Musepeker Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mega shark vs. Giant octopus. Aldri, aldri, aldri skal den ses igjen. Verste filmen jeg noensinne har sett, og jeg har sett mye rart Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bare tittelen alene burde skremme de fleste fra å se den. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mega shark vs. Giant octopus. Aldri, aldri, aldri skal den ses igjen. Verste filmen jeg noensinne har sett, og jeg har sett mye rart "Megalodon" (Kjempehaien) er også ekstremt dårlig http://cdon.no/film/megalodon-566559 Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) jeg kommer ikke til å se American History X igjen. Spent å høyre begrunnelsen på denne... Amercan History X - er en film som jeg ikke kan forstå. den handler om en ny nacist som havner i fengsel for å hate/drepe svarte, han finner ut i fengselet at han skal slutte med det... så når han kommer ut av fengselet. besøker han broren sin og forteller dette, etter på blir broren skutt. ( av en farget person ). +++ Jeg kan kun se skyte filmer (eller skrekk filmer). for alt anner blir kjedelig! Men American history X er sikkert bra den au, men ikje for mg. Gode filmer: Platoon Das Boot Flags of our father Letters from iwo jima Black Hawk Down Stripes +++ Endret 15. august 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bruk spoiler du, noen har kanskje ikke sett filmen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) aaghh du skulle hatt spoiler , nå blir det ikke like bra å se den Anyway- Winners & Sinners 3. Leprechaun. Shriek. Endret 15. august 2009 av olehh Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kommer aldri til å se fritt vilt igjen. Syntes den var så dårlig at jeg nesten gikk for å kreve pengene tilbake. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Den nye remaken av Taxi. Noe av det værste søppelen jeg noen gang har sett. Jeg lo noen ganger, men historien var så tynn og det var så mange feil att det var umulig å nyte filmen. Lenke til kommentar
Galil Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 House Of Blood og Rottweiler er to skrekkfilmer som suger baller så det holder ! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 House Of Blood og Rottweiler er to skrekkfilmer som suger baller så det holder ! +1 Hva er greia med og remake filmer forholdsvis nye filmer? Såvidt jeg husker så er ikke den gamle første franske Taxi filmen noe gammel. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hva er greia med og remake filmer forholdsvis nye filmer? Såvidt jeg husker så er ikke den gamle første franske Taxi filmen noe gammel. I større språkgrupper enn f eks norsk, nederlandsk og portugisisk taklar dei ikkje undertekster, og anten dubbar dei eller lagar nyinnspelingar. Det kan også vera at dei meiner publikum ikkje vil kjenna seg igjen i ein film frå Marseille eller med asiatiske hovudpersonar elns. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 "I (heart) Huckabees" og "Burn after Reading" finner aldri veien inn i spilleren min igjen. Skjønte ikke halvparten av hva som foregikk i noen av dem. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 burn after reading var litt underholdende, men merkelig :S liker ikke folk som klager over filmer de ikke skjønner as så på "eternal sunshine of a spotless mind" med noen jenter en gang, de fikk vondt i hodet fordi de ikke skjønte den, ble litt oppgitt Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ah, Eternal Sunshine of a Spotless Mind er knall. On topic: The son of the mask... Endret 17. august 2009 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Cloverfield. Førstepersonsvinkelen var kjip og storyen var tynn. De brukte også setningen "Oh my god!" EKSTREEEMT mange ganger. Tilslutt ble det ganske latterlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Søk etter opptak fra ekte katastrofer, blant annet 11. september, og sammenlign med Cloverfield. Tynn historie "to fly kræsjer i to bygninger, folk klikker", rotete filming og svært mange mennesker som får panikk og roper oh my god. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Inepector Gadget 2. Led meg gjennom dem med familiemedlemmer på 7 år. Lenke til kommentar
DeanAshton Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 The Happening av M. Night Shyamalan skal ikke sees igjen. Årets dårligste filmopplevelse for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå