Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shark Attack 3: Megalodon...

hahahaha, åå skal ses. latterlig da

Denne replikken er jo utrolig.

I følge skuespilleren så sa han dette bare på kødd for å se reaksjonen til motskuepilleren, og de lot den være igjen i filmen!

Tja. det fungerte tydeligvis. Fikk nesten lyst til å prøvde det der selv. :p

En film jeg nekter å se igjen er "Eat and run". Traileren sier vel det meste.

Lenke til kommentar

En av tidenes forferdeligste filmer må jo være Stormbreaker... Boka er allere overdrevet nok, men har god underholdningsverdi, men filmen er så til de grader over-the-top at det ikke er morsomt engang. :thumbdown:

Da Vinci-koden er heller ikke en film jeg har noe ønske om å se igjen.. Det ble bare et latterlig rotete forsøk på å gjenskape spenningen fra boka :/

Lenke til kommentar
Butterfly Effect

herrejesus...

Den er jo ikke dårlig? Den har amy Smart og ett interessant plot som for en til og tenke ting som "Hva om jeg aldri hadde blitt medlem på Diskusjon? Hadde jeg hatt like stor interesse og kunnskap om film og musikk?".

Til personen som nevnte Rovdyr. Se på den med litt humor, da blir den hundre ganger bedre.

Lenke til kommentar
Troll 2...

Troll 2 er jo en av de morsomste filmene jeg noensinne har sett! Har aldri ledd så mye av en film før, spesielt slutten. Måten gutten dreper alle trolla med å spise hamburger og tenke gode tanker er urkomisk. :lol:

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...