Dorian Gray Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Miami Vice var som en dårlig blind date - stygg, kjedelig og ingen payoff. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen". Syntes Collateral så nydelig ut jeg. Kan ikke vente til jeg får meg den på blu-ray. Genial film er det og. Endret 8. august 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Miami Vice var som en dårlig blind date - stygg, kjedelig og ingen payoff. Det var vel mer som en blind date med en fin kjerring uten så mye å vise til innvendig. Filmen ser jo nydelig ut, det er rett og slett en av de få styrkene den har. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen". Syntes Collateral så nydelig ut jeg. Kan ikke vente til jeg får meg den på blu-ray. Genial film er det og. Men public enemies ser ikke så bra ut når noen steder i filmen. F.eks i motellet i skogen, under shoot-outen med FBI, så er filminga inne på rommet der Jack Sparrow er ganske rar. Litt Blair Wich Project-ish. Ser ut som det er filma med et vanlig DV-cam. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Klippet du nevner var det eneste jeg reagerte på i Public Enemies. Så ut som det var tatt fra behind the scenes eller noe. Men ellers synes jeg fotoet funka fett, og at det var et helt genialt trekk. Forstår dog at mange finner det vanskelig å svelge. Forøvrig er Miami Vice en av de kjipeste filmene jeg har sett på kino. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Interessant å se at det er enkelte som liker hvordan Miami Vice og Collateral så ut, det hadde vært litt merkelig hvis alle var enig med meg i at de er utrolig stygge og likevel så fortsatt han å filme digitalt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) The Darjeeling Limited Endret 9. august 2009 av timb Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Interessant å se at det er enkelte som liker hvordan Miami Vice og Collateral så ut, det hadde vært litt merkelig hvis alle var enig med meg i at de er utrolig stygge og likevel så fortsatt han å filme digitalt. De to filmene kan ikke sammenlignes. Collateral var rett og slett en mye bedre film. Miami Vice derimot var noe riktig annet. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vi snakker om det visuelle, og der kan de så absolutt sammenliknes. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det dere sier om det visuelle er jeg fullstendig enig i. Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 jeg kommer ikke til å se American History X igjen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) jeg kommer ikke til å se American History X igjen. What? Endret 10. august 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 jeg kommer ikke til å se American History X igjen. Spent å høyre begrunnelsen på denne... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Requiem for a Dream. Det er ikke en dårlig film i det hele tatt, men ikke en film jeg har lyst til og se flere ganger. Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Donnie Darko. Worst. movie. ever. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Donnie Darko er genial. Total mindfuck, men fortsatt bra. Goal 3 er en film jeg kunne spart meg for, herrejemini så ekstremt elendig den er. Får de to første til å se ut som mesterverk, og det sier litt. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Donnie Darko. Worst. movie. ever. Donnie Darko har eg sett 7 gonger... Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Donnie Darko. Worst. movie. ever. Huffamei, baaare bullshit, ikke noe klokt ved den filmen i det hele tatt. Og skuespillet er også rævva..... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Donnie Darko. Worst. movie. ever. Huffamei, baaare bullshit, ikke noe klokt ved den filmen i det hele tatt. Og skuespillet er også rævva..... jaha, kansje House of the Dead passer bedre for deg da Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 I wassnot fooling around? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå