Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen".

Syntes Collateral så nydelig ut jeg. Kan ikke vente til jeg får meg den på blu-ray. Genial film er det og. :D

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen".

Syntes Collateral så nydelig ut jeg. Kan ikke vente til jeg får meg den på blu-ray. Genial film er det og. :D

Men public enemies ser ikke så bra ut når noen steder i filmen.

F.eks i motellet i skogen, under shoot-outen med FBI, så er filminga inne på rommet der Jack Sparrow er ganske rar.

Litt Blair Wich Project-ish. Ser ut som det er filma med et vanlig DV-cam.

Lenke til kommentar

Klippet du nevner var det eneste jeg reagerte på i Public Enemies. Så ut som det var tatt fra behind the scenes eller noe. Men ellers synes jeg fotoet funka fett, og at det var et helt genialt trekk. Forstår dog at mange finner det vanskelig å svelge.

Forøvrig er Miami Vice en av de kjipeste filmene jeg har sett på kino.

Lenke til kommentar
Interessant å se at det er enkelte som liker hvordan Miami Vice og Collateral så ut, det hadde vært litt merkelig hvis alle var enig med meg i at de er utrolig stygge og likevel så fortsatt han å filme digitalt.

De to filmene kan ikke sammenlignes. Collateral var rett og slett en mye bedre film. Miami Vice derimot var noe riktig annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...