HarryLime Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det har jo også noe med hva filmene koster. Jo bedre, jo dyrere. Forøvrig enig med magnusbe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nettopp slitt meg gjennom Troll 2. Jeg prøver ikke å gjenta den prestasjonen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nettopp slitt meg gjennom Troll 2. Jeg prøver ikke å gjenta den prestasjonen. Ooooooooooh myyyyyyy goooooooooooooood Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 HAHAHA. Jeg er NØDT til å få sett den en gang. Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nettopp slitt meg gjennom Troll 2. Jeg prøver ikke å gjenta den prestasjonen. Så nettopp traileren. Og DET blir jeg aldri å gjenta! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Arf.. The Thaw.. mer som The Bah. Så teit film, de cisste jo alt etter et par dager om hvordan parasittene fungerte osv osv osv.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Troll 2... Traileren var rævva, så da kan ikke fullversjonen være så mye bedre Lenke til kommentar
Leprechaun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Wyvern (2009) og Rise of the Gargoyles (2009) Endret 15. desember 2009 av Leprechaun Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Rise of the Gargoyles (2009) Den hørtes nesten ut som kunne vært et bra plott. idé: alle sånne statuer blir til live over hele verden, haha. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Antichrist I mean, wtf? Jeg har sett mange syke filmer, men denne var noe for seg selv. Skjønte ingenting av den heller, skulle tro det var et mareritt som var blirtt filmet Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Antichrist I mean, wtf? Jeg har sett mange syke filmer, men denne var noe for seg selv. Skjønte ingenting av den heller, skulle tro det var et mareritt som var blirtt filmet Fullt mulig at det er det som var tanken til Von Trier... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Syke syke greier ihvertfall. Det eneste jeg likte var åpningsscenen og musikken der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Likte ikke Antichrist selv, men synes den er fascinerende. Var spesielt én scene jeg kunne klart meg fint uten, og er ganske sikker på at Jason vet hvilken jeg mener... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hehe, det var ikke så delikat nei. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Boogeyman, The grudge og ..ja dere skjønner. Generelt tåpelige filmer med så mye klisjéer at det nesten blir artig. Egentlig svært få filmer jeg gidder å se på nytt. Kanskje jeg bare må ligge unna mainstreamfilmene. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ringu 0 - Basudei (Ring 0 - Birthday) Tok feil av den og The Ring... 39 bortkastede kroner. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Man of the Year. Dette kunne blitt en bra film om hvordan en komiker som Stephen Colbert og Jon Stewart ville taklet å faktisk bli president selv, men nei. De gjorde heller filmen om til en dum politisk thriller om noen nye stemme maskiner som ikke funket og filmen var ikke spennendes i det hele tatt. Endret 23. desember 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Cannibal filmene.. Alle 4 som kommer i den boksen. En kompis klarte å overbevise meg til å se noen filmer som handlet om kvinner i tyske konsentrasjonsleirer, det var en blanding av perversjon, sadisme, ydmykelse, vold, voldtekt og alt mulig. Verste jeg noen gang har sett, så ikke hele heller. Anbefaler ingen å se noen av dem. Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Way of the Vampire, aldri før har jeg sett en så dårlig film, og jeg tviler på at mange andre har det heller. Også har du jo Twilight, da. Nå må ingen tro at jeg har noe spesielt i mot vampyrfilmer, jeg synes for eksempel at Interview with the Vampire er et herlig stykke film. Men Twilight og Way of the Vampire får meg bare til å grøsse. Og ikke slik vampyrer skal få deg til å grøsse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå