Aleksander-yo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Resident Evil 4! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Resident Evil 4! Hæ, har den kommet ut? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Og den er ikke laget heller så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det var nok en annen RE-film. Den var ihvertfall utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 De tre foregående var i hvert fall elendige. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nja, den første var bra, selv om den ikke hadde så mye med spillet å gjøre. Men de 2 andre var en halvmeter under midt på treet Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Evil Dead 2, tror jeg... jeg å kompisen min satt å lo oss ihjel var så jævla ræva saker... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeeper Creepers 2. Den første var faktisk ikke så aller værst mens den andre, å herre min hatt for en film. Endte med at jeg og en annen lå å lo av enkelte scener, mye grunnet eget tilagete kommentarer. Virkelig horribel film, selv om den ikke kommer i nærheten av "The happening" som må være av de værste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Evil Dead 2, tror jeg... jeg å kompisen min satt å lo oss ihjel var så jævla ræva saker... Det er jo ein film med mykje å le av, den tek ikkje seg sjølv så alvorleg. Men først og fremst er den... groovy! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Evil Dead 2, tror jeg... jeg å kompisen min satt å lo oss ihjel var så jævla ræva saker... Poenget er å forårsake latter, så du burde heller gi den full pott. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Evil Dead 2, tror jeg... jeg å kompisen min satt å lo oss ihjel var så jævla ræva saker... Poenget er å forårsake latter, så du burde heller gi den full pott. Det er ment som en skrekk film, hvis jeg ikke helt.. Også blir en dame voldtatt av trær!! OMG... Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Den norske filmen "Nord" vil jeg aldri se igjen , elendige greier. Vant en amanda pris i år for en eller annen birolle, pluss at den var nominert til beste kinofilm. Så jeg kjøpte den med et håp om en god latter, ettersom sjangeren står beskrevet som "Komedie". Lo bare en gang i løpet av filmen og det var da rulleteksten kom opp, og jeg tenkte "fy faen, ja norsk film kan ikke bli verre enn dette", jeg var litt overtrøtt vel å merke. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er ment som en skrekk film, hvis jeg ikke helt.. Også blir en dame voldtatt av trær!! OMG... Hvis man ikke får med seg at Evil Dead 2 er en film som tar seg selv ganske useriøs, da splitter man ikke atomer på fritiden, for å si det mildt. Mulig det var film nr. 1 dere så. Det er vel først og fremst i den det er et tre som voldtar noen. Den har i langt mindre grad de komiske elementene, men også den er laget med et glimt i øyet. Den er også langt mer skummel enn det meste av skrekkfilm som kommer ut idag -- og uten tvil mer underholdende. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Stay alive! DArligste skrekk filmen jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Surrogates, en av de dårligste jeg har sett Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Surrogates, en av de dårligste jeg har sett Støtter den. Drit kjedelig film. Vurderte å reise meg og gå midt i. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Infected : Invasion of the killer bugs... 10 minutt var nok. Camp rock The simpsons the movie på norsk :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå