Kea Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Match Point - En utrolig kjedelig film. Dessverre ble jeg tvunget til å se den på kino, venninna mi skulle absolutt ha meg med Twilight - Skjønner ikke hvorfor man lager sånt oppstyr om disse filmene, de er jo til å spy av. Menmen, hver sin smak, og takk og lov for det Traffic - Har jeg til og med på DVD, den fikk jeg (uheldigvis) av ei venninne til bursdagen min. Har ikke sett hele engang, de første 5 minuttene var nok til å avgjøre saken. Marley & Me - Så kjedelig at jeg sovna flere ganger i midten av filmen. Endret 24. februar 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Monster man Leaving las vegas Crank 1+2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Marley and Me, så trist at jeg holdt på å grine. Secretary, så rar at jeg trodde aldri noe sånt kunne bli laget. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Malibu Shark Attack Oh My God Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Monster man Leaving las vegas Crank 1+2 Crank 1 & 2 er jo klassisk! Jeg kommer aldri til å se "Bitch Slap" igjen. Fy flate, ikke engang store doser pupper i slow-mo klarte å redde den. Måtte dele den opp over fire kvelder for å klare å pine meg gjennom hele. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Malibu Shark Attack Oh My God den skal jeg finne, og se NÅ med EN gang! fy så dårlig den så ut på traileren Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det var en blanding av tegnefilm og baywatch Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Twilight er en film jeg heller ikke vil - eller kommer til - å se igjen. Synes det var tarvelige saker fra start til slutt med tarvelige skuespiller prestasjoner. Robert Pattinson syntes jeg spilte helt forferdelig, husker jeg så hans små prestasjoner i Goblet of fire og trodde kanskje det var fordi han ikke fikk nok tid fremfor kameraet men når jeg så han i Twilight så jeg at det ikke hjalp mye. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 The Phantom of the opera (1925) Den hadde en del steder der spenningen var mer eller mindre høy, men den ble langdryg og vanskelig å følge med på... Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Attack Force, Elendig film Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Adevntureland Trick R' treat The brave one Noen jeg kom på i farten Lenke til kommentar
war2war Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Marcy X Og nei det var ikke jeg som leide den. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 - sikkert en interressant laget film for filmgeeks, men en så innholdsfattig og langdryg film skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 There will be blood. Syns rett og slett at den var gørrkjedelig. Kan være at jeg forventet mer action, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 There will be blood. Syns rett og slett at den var gørrkjedelig. Kan være at jeg forventet mer action, ikke vet jeg. På sett og vis kan tittelen være litt mistolkende ja. Godt du ikke forventet en vampyrfilm Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Pirates of the Caribbean: At World's End - Ein lang film som handlar om bortimot ingenting. Eit endelaust rot av personar og hendelsar + fryktelege skodespelarar gjorde sitt til at filmen vart utruleg kjip. Alien: Ressurection - TOTALT uengasjerande film frå ende til anna. Lenke til kommentar
Kartong Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 TV: The Movie Et lite smil her og der i filmen, men ellers ganske elendig. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 There will be blood. Syns rett og slett at den var gørrkjedelig. Kan være at jeg forventet mer action, ikke vet jeg. På sett og vis kan tittelen være litt mistolkende ja. Godt du ikke forventet en vampyrfilm hehe, tittelen er nok det ja. Leste en kar som hadde en teori om at filmen har så høy score fordi så mange actionelskere aå den på kino pga tittelen, og i stedet fikk sett en skikkelig dramafilm for første gang Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Den har høy score fordi det er en jævla bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå