PantZman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 My Bloody Valentine (3D)(BD) Prøvde først å se filmen i 3D men gav opp etter 5 minutt da det ble umulig å få med seg detaljer og effekter (som forsåvidt ikke var verdt å få med seg). Ergret meg gjennom hele filmen hvor latterlig teite morderens offer var. Morderen kunne ikke fått en enklere jobb da de nermest slynget seg over redskapet hans. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Angående Brüno. Helheten var ikke så bra, men slutten på piloten (han viste frem) var skikkelig festlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Den norske stumfilmen Medium Raw, ti bortkastede minutter. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Den kinesiske filmen "Bak den røde lykten". Fikk terningkast 6 i diverse landsdekkende aviser da den hadde premiere i 1991. Jeg trodde jeg skulle DØ av kjedsomhet da jeg så den på en fullstappet Colosseum kino i Oslo. Antakelig de to værste timene i mitt liv. Endret 24. oktober 2009 av Slitgate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det noen her som klarte å se hele Bruno? Jeg ga meg etter 10 minutt, det var så absolutt ikke morsomt. Skuffende, siden Borat var så bra Samme her. Da er vi tre. Vet om flere som skryter den opp i skyene. Kan ikke skjønne meg på dem Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den var veldig traurig i forhold til Borat. Ga den 4/10. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Twilight. Ei veninne fekk meg til å sjå den i helga sidan den var "såååå bra!". Makan til møl. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 The Happening hadde så teit slutt/poeng at jeg seriøst fikk latterkrampe. Maken til dårlig film as. Ellers alle disse klisjéfilmene, typisk romantiske komedier, hvor en mann og kvinne blir sammen, for deretter å bygge seg opp til å bli en hel del misforståelser hvor de slår opp for så å bli sammen igjen i slutten og "leve lykkelig i alle sine dager." Spy Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flash Gordon (1980) Var på en liten fest i helgen. Vi kom ved en tilfeldighet innom Flash Gordon på en tv kanal og ble sittende å se den. Kommer ikke over hvor dårlig denne filmen var. Fikk inntrykk av at det var en seriøs film, men feilene og alle de dårligere sidene i filmen gjorde det til en komedie. Jeg kan ikke skjønne at denne filmen kom året før Alien (1979). Alien er jo en hel evighet bedre på alt (en av mine favoritt sci-fi). Flash Gordon var på nivå med Yor: The Hunter from the Future (1983) noe som også er og blir en komedie i mine øyne. Blir kanskje litt feil å poste Flash Gordon i denne tråden da jeg kommer til å se den igjen i godt selskap - og jeg skal le fra begynnelse til slutt. :!: Jeg vil heller anbefale dere å se den så dere får en god latter. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ghost Lake. Lavbudsjettsfilm som nesten suger så innmari at den bør anbefales. Kanskje jeg ser den igjen en eller annen dag, men frister lite. Ellers var Benjamin Button ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ungdommens råskap! Lærern min i sjuende presterte å dra oss med på denne, en dokumentar om en 10.klasse på en elr annen random skole.. Da er du garantert sikra en gjeng trøtte unger når du kommer ut! Lenke til kommentar
Missen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skrekkfilmer fra 2000-tallet har jeg heller ikke så mye til overs for. Finnes alltid unntak, men må si at jeg ikke har sett mange gode skrekkfilmer fra de senere årene. Må tilbake til de gode, gamle klassikerne Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Twilight. Ei veninne fekk meg til å sjå den i helga sidan den var "såååå bra!". Makan til møl. Har kommet ut for det samme som deg, en grunn til at jeg ikke har noe spesielt til overs for vampyrer nå til dags... Før var de awesome, men nå... Det blir bare helt feil Cloverfield klarte jeg de første fem minuttene... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Twilight. Ei veninne fekk meg til å sjå den i helga sidan den var "såååå bra!". Makan til møl. Har kommet ut for det samme som deg, en grunn til at jeg ikke har noe spesielt til overs for vampyrer nå til dags... Før var de awesome, men nå... Det blir bare helt feil Cloverfield klarte jeg de første fem minuttene... Jeg synest Cloverfield var ok. Skulle gjerne sagt jeg likte den veldig godt, er bare så lenge siden jeg har sett den at jeg ble litt usikker. :> Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet. Har du sett La den rette komme inn? Det er en god og original vampyrfilm, mye bedre enn Twilight. Endret 26. oktober 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet. Stemmer det, men der var jo fordi alle hovedpersonene døde En film jeg neppe kommer til å se igjen er 17 Again. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kommer nok ikke til å se The Aviator igjen, er noen år siden jeg så den men kjedet meg fantastisk mye. Har ikke videre lyst å gi den en ny sjanse. Jeg kommer aldri noensinne til å se Cast Away med Tom Hanks igjen. Jeg gav den en sjanse #2 etter venners formaning, men denne filmen er simpel og preget av elendighet i den forstand at den er gørrkjedelig. Uenig, rørende film med fremragende skuespill. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet. Stemmer det, men der var jo fordi alle hovedpersonene døde Var det ikke to overlevende? Mener det var en gutt og ei jente helt på slutten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eneste jeg husker jeg ikke likte med Cloverfield var at den sluttet minst en time for tidlig. Om jeg husker riktig var det ikke noen slutt på historien, filmen bare... stoppet. Stemmer det, men der var jo fordi alle hovedpersonene døde Var det ikke to overlevende? Mener det var en gutt og ei jente helt på slutten. Nei, de dør på slutten de også. I alle de alternative endingene også. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Transformers 2 og GI Joe. Nå har jeg ivertfall 2 filmer for listen min over de dårligste filmene fra 2009. Ok. Kan si meg enig i at GI Joe ikke var så veldig bra, men definitivt ikke en av de dårligste i 2009. Og Transformers 2??? Tuller du? Det fins mange filmer som var dårligere enn disse fra 2009. For eksempel "District 9" eller "Inglourious Basterds" Kan du utdype hvorfor du syns den var dårlig? Da fuck? Inglorious Basterds var noe av det beste jeg har sett. Transformers 2 er det verste dritten jeg har sett på kino noen gang. totalte eing transformsers 2 er noe av største dritten som er. ser heller home and away 3 dager i strekk enn og se transformers igjen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (...) ser heller home and away 3 dager i strekk (...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå