Robinvi Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Mange som kan nevnes her. Husker ikke navnet på de. Husker derimot en jeg så for ikke så veldig lenge siden. The Mist Rett og slett forferdelig dårlig. Kan vel også nevne: Henry: Portrait of a Serial killer Selv om filmen forsåvidt er litt "interessant", så er det ikke en jeg vil se igjen. Endret 25. juli 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Click, Blu sky, epic movie, Narnia løven heksa og kassebilen (tror jeg den heter. husker ikke), Tropic Thunder, Das Boot ( fordi den var kjedelig i lengden ), gun shy, the killing fields, The Bear og transporter Er det Kassebilen eller Klesskapet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Klesskapet er jeg ganske sikker på Endret 26. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Meet the spartans. Fordi den rett og slett var elendig. Endret 26. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Delta-gjengen. Skal være en komedie, lo en gang, ellers ganske kjedelig. Meet The Spartans. Enig med kakemot. Hostel. Synes den ble altfor kvalmende. Lenke til kommentar
no1 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 BRONSON. Jeg kan med hånda på hjertet si at det er den råttneste filmen jeg noen gang har sett. Skikkelig luremus film. Akkurat når du er i ferd med å skru av filmen skjer det noe som får deg til å se på litt lenger, i den tro at filmen skal ta seg opp igjen. De ansvarlige burde blitt henretta. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 BRONSON. Jeg kan med hånda på hjertet si at det er den råttneste filmen jeg noen gang har sett. Skikkelig luremus film. Akkurat når du er i ferd med å skru av filmen skjer det noe som får deg til å se på litt lenger, i den tro at filmen skal ta seg opp igjen. De ansvarlige burde blitt henretta. Så, filmen var altså interessant nok til at du måtte sjå heile, sjølv om det baud deg i mot? Høyrest ut som godt handverk. Lenke til kommentar
no1 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 BRONSON. Jeg kan med hånda på hjertet si at det er den råttneste filmen jeg noen gang har sett. Skikkelig luremus film. Akkurat når du er i ferd med å skru av filmen skjer det noe som får deg til å se på litt lenger, i den tro at filmen skal ta seg opp igjen. De ansvarlige burde blitt henretta. Så, filmen var altså interessant nok til at du måtte sjå heile, sjølv om det baud deg i mot? Høyrest ut som godt handverk. Vel, eg sjåast ca tre fjerdedeler. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Når filmens hovedperson (bronson) tok fangevokteren sin som gissel, kledde av seg klærne og tvang offeret sitt til å smøre vaselin på ryggen sin, DA skrudde jeg av filmen for godt. Hvis jeg vil se slike tendenser hadde jeg bare leid brokeback mountain istedet. Takke seg til. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 The Running man Tynn historie og dårlige action-scener. Rett og slett bare gørr skjedelig. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Knowing. Jeg kjører en gaffel inn i testiklene mine før jeg ser dette makkverket igjen. Clockstoppers. En av svært få filmer jeg har gitt karakter 1 på imdb. Jeg finner det merkelig at den er skrevet og regissert av voksne mennesker. (Forresten regissert av "Number One" fra Star Trek TNG) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg syntes Knowing var ganske underholdende jeg. Slutten ødela hele filmen. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 I går så jeg Mamma Mia på DVD og det er det verste jeg noen sinne har sett. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 I går så jeg Mamma Mia på DVD og det er det verste jeg noen sinne har sett. Haha! Hørte min mor satt og så på den i går, jeg ble kvalm. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 I går så jeg Mamma Mia på DVD og det er det verste jeg noen sinne har sett. +1 Måtte kjøpe den i bursdagsgave til mamma. Gikk fort ned på rommet mitt når hun så på. Men alikevel ropte hun på meg og sa: "Kom og se da, Kristian. Den er kjempe bra!" Var absolutt ikke noe for meg. Mamma elsket den visst, og bestilte til og med biletter til 'Mamma Mia' forestillingen i Oslo Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ^ Tror du egentlig digga den Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Neh. Var ikke noe film for meg. On Topic vil jeg aldri se 'Meet The Spartans' og 'Superhero Movie' igjen. Endret 31. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fuglane. Tragisk film frå 1960, filmatisert bok. Såg den i norsken ein gong, var så gørrkjedeleg. Men no er jo eg vane med å sjå filmar med action og filmeffektar som skal vere underhaldande og ikkje gamle svart-kvitt filmar med djupe skjulte meiningar. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Et Dukkehjem må nevnes! Vi så den i norsk timen, og måtte deretter skrive et langt sammendrag. Heldigvis var jeg syk da vi skulle se den resterende havlparten av filmen (Brukte 2 norsk timer). Så jeg trengte bare og lage sammendrag av det jeg hadde sett. Men til min overraskelse spurte en av lærerne om jeg vil ta den med hjem og se resten. Svaret ble at jeg hadde så mye lekser. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja den er seig, men er vel eigentleg eit skodespel som er blitt filma. Eller har du sett ein annan versjon av den? Det me såg var iallfall berre eit skodespel som vart filma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå