svelemoe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Home alone må sjåast, og eg saknar VIRKELIG den snøball-krigen med donald, ole, dole og doffen, der dei byggjer ei sann stor borg... Såg den kvar jul når eg var liten, men har ikkje sett noko av den i det siste Kanskje litt ON topic også: Eg vil ALDRI sjå fleire av dei horrible disney animerte billigfilmane med snakkandes dyr igjen. DUMBO og ROBIN HOOD FTW, G-gjengen, alvin and the chipmunks osv osv klarer eg meg FINT uten. Endret 5. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Home alone må sjåast, og eg saknar VIRKELIG den snøball-krigen med donald, ole, dole og doffen, der dei byggjer ei sann stor borg... Såg den kvar jul når eg var liten, men har ikkje sett noko av den i det siste Kanskje litt ON topic også: Eg vil ALDRI sjå fleire av dei horrible disney animerte billigfilmane med snakkandes dyr igjen. DUMBO og ROBIN HOOD FTW, G-gjengen, alvin and the chipmunks osv osv klarer eg meg FINT uten. http://www.youtube.com/watch?v=yS2PQwPqsCs Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ingen planer om å se Napoleon Dynamite på nytt.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, siden hele filmen handlet om en ... spesiell .. gutt, og den store finalen er at han danser ... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Home alone må sjåast, og eg saknar VIRKELIG den snøball-krigen med donald, ole, dole og doffen, der dei byggjer ei sann stor borg... Såg den kvar jul når eg var liten, men har ikkje sett noko av den i det siste Kanskje litt ON topic også: Eg vil ALDRI sjå fleire av dei horrible disney animerte billigfilmane med snakkandes dyr igjen. DUMBO og ROBIN HOOD FTW, G-gjengen, alvin and the chipmunks osv osv klarer eg meg FINT uten. http://www.youtube.com/watch?v=yS2PQwPqsCs TUSEN TAKK!! kan eg få kysse føtene dine, o allmektige ? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har ingen umiddelbare planer om å se Plan 9 from Outer Space igjen. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) FUCKINGS FAMILIEFILMER. Er så sykt lei. Er så kjedelig når jeg er hos dama, og de ser på stygge familiefilmer på søndag morgen. Det er så usannsynlig latterlig forutsigbart. Eksempel på en storyline: 1. Starter ofte med en enslig mann. 2. Det blir en eller annen sammenkomst. Det er ofte en hund i bildet, som løper som en gal. Båndet løsner og hunden løper til parken. Der møter hunden in tispe som eies av ei enslig dame. Mannen blir usannsynlig eid, og dama ler. De ser på hverandre, og man vet hva som kommer til å skje med de to videre... 3. Nå kommer det en scene med slemme folk. Det er ei sjefete dame og en tøffel av en mann. 4. Mye random stuff skjer, de slemme folkene vil selvfølgelig ha de hundene og prøver å kidnappe de. 5. Hundene blir kidnappet. 6. Mannen og dama leter etter hundene sammen. Det er selvfølgelig masse unger i bildet, som sikkert kommer fra tidlige ekteskap, uten at det blir lagt vekt på i filmen. 7. Hundene blir plutselig usannsynlig mye smartere. 8. Eierne finner ut hvor hundene er ved hjelp av andre hunder seff. 9. De slemme folka blir eid på alle måter, og blir tilgriset med all mulig dritt. 10. Lykkelig slutt der de to enslige gifter seg. Som man forutså fra starten. Familiefilm? Det passer hvertfall ikke til alle medlemme i familien. Kuk! Gruer meg virkelig til alle de jule-familiefilmene som man tvinges til å se. F.eks. "Hjelp, det er juleferie" ... Ugh. Og en annen ting. Har blitt så sinnsykt lei av mange skuespillere som velger drittroller. Robin Williams Ben Stiller Seann William Scott F.eks. Kan nok nevne mange fler. Gidder aldri å se en film med de igjen. DRIT, Lignet veldig mye på 101 Dalmatinere eller noe, dette her:P Endret 6. oktober 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 "Trainwreck: My Life as an Idiot" kunne de spart seg for å lage. Orket ikke se den ferdig engang. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har ingen umiddelbare planer om å se Plan 9 from Outer Space igjen. Say whaat!? Har sett den en god del ganger, elsker den. Ed Wood ftw Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har ingen umiddelbare planer om å se Plan 9 from Outer Space igjen. Say whaat!? Har sett den en god del ganger, elsker den. Ed Wood ftw Altså skal si at den var grei å ha sett. Den er jo nærmest legendarisk. Men ingen film å se flere ganger etter min mening Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 denne må tilbake i mine innlegg har desverre ikkje sett nokre filmar i det siste som eg ikkje vil sjå igjen... wait, desverre? blir vel litt feil Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Rec. Ikke at jeg synes filmen var dårlig. Jeg ble skremt et par ganger og siste scene var ganske nerve-pirrende. Men det er ikke en film jeg kan tenke meg og se igjen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Dragonball: Evolution. De som har sett den skjønner hva jeg mener. Oioioi! Så den filmen. Jeg har bare sett en håndfull episoder fra serien men skjønte fort at det var MYE som ikke stemte med filmen. De hadde forsåvidt en Smart ForTwo og en Smart Roadster (ene bølla slår hånden igjennom sidevinduet) i filmen noe som er + i min bok Endret 14. oktober 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Crash (1996). Det må være noe seriøst galt med folkene som lagte denne filmen. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Sound of music, nuff said for min del + en random film som handler om noen mennesker oppi en hytte som spiller inn en pronfilm men så blir en kis sin penis overtatt av en alien eller noe, så begynner penisen og drepe alle som er der... filmen ender med at den kommer og noen få er fortsatt i live. Husker ikke tittelen Endret 16. oktober 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er "Smart People" nevnt her? Den er det umulig å ikke hate! 3 personer som lever drittkjedelige liv og ser ned på andre fordi er supernerder! Lenke til kommentar
nilok64 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg vil aldri se Hercules in new york igjen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå så jeg halve "wrong turn 3". Et stort gjesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå