Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Jeg kommer nokneppe til å se disse filmene flere ganger:

- Crash

- Batman og robin

- deer hunter

- MUNCHEN! (å fyttigrisen)

- Jason x filmene

- The one armed swordsmen (ahaha. kjøpte denne filmen på pur faen en dag jeg var i byn med noen veenner. vi skulle se noe filmer hos han ene. det endte med at vi lo oss skakk i hjel av drittfilmen.)

- Apocalypse nå

- the fast and the furious filmene

Lenke til kommentar

- Crash

- Batman og robin

- deer hunter

- MUNCHEN! (å fyttigrisen)

- Jason x filmene

- The one armed swordsmen (ahaha. kjøpte denne filmen på pur faen en dag jeg var i byn med noen veenner. vi skulle se noe filmer hos han ene. det endte med at vi lo oss skakk i hjel av drittfilmen.)

- Apocalypse nå

- the fast and the furious filmene

6448061[/snapback]

Med unntak av batman er jeg enig med deg totalt!

Bare sleng på 40 year old virgin :no:

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å se 40 year old virgin igjen. Å si at den ikke var morsom er en stor understatement. Den sangen på slutten satte et patetisk punktum på en horibel film.

6448139[/snapback]

Sant. Det var en sann lidelse å se den.

Lenke til kommentar

- Crash

- deer hunter

- Apocalypse nå

6448061[/snapback]

Det håper jeg du ikke mener... skjønner du forresten filmene og at de har noe mer enn underholdningsglede? :hmm:

De er jo knall alle tre!

Lenke til kommentar

Er i allefall en trilogi jeg ikke vil se igjen, hvertfall ikke frivillig og det er Ringes Herre (ikke misforstå, det er dritbra filmer, men jeg orker ikke å se så lange filmer om igjen, men kanskje jeg ombestemmer meg en dag).

Lenke til kommentar

Absolutt en film å anbefale. Rå og ekte. Har ikke sett de to andre da, men en kompis informerer om at i allefall toern skal være bra. :)

EDIT: Pusher er forresten et godt (og trist) eksempel på hvor dårlig norsk film egentlig er på verdensbasis. Mens svensk og dansk film faktisk kan betraktes som å være i verdensklasse (i allefall på action), så står vi, det norske publikum, og sier "god til å være norsk" hver gang vi kommer ut fra kinosalen etter å ha sett en norsk film. Triste saker. :(

EDIT2: Ble kanskje litt rart formulert der. Pusher er en dansk film, for de som ikke visste det. Dermed klaffer det at den er bra, og samtidig et godt eksempel på at norsk film ikke er det. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Veldig enig med i deg, igjen. Men eg syns kansje norsk film har tatt segg opp de siste årene ;) Men har alltid sittet inne med følelsen av at Svensk og Dansk film ret og slett er meir ekte enn det vi presterer. Har sikkert noe med å gjøre at skuespillerene vi har har er så "norsk" :hmm: Fårstå det den som kan.

Er er ihvertfall slik ag føler det.

Lenke til kommentar

Er vel heller at danskene og svenskene tør mer når de lager film. Mens vi lager 3 timer lange filmer med meningsløs dialog ute på jorder og i skjærgårder så lager de sinnsyke actionfilmer (Pusher, I Kina spiser de hunde, Bleeder osv), fantastiske komedier (Tilsammans, Cops, Jalla Jalla, Gamle Mænd i nye biler osv) og triste dramafilmer (Lilja-4-ever og Fucking Åmål for å nevne noen).

Norsk film er dog på vei oppover. Naboer, Izzat og Den brysomme mannen er alle gode filmer i min bok. MEN, vi kommer fremdeles til kort, selv i 2006 (Frozen Land er et godt eksempel på fantastisk nordisk filmkunst).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...