Dorian Gray Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, det var så dumt. "Hvordan kan en film være kjedelig med så god scenografi?" Jeg ler bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Scenografien gjør filmen til en nytelse å se på. Nesten en liten orgasme. Når jeg skrev at filmen ikke er kjedelig, tenkte jeg hovedsaklig på plottet. Det er spennende, godt og utrolig fengende. Jeg trodde en sci-fi-nerd som deg likte den, Dorian. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Scenografien gjør filmen til en nytelse å se på. Nesten en liten orgasme. Når jeg skrev at filmen ikke er kjedelig, tenkte jeg hovedsaklig på plottet. Det er spennende, godt og utrolig fengende. Jeg trodde en sci-fi-nerd som deg likte den, Dorian. Jeg elsker filmen, det er deg jeg ler av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Donkeypunch. Jeg antar at de klarte å vise oss hvordan vårt overlevelsesinstinkt kan oppføre seg under ekstreme situasjoner. Annet en det så var filmen vanvittig tåpelig, dårlig manus, dårlig slutt og en helt elendig skuspillerjobb av jentene. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ringenes herre! Så bare 20 minutter, men det holdte i MASSEVIS! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ringenes herre! Så bare 20 minutter, men det holdte i MASSEVIS! Glad vi ikke har samme mening, sett hver av dem 10+ ganger Skal forøvrig ikke se dem igjen før Hobbiten iallefall. Roadtrip 2 er noe jeg kan spare meg for. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 public enemies, altfor kjedelig og horribelt kamerabruk! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Var det mye sånn hoppe-på-trampoline-med-kamera-filming? Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ringenes herre! Så bare 20 minutter, men det holdte i MASSEVIS! Glad vi ikke har samme mening, sett hver av dem 10+ ganger Skal forøvrig ikke se dem igjen før Hobbiten iallefall. Roadtrip 2 er noe jeg kan spare meg for. Wow, såpass du ja. Bra folk har forskjellig filmsmak høres det ut som Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Var det mye sånn hoppe-på-trampoline-med-kamera-filming? 90% var håndholdt, og kvaliteten var B-film eller værre, kunne laget bedre med kameraet mitt hjemme, desverre. litt merkelig at de valgte å lage filmen sånn, er en A-film liksom :S Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor kan de ikke bare bruke stativ, det er jo 10 ganger mer behagelig å se på. Det er vel meningen at håndholdt filming skal simulere 1. persons synsvinkel, men med mindre man har en alvorlig sykdom eller noe, så er det ikke slik verden ser ut fra 1. persons synsvinkel Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Håndholdt filming kan i mange tilfeller være helt glimrende (uten å ha sett Public Enemies). Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, det kan ha sin plass i enkelte scener, men det blir ofte overdrevet, og da blir filmen bare slitsom å se på. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tror jeg kan si meg enig der, filmen hadde ikke det jeg likte med den første Fast and Furious. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bandidas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Bandidas var ikke akkurat noen høydare nei.......Wild Wild West :/ Likte ikke Notorious , jeg prøvde å bli underholdt men det hjalp ikke & Ingrid Bergman *gjesp*......samme med NBNW og Vertigo......Frenzy likte jeg dog. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Så Pride and Glory med MadsFN. Lenge siden vi hadde truffet hverandre da, men den fenglset ikke oss. Uengasjerende historie, vi så ikke hele ferdig, og det sier en del i og med at jeg har sett alle pelle og proffen to ganger og Plan 9 2 -3 ganger Endret 8. august 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen". Har bare sett Miami Vice av de du nevnte, og den var det akkurat det samme med ja. Den var ikke engasjerende i det hele, så den aldri ferdig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå