bögfisk Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 2012 ehehehe, faen for et makkverk Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 2012 ehehehe, faen for et makkverk ble du ikke underholdt? satt du ikke på kanten av stolen noen ganger? var det ikke slik en katastrofe film skal være? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 2012 ehehehe, faen for et makkverk Den var jo bra! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Skal aldri se en skrekkfilm igjen. Jeg har gitt opp alt håp om at en skrekkfilm skal skremme meg. Ofte er det slik at filmen er litt småskummel i starten, men så finner man ut at den "skumle greia" i filmen bare er ute etter å drepe. Så handler resten av filmen om et par folk som ikke vil bli drept, men blir drept en etter en. Hvor skummelt er det når noen dør på film egentlig? Ikke skummelt i det hele tatt. Hvis det skal være i nærheten av skummelt må den "skumle skapningen" utsette ofrene sine for fysisk og psykisk langsom, genial tortur. Ikke noe drap. Det er jo smertefritt. Jeg så shutter[2004], og den så lovende ut, men så fant jeg ut at den greia bare var ut etter å drepe som vanlig. Tror jeg hvertfall, så halve filmen før jeg begynte å halvsove, og hoppa bare til noen scener for å se om jeg gikk glipp av noe. Lite trolig. I en skrekkfilm er det sjeldent at man får se personene utvikle seg, eller får noe som helst tilknytting til de. Det mangler elementer av humor og følelser. Og når man ikke bryr seg om karakterene er det jo samme faen om de dør eller ikke. Derfor er det heller ikke skummelt. Skvetting er noe annet. Om jeg skvetter av en film betyr ikke det at jeg nødvendigvis blir skremt, eller at filmen er noe bra av den grunn. Endret 6. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Istid 3. Selv ikke Dagfinn Lyngbø greide redde den Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Istid 3. Selv ikke Dagfinn Lyngbø greide redde den Derfor jeg så den med engelsk tale. Synest forsåvidt Istid 3 var bedre enn nr. 2. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jennifer's body og American Pie: Book Of Love. Offf Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jennifer's body og American Pie: Book Of Love. Offf Så nettopp begge de to, jeg synes de var bra Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jennifer's body og American Pie: Book Of Love. Offf Så nettopp begge de to, jeg synes de var bra Smaken er som baken. Syns den siste american pie filmen var den dårligste av de til nå, og i jennifer's body var det bare megan fox som var bra. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jennifer's body og American Pie: Book Of Love. Offf Så nettopp begge de to, jeg synes de var bra Smaken er som baken. Syns den siste american pie filmen var den dårligste av de til nå, og i jennifer's body var det bare megan fox som var bra. alt etter bryllupsfilmen telles ikke som american pie engang syns jeg as. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Inglourious Basterds. Huff, dette var kjedelig. Skuffende film fra Tarantino... Igjen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Inglourious Basterds. Huff, dette var kjedelig. Skuffende film fra Tarantino... Igjen. At det var?! Eg har ikkje sett den endå, men den er lagd av tarantino og ligg på top 250! Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Inglourious Basterds. Huff, dette var kjedelig. Skuffende film fra Tarantino... Igjen. At det var?! Eg har ikkje sett den endå, men den er lagd av tarantino og ligg på top 250! Tror faktisk det er den mest oppskrytte filmen jeg har sett. Endret 9. desember 2009 av Junior91 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes den er kjempebra. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg synes den er kjempebra. Jeg syns og den er dritbra. Endret 9. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Syntes ikke Tarantino har lagd en god film siden Jackie Brown. Hver gang han kommer med en ny film gleder jeg meg, og så skuffer han meg. Jeg hadde virkelig store håp for IB. Det var en av de filmene jeg har gledet meg mest til i år. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva var det du ikke likte da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Selv synes jeg traileren virka kjip, men så ble jeg overasket over filmen på en positiv måte, og dermed ble det en favoritt. Jeg trodde den bare skulle handle om Brad Pitt som drepte nazier (det var det traileren sa.) I traileren nevntes det ikke noe særlig om Shoshanna, Hans Landa eller noe av det. Jeg ble glad når QT hadde lange dialogscener som ender i brutalitet, close up av folk som spiser og tar på leppestift, homage til Leone og elskbar musikk og ikke minst QT-signs som "Goebbles -->" midt i filmen. Da ble jeg glad. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva var det du ikke likte da? Den var rett og slett bare fryketig kjedelig. Filmen hadde sener som de dro ut alt for lenge og kjedelige karakterer (bortsett fra Col. Hans Landa, han likte jeg). Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva var det du ikke likte da? Den var rett og slett bare fryketig kjedelig. Filmen hadde sener som de dro ut alt for lenge og kjedelige karakterer (bortsett fra Col. Hans Landa, han likte jeg). filmen hadde mange gode scener, og mange gode skuespillere og karakterer, men fy så kjedelig den var noen steder!! alt for langtekkelig, nesten så den var dratt ut så langt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå