Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Det virka som at det var et skuespill som har blitt filma, ja. Endret 31. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fuglane. Tragisk film frå 1960, filmatisert bok. Såg den i norsken ein gong, var så gørrkjedeleg. Men no er jo eg vane med å sjå filmar med action og filmeffektar som skal vere underhaldande og ikkje gamle svart-kvitt filmar med djupe skjulte meiningar. For The Birds har jo så dype, skjulte meninger Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå må du ikke blande kortene her Olum, jeg er rimelig sikker på det er snakk om filmatiseringen av Tarjei Vesaas-romanen. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Feil film. Vér sikker på at du har rett film før du kjem med slike sarkastiske kommentarar. Eg snakka om Fuglane, som er filmen til boka med same namn av Tarjei Vesaas. Kvifor skulle me no sjå The Birds i norsken, den har jo ingenting med faget å gjera. Edit: Bobolomeus har skjønt det. Endret 31. juli 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Da beklager jeg. Derfor jeg alltid bruker originaltittel. Da slipper jeg slike misforståelser. Endret 31. juli 2009 av Olum Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Så selv fjernsynsteaterversjonen av Et dukkehjem på videregående. Temmelig uengasjerende saker, ja. Men then again, det er jo Ibsen, creme de la creme av norsk litteratur. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du er tilgjeven Olum, ser no at det var lett å misforstå. Var i litt pissy mood og i går Nokon som har sett Beerfest? Ugg, likte ikkje den spesielt godt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Beerfest virker som den type film jeg aldri vil se frivillig, med mindre kjæresten er helt overbevist om at jeg må se den. Begynner å bli lei amerikansk "teen" humor. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Syns den var småfestlig, men så skal det sies at vi hadde øl og det at Jürgen Prochnow hadde en liten rolle hjalp på litt. Det finnes iallefall verre komedier enn Beerfest. Endret 1. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Med øl blir alt morsomt, eg skal iallfall aldri sjå den att. Det tåpelegaste var då han tjukke fyren døydde i den svære øltanken (etter eit desperat forsøk på å drikke seg ut, lol), og så kom tvillingbroren hans og redda heile konkurransen! Damn det var teit. Det verste var at eg såg den med ein annan kompis, og han lo konstant gjennom nesten heile filmen, eg småhumra litt eit par-tre gongar. Han har litt enkel sans for humor. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Blade Runner. Såg den netopp. Tvilsomt at den blir sett igjenn Edit: Vell grunnen til at den mest sansynlig ikkje blir sett igjenn er vell at eg syns den var egentli ganske kjedelig. Skjedde ikkje så altfor mye spennende kan man si. Men, min mening! Endret 2. august 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Taxidermia - Faen for en rar film. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Sikkert greit å si hvorfor du ikke vil se den igjen. @ Skogslik altså Endret 2. august 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) - Homeworld - Fristet av sci-fi og kom høyt på listen av seeders, men dette var bare dritt... så det ikke halveis engang og den blir slettet i dette øyeblikk.. Aldri mer @Skogslik - Bladerunner er jo helt fantastisk.. kan ses flere ganger Endret 2. august 2009 av Cri Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De fleste som ikke vil se Blade Runner igjen mener den er kjedelig. Jeg holder en knapp på at han syntes den var kjedelig. Selv elsker jeg filmen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg fatter ikke hvordan Blade Runner kan være kjedelig. Fantastisk scenografi, et sterkt plot og gode skuespillere. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg fatter veldig hvordan Blade Runner kan være kjedelig. Det er en langsom, kald sci-fi noir, med ganske så begrenset appell. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg fatter ikke hvordan Blade Runner kan være kjedelig. Fantastisk scenografi, et sterkt plot og gode skuespillere. Det er historien som gjorde at det dabbet av litt for min del. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg fatter ikke hvordan Blade Runner kan være kjedelig. Fantastisk scenografi, et sterkt plot og gode skuespillere. Jeg lo av dette innlegget. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Var det virkelig så morsomt? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå