Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Donkeypunch.

 

Jeg antar at de klarte å vise oss hvordan vårt overlevelsesinstinkt kan oppføre seg under ekstreme situasjoner.

Annet en det så var filmen vanvittig tåpelig, dårlig manus, dårlig slutt og en helt elendig skuspillerjobb av jentene.

Lenke til kommentar
Ringenes herre! Så bare 20 minutter, men det holdte i MASSEVIS!

Glad vi ikke har samme mening, sett hver av dem 10+ ganger :blush:

Skal forøvrig ikke se dem igjen før Hobbiten iallefall.

Roadtrip 2 er noe jeg kan spare meg for.

 

Wow, såpass du ja. Bra folk har forskjellig filmsmak høres det ut som :)

Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke bare bruke stativ, det er jo 10 ganger mer behagelig å se på. Det er vel meningen at håndholdt filming skal simulere 1. persons synsvinkel, men med mindre man har en alvorlig sykdom eller noe, så er det ikke slik verden ser ut fra 1. persons synsvinkel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bandidas var ikke akkurat noen høydare nei.......Wild Wild West :/

 

Likte ikke Notorious , jeg prøvde å bli underholdt men det hjalp ikke & Ingrid Bergman *gjesp*......samme med NBNW og Vertigo......Frenzy likte jeg dog.

Lenke til kommentar
Problemet med Manns nye filmer (Miami Vice, Collateral, Public Enemies) er at han skyter de digitalt. Man får mer frihet da kameraene er mindre, men til gjengjeld så ser alt ut som en naturdokumentar og man mister helt "filmfølelsen".

Har bare sett Miami Vice av de du nevnte, og den var det akkurat det samme med ja. Den var ikke engasjerende i det hele, så den aldri ferdig heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...