simen_k Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Battlefield earth. 15 minutter av mitt liv, for alltid tapt. Tenker det samme.. At den filmen fortsatt står i DVD-hylla mi er en skam. Jeg føler jeg synder fordi jeg ikke brenner den opp.. akkurat nå. Helt jævlig film! Lenke til kommentar
afirm Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Shark Attack 3: Megalodon... hahahaha, åå skal ses. latterlig da Hehe... Neste so at eg og må sjå den! For eit klipp! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Må få sett troll 2 en dag !! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Shark Attack 3: Megalodon... hahahaha, åå skal ses. latterlig da Denne replikken er jo utrolig. I følge skuespilleren så sa han dette bare på kødd for å se reaksjonen til motskuepilleren, og de lot den være igjen i filmen! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Troll 2... Har han siste der vinni en oscar pris for beste mannelig rolle eller ? haha lol Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Shark Attack 3: Megalodon... hahahaha, åå skal ses. latterlig da Denne replikken er jo utrolig. I følge skuespilleren så sa han dette bare på kødd for å se reaksjonen til motskuepilleren, og de lot den være igjen i filmen! Tja. det fungerte tydeligvis. Fikk nesten lyst til å prøvde det der selv. En film jeg nekter å se igjen er "Eat and run". Traileren sier vel det meste. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Shark Attack 3: Megalodon... hahahaha, åå skal ses. latterlig da Denne replikken er jo utrolig. I følge skuespilleren så sa han dette bare på kødd for å se reaksjonen til motskuepilleren, og de lot den være igjen i filmen! hahahaha, å den fikk meg til å le. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Brüno var bortkastet tid. Makkverk. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Brüno var bortkastet tid. Makkverk. Det forundrer meg ikke, men jeg frykter at jeg kommer til å se den likevel. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 En av tidenes forferdeligste filmer må jo være Stormbreaker... Boka er allere overdrevet nok, men har god underholdningsverdi, men filmen er så til de grader over-the-top at det ikke er morsomt engang. Da Vinci-koden er heller ikke en film jeg har noe ønske om å se igjen.. Det ble bare et latterlig rotete forsøk på å gjenskape spenningen fra boka :/ Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 - Rovdyr - Push - Final Destination Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Butterfly Effect herrejesus... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den første? det er jo en grei film. Toeren derrimot... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Butterfly Effect herrejesus... Den er jo ikke dårlig? Den har amy Smart og ett interessant plot som for en til og tenke ting som "Hva om jeg aldri hadde blitt medlem på Diskusjon? Hadde jeg hatt like stor interesse og kunnskap om film og musikk?". Til personen som nevnte Rovdyr. Se på den med litt humor, da blir den hundre ganger bedre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den nyeste Friday the 13th-filmen. Jeez. Jeg kommer neppe til å orke å se Blood Diamond igjen. Filmen var bra, men altfor fæl for meg. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Troll 2... Troll 2 er jo en av de morsomste filmene jeg noensinne har sett! Har aldri ledd så mye av en film før, spesielt slutten. Måten gutten dreper alle trolla med å spise hamburger og tenke gode tanker er urkomisk. Endret 22. november 2009 av Crippled Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 The Man with One Red Shoe Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Den brysomme mannen. Huffameg Mulig at jeg bare er sær, eller at jeg så den på et dårlig tidspunkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå