Br0dskive Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan ikke skjønne at dere syns Transformers 2 var noe av den værste dritten dere har sett. Jeg syns den var veldig bra jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du skjønner det når du blir eldre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Scary Movie, Epic Movie, Superhero Movie, Meet the Spartans og alle sånne jævla møkkafilmer! Det er mer interessant å se maling tørke. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Scary Movie, Epic Movie, Superhero Movie, Meet the Spartans og alle sånne jævla møkkafilmer! Det er mer interessant å se maling tørke. 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så hvorfor har dere sett filmene til å begynne med? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Scary Movie, Epic Movie, Superhero Movie, Meet the Spartans og alle sånne jævla møkkafilmer! Det er mer interessant å se maling tørke. Scary Movie er jo episk i forhold til de andre filmene du nevner. Stan Hellsing er siste møkka fra kuen deres. Virker som kvaliteten og budget blir bare lavere etter hver film de kommer med. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "Hancock" var ikke akkurat en høydare for min del.Denne filmen fikk jeg med blu-ray spilleren enten jeg likte det eller ikke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Scary Movie, Epic Movie, Superhero Movie, Meet the Spartans og alle sånne jævla møkkafilmer! Det er mer interessant å se maling tørke. De er jo kjempemorsomme :!: Lenke til kommentar
Brow Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vil ALDRI se My Bloody Valentine(2009) IGJEN! Det er den værste filmen jeg har sett.... At det går an å ha så mange Misstakes/tabber i en film... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vil ALDRI se My Bloody Valentine(2009) IGJEN! Det er den værste filmen jeg har sett....At det går an å ha så mange Misstakes/tabber i en film... My Bloody Valentine (3D)(BD)Prøvde først å se filmen i 3D men gav opp etter 5 minutt da det ble umulig å få med seg detaljer og effekter (som forsåvidt ikke var verdt å få med seg). Ergret meg gjennom hele filmen hvor latterlig teite morderens offer var. Morderen kunne ikke fått en enklere jobb da de nermest slynget seg over redskapet hans. Ikke værste filmen jeg har sett, men klart en jeg ALDRI vil se igjen! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Drittfilmer: Twilight P.S: I Love You Pretty Woman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Pretty Woman var da grei nok......sett mye verre i grunn , den Prada filmen f.eks :/ Scary Movie filmene har jeg aldri vært keen på......hvis jeg skal se utrolig teit & morsom film så gjør Powers filmene susen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Den dårligste filmen jeg kan komme på å ha sett må være The Mist. Jeg skal innrømme at jeg hadde litt forventninger til den etter The green mile og shawshank redemption. Men den filmen eide ikke mål eller mening. Slik jeg tolket filmen handler den i stor grad om menneskers følelser og desperasjon under en utålelig situasjon. På samme måte som Zombiene bare er statister i de beste Zombie-filmene, er uhyrene i denne filmen bare en "kul" måte å sette en gruppe mennesker inn i en håpløs situasjon. Du merket vel også de mange stikkene mot religion? Forøvrig merker jeg at jeg er en av få som visstnok liker denne filmen (etter min erfaring iallefall). Selvsagt ikke en "Den Grønne Mil" eller "Shawshank Redemption", men går man på kino og forventer en grøsser-versjon av disse er man allerede dømt til å bli skuffet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Den dårligste filmen jeg kan komme på å ha sett må være The Mist. Jeg skal innrømme at jeg hadde litt forventninger til den etter The green mile og shawshank redemption. Men den filmen eide ikke mål eller mening. Slik jeg tolket filmen handler den i stor grad om menneskers følelser og desperasjon under en utålelig situasjon. På samme måte som Zombiene bare er statister i de beste Zombie-filmene, er uhyrene i denne filmen bare en "kul" måte å sette en gruppe mennesker inn i en håpløs situasjon. Du merket vel også de mange stikkene mot religion? Likte The Mist jeg også. Tidenes beste filmøyeblikk: når hun religiøse kjerringa fikk plantet en kule i pannen. Edit: la til spoiler. Endret 2. november 2009 av PantZman Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 dere har ikke sett dårlig film. "dadnapped" ER dårlig... jeg hadde ikke sett den filmen igjen selv om jeg hadde fått penger for det -.- Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Likte The Mist jeg også. Tidenes beste filmøyeblikk når hun religiøse kjerringa fikk plantet en kule i pannen. Prøv å ikke spoil så mye neste gang. Endret 2. november 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 The Mist er en av de bedre monsterfilmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 I forrige uke så vi film på skolen. Et Dukkehjem av Henrik Ibsen. Et gammelt opptak fra nrk på 70-tallet. Må være de lengste to timene jeg har opplevd. http://www.imdb.com/title/tt0485386/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 dere har ikke sett dårlig film."dadnapped" ER dårlig... jeg hadde ikke sett den filmen igjen selv om jeg hadde fått penger for det -.- Den på disney channel? Eg såg 5 minutt, og fann ikkje livsgleda etterpå... Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pearl Harbor. Trenger vel ikke å forklare meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå