong og lignende langdryge filmer, som man ser en gang og stort sett er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå