Fredrik Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hehe, jeg så faktisk Good Will Hunting i går, og det er vel ingen tvil om at Williams gjør en god rolle. Han fikk jo faktisk en Oscar for "Best Supporting Actor" i den. Endret 6. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Villmark, filmen var bra, men jeg kommer ikke til å se den igjen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Villmark, filmen var bra, men jeg kommer ikke til å se den igjen 6446528[/snapback] God og skummel. Det verste er at eg bur nokre kilometer i fra, der den blei spilt inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kommer nokneppe til å se disse filmene flere ganger: - Crash - Batman og robin - deer hunter - MUNCHEN! (å fyttigrisen) - Jason x filmene - The one armed swordsmen (ahaha. kjøpte denne filmen på pur faen en dag jeg var i byn med noen veenner. vi skulle se noe filmer hos han ene. det endte med at vi lo oss skakk i hjel av drittfilmen.) - Apocalypse nå - the fast and the furious filmene Lenke til kommentar
Epiphany Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kommer aldri til å se 40 year old virgin igjen. Å si at den ikke var morsom er en stor understatement. Den sangen på slutten satte et patetisk punktum på en horibel film. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kommer nokneppe til å se disse filmene flere ganger: - Crash - Batman og robin - deer hunter - MUNCHEN! (å fyttigrisen) - Jason x filmene - The one armed swordsmen (ahaha. kjøpte denne filmen på pur faen en dag jeg var i byn med noen veenner. vi skulle se noe filmer hos han ene. det endte med at vi lo oss skakk i hjel av drittfilmen.) - Apocalypse nå - the fast and the furious filmene 6448061[/snapback] Med unntak av batman er jeg enig med deg totalt! Bare sleng på 40 year old virgin Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kommer aldri til å se 40 year old virgin igjen. Å si at den ikke var morsom er en stor understatement. Den sangen på slutten satte et patetisk punktum på en horibel film. 6448139[/snapback] Sant. Det var en sann lidelse å se den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 - Crash- Apocalypse nå 6448061[/snapback] What the deuce? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 The pusher Er vel den kjedeligste filmen jeg noen gang har sett, i tillegg var slutten veldig kvalm. Muligens det var noe jeg ikke fikk med meg ettersom jeg halvsov gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Muligens det var noe jeg ikke fikk med meg ettersom jeg halvsov gjennom hele filmen. 6451813[/snapback] Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kommer nokneppe til å se disse filmene flere ganger: - Crash - deer hunter - Apocalypse nå 6448061[/snapback] Det håper jeg du ikke mener... skjønner du forresten filmene og at de har noe mer enn underholdningsglede? De er jo knall alle tre! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 The pusher 6451813[/snapback] Mener du "The Punisher" eller "Pusher" nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 The pusher 6451813[/snapback] Mener du "The Punisher" eller "Pusher" nå? 6452014[/snapback] Akkurat samme tankegang slo meg :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hehe, ja. Uansett er jeg uenig med han. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er i allefall en trilogi jeg ikke vil se igjen, hvertfall ikke frivillig og det er Ringes Herre (ikke misforstå, det er dritbra filmer, men jeg orker ikke å se så lange filmer om igjen, men kanskje jeg ombestemmer meg en dag). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hehe, ja. Uansett er jeg uenig med han. 6452044[/snapback] Uenig dersom det er snakk om The Punisher, som eg syns var ein bra nok film. Kul den Pusher har eg enda ikkje sett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Absolutt en film å anbefale. Rå og ekte. Har ikke sett de to andre da, men en kompis informerer om at i allefall toern skal være bra. EDIT: Pusher er forresten et godt (og trist) eksempel på hvor dårlig norsk film egentlig er på verdensbasis. Mens svensk og dansk film faktisk kan betraktes som å være i verdensklasse (i allefall på action), så står vi, det norske publikum, og sier "god til å være norsk" hver gang vi kommer ut fra kinosalen etter å ha sett en norsk film. Triste saker. EDIT2: Ble kanskje litt rart formulert der. Pusher er en dansk film, for de som ikke visste det. Dermed klaffer det at den er bra, og samtidig et godt eksempel på at norsk film ikke er det. Endret 7. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Veldig enig med i deg, igjen. Men eg syns kansje norsk film har tatt segg opp de siste årene Men har alltid sittet inne med følelsen av at Svensk og Dansk film ret og slett er meir ekte enn det vi presterer. Har sikkert noe med å gjøre at skuespillerene vi har har er så "norsk" Fårstå det den som kan. Er er ihvertfall slik ag føler det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dessuten har vi så få skuespillere også. Mange som tror at "Uro" er en oppfølger til "Uno", nettopp fordi den har flere av de samme skuespillerne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er vel heller at danskene og svenskene tør mer når de lager film. Mens vi lager 3 timer lange filmer med meningsløs dialog ute på jorder og i skjærgårder så lager de sinnsyke actionfilmer (Pusher, I Kina spiser de hunde, Bleeder osv), fantastiske komedier (Tilsammans, Cops, Jalla Jalla, Gamle Mænd i nye biler osv) og triste dramafilmer (Lilja-4-ever og Fucking Åmål for å nevne noen). Norsk film er dog på vei oppover. Naboer, Izzat og Den brysomme mannen er alle gode filmer i min bok. MEN, vi kommer fremdeles til kort, selv i 2006 (Frozen Land er et godt eksempel på fantastisk nordisk filmkunst). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå