Br0dskive Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva var det du ikke likte da? Den var rett og slett bare fryketig kjedelig. Filmen hadde sener som de dro ut alt for lenge og kjedelige karakterer (bortsett fra Col. Hans Landa, han likte jeg). +1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pfft, tull. De "kjedelige" scenene er jo det som gjør Tarantino bra. Åpningsscenen, f. eks Var ikke for lang. Den holdt folket på pinebenken. Var den virkelig kjedelig? Og scenen når de to mennene siktet på hverandre under bordet, som endte i full krig i den baren? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pfft, tull. De "kjedelige" scenene er jo det som gjør Tarantino bra. Åpningsscenen, f. eks Var ikke for lang. Den holdt folket på pinebenken. Var den virkelig kjedelig? Ja, det var den. Og scenen når de to mennene siktet på hverandre under bordet, som endte i full krig i den baren? Jepp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er jo dette som er Tarantino. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Var jo de to scenene som gjorde hele filmen. Jævla bra suspens, jævla bra dialoger osv. Ble ikke kjedelig i det hele tatt. Ihvertfall i min mening. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er Tarantino-fan og hadde gledet meg til den filmen lenge, og da jeg så den ble jeg absolutt ikke skuffet ! kjedet meg ikke et sekund Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er jo dette som er Tarantino. "Why is everyone so fucking stupid?" Greit, vi har alle misforstått. Enlighten us. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Alle? De fleste syntes da filmen var bra. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Inglorius bastard var bra og hvis du syns den var dårlig så er det greit det og, men nok snakk om det. En ting som virkelig er sikkert er at jeg aldri skal se gamer igjen. Det var jo like underholdende og se den filmen som og studere en pakke plantejord. Klarte såvidt og se den ferdig fordi den var så kjedelig, henta seg litt opp på slutten da men ble ødelagt av den idiotiske "skurken". Det må faktisk være noe av det dummeste jeg har sett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var jo de to scenene som gjorde hele filmen. Jævla bra suspens, jævla bra dialoger osv. Ble ikke kjedelig i det hele tatt. Ihvertfall i min mening. Samd. Det er dei scenene eg hugsar best frå filmen, pluss italienskbruken og the bear jew. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Jeg synes den er kjempebra. Jeg syns og den er dritbra. I'll third that. Inglourious Basterds altså. Så Gamer for en uke siden og sovnet etter 1 time, historien var helt uinteressant og veldig forutsigbar. Endret 11. desember 2009 av RomTorsk Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Må også kaste meg på jeg synes IB var langdryg å kjedelig. Er ikke alle som liker dialoger som varer 15 min. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bare vi som liker Tarantino. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Eller de som liker velskrevne dialoger. Uansett er nok Inglorious Basterds Tarantinos beste etter min mening, har dog ikke sett Death Proof Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da har du en godbit i vente, rangerer Death Proof som nummer to, etter Pulp Fiction Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Sier meg helt enig med CypheroN. Åpningsscenen i IG er noe av det beste jeg har sett dette tiåret. Minner meg litt om åpningen i There Will Be Blood. Ekte hitchcock stil over den. Elsker når PTA og Tarantino har disse lange sekvensene i filmene sine. Nesten like digg som sex faktisk. Edit: Utydpning av TWBB og IG sammenligning; Begge kjempelange sekvenser som etablerer karakterene videre i filmene. Forskjellen er jo selvsagt at i TWBB er det gjort uten dialog. Endret 11. desember 2009 av HarryLime Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bare vi som liker Tarantino. Eller de som liker velskrevne dialoger. Jeg liker begge delene og likte ikke IB, så det må være noe annet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Derav det forrige innlegget mitt - Enlighten us. Endret 11. desember 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Neida, det var siste innlegg fra meg i denne debatten. Jeg forstår at mange kan mislike IB; eller i det minste se på den som middels. Kan tenke meg mange mener den er altfor masete og litt for mye av det gode, litt for mye som skjer på en gang. Men når det først er rolig, så skjer det ingenting. Pacinga kan nok være et problem for mange. Men selv gikk den rett inn i hjertet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå