Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Har ikke sett hele Bad Taste, men det var så grisete at jeg kommer nok neppe til å se den igjen.

6438614[/snapback]

 

Foreslår at du setter deg ned med Braindead.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke sett hele Bad Taste, men det var så grisete at jeg kommer nok neppe til å se den igjen.

6438614[/snapback]

 

Foreslår at du setter deg ned med Braindead.

6439029[/snapback]

 

Og der kom eg nettopp på hvilken film eg nok ein gang presterer å glemme å bestille fra play.com. OH well....Neste lønning er å se 24.Juli :wee:

Lenke til kommentar

jeg vil ALDRI se brokeback mountain igjen... eneste positive med den filmen var anne hathaway... har alltid likt henne...

 

EDIT: må nok legge til good will hunting til den listen... gode men feil skuespillere. robin williams er en komedie type ikke seriøs.....

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Kraftens krigere ellerno, gikk på TV3 elns i går natt. Det var forferdelig.

 

Slutten var noe ala: Onde fyren dør og alle hans tjenere blir plutselig snille og står og jubler, helt uten videre.

 

Effektene i seg selv var jo helt miserable.

 

Generell uggen handling.

 

Ingen under ingen ved siden.

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Hollywood Ending av og med Woody Allen, den var forferdelig kjedelig. Uff...

 

The Day After Tomorrow (eller hva den het) er muligens den tåpeligste. Fordi tre-seks personer og en liten gruppe i Sør-Amerika overlever mens resten av verden dør, og de to som liker hverandre får hverandre, er alt kjempebra? Eh...

6390428[/snapback]

 

Resten av verden dør? Nå vet ikke vi nøyaktig hvor mange som overlevde, men det var nok ikke så få, pluss at innebyggerene i mexico(?) sikkert ikke var så få fra før av. Og det var mer enn 3-6 personer som overlevde "new york", det var en god del som ble hentet fra div. skyskrapere på slutten. Og hva med resten av verden?

Det var kanskje litt klisje at de to som likte hverandre overlevde, men litt klisje må man regne med.

 

Bortsett fra det så var filmen bra, jeg har ikke noe å utsette på den.

 

Møkkafilmen over alle møkkafilmer er Boogeyman, som allerede er nevnt, men jeg nevner den igjen. Jeg satt hos en kamerat og så den, og merkelig nok så mente han at jeg overdrev litt med hvor dårlig det var, han syntes til og med at den var spennende. Jeg hadde ikke sett den igjen om jeg så fikk et par millioner, ikke f. :roll:

Lenke til kommentar
Kraftens krigere ellerno, gikk på TV3 elns i går natt. Det var forferdelig.

 

Slutten var noe ala: Onde fyren dør og alle hans tjenere blir plutselig snille og står og jubler, helt uten videre.

 

Effektene i seg selv var jo helt miserable.

 

Generell uggen handling.

 

Ingen under ingen ved siden.

6442127[/snapback]

 

 

Høres heilt herlig ut!

Lenke til kommentar

 

EDIT: må nok legge til good will hunting til den listen... gode men feil skuespillere. robin williams er en komedie type ikke seriøs.....

6440087[/snapback]

 

 

Jeg kunne ikke vært mere uenig. Good will hunting er en av mine favorittfilmer, har sett den 5-6 ganger til nå. Robin Williams er definitivt ikke kun en komedie type, i denne filmen gjør han en kjempeinnsats og samspillet med Matt Damon/Stellan Skarsgård er så fint at tårene nesten kommer.

 

Så for meg er dette helt ubegripelig at noen setter denne geniale filmen på en slik liste som dette?

Lenke til kommentar
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Dårlig

War of the World - Alt for overdreven

The Texas Chain Saw Massacre ( 1974 ) - Kjedelig

6294327[/snapback]

 

 

Deg er jeg ganske så uenig med.

 

Har ikke noen umiddelbare kandidater selv da :p

Lenke til kommentar
Det som virker mest ubegripelig er hvordan man kan se filmen og mene at han ikke er en god alvorlig skuespiller. Dette er jo erkeeksemplet på en vellykket overgang, sammen med Carrey (->Truman Show/Eternal Sunshine).

6444571[/snapback]

 

Vel, nå skal vel på en måte ikke du være den til å snakke. Du dømte jo på forhånd King Kong fordi du selv ikke klarer å ta Jack Black på alvor i en seriøs rolle, selv om at han spilte rollen kjempebra. Du klarte bare å assosiere han med slapstick komedie, sa du.

 

Men du har jo selvsagt rett. Å dømme en skuespiller fordi en selv kun kjenner fyren igjen fra andre sjangre blir absurd. I allefall når skuespilleren gjør jobben godt.

 

Dessuten skal jeg vedde på at Robbin Williams har spilt i minst like mye drama som han har spilt i komedie og barnefilm. :)

 

EDIT: Småfeil.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det som virker mest ubegripelig er hvordan man kan se filmen og mene at han ikke er en god alvorlig skuespiller. Dette er jo erkeeksemplet på en vellykket overgang, sammen med Carrey (->Truman Show/Eternal Sunshine).

6444571[/snapback]

 

 

Dessuten skal jeg vedde på at Robbin Williams har spilt i minst like mye drama som han har spilt i komedie og barnefilm. :)

 

EDIT: Småfeil.

6444705[/snapback]

 

De to beste filmene til Williams er jo drama, Good will hunting og Dagen er din.

Lenke til kommentar

 

EDIT: må nok legge til good will hunting til den listen... gode men feil skuespillere. robin williams er en komedie type ikke seriøs.....

6440087[/snapback]

 

 

Jeg kunne ikke vært mere uenig. Good will hunting er en av mine favorittfilmer, har sett den 5-6 ganger til nå. Robin Williams er definitivt ikke kun en komedie type, i denne filmen gjør han en kjempeinnsats og samspillet med Matt Damon/Stellan Skarsgård er så fint at tårene nesten kommer.

 

Så for meg er dette helt ubegripelig at noen setter denne geniale filmen på en slik liste som dette?

6444535[/snapback]

hehe ok... var ikke bare det som gjorde filmen dårlig da synes jeg. gadd ikke å se den ferdig heller :p lot de siste 15min elns stå på i bakgrunnen mens jeg surfet litt og da la jeg den til i denne posten :p hehe. men men ikke alle kan like akkuratt de samme filmene.. men jeg like williams best i komedia og barnefilmer :p... carrey er også en komedie type. selv seriøse filmer blir til komedie når han er med. hehe

 

EDIT: dette er vel off topic sånn halveis hehe

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Det som virker mest ubegripelig er hvordan man kan se filmen og mene at han ikke er en god alvorlig skuespiller. Dette er jo erkeeksemplet på en vellykket overgang, sammen med Carrey (->Truman Show/Eternal Sunshine).

6444571[/snapback]

 

Vel, nå skal vel på en måte ikke du være den til å snakke. Du dømte jo på forhånd King Kong fordi du selv ikke klarer å ta Jack Black på alvor i en seriøs rolle, selv om at han spilte rollen kjempebra. Du klarte bare å assosiere han med slapstick komedie, sa du.

 

Men du har jo selvsagt rett. Å dømme en skuespiller fordi en selv kun kjenner fyren igjen fra andre sjangre blir absurd. I allefall når skuespilleren gjør jobben godt.

 

Dessuten skal jeg vedde på at Robbin Williams har spilt i minst like mye drama som han har spilt i komedie og barnefilm. :)

6444705[/snapback]

Jeg hadde jo rett ang. Jack Black. Jeg digger ham som artist og moromann, men han er ikke en over-middels skuespiller. Det blir som Vince Vaughn i The Cell.

 

Anyway, poenget mitt var ikke hvilken innstilling man hadde på forhånd, men hva skuespilleren presterer. Jack Black klarte det ikke, Carrey og Williams klarte det.

Lenke til kommentar
Det som virker mest ubegripelig er hvordan man kan se filmen og mene at han ikke er en god alvorlig skuespiller. Dette er jo erkeeksemplet på en vellykket overgang, sammen med Carrey (->Truman Show/Eternal Sunshine).

6444571[/snapback]

 

Vel, nå skal vel på en måte ikke du være den til å snakke. Du dømte jo på forhånd King Kong fordi du selv ikke klarer å ta Jack Black på alvor i en seriøs rolle, selv om at han spilte rollen kjempebra. Du klarte bare å assosiere han med slapstick komedie, sa du.

 

Men du har jo selvsagt rett. Å dømme en skuespiller fordi en selv kun kjenner fyren igjen fra andre sjangre blir absurd. I allefall når skuespilleren gjør jobben godt.

 

Dessuten skal jeg vedde på at Robbin Williams har spilt i minst like mye drama som han har spilt i komedie og barnefilm. :)

6444705[/snapback]

Jeg hadde jo rett ang. Jack Black. Jeg digger ham som artist og moromann, men han er ikke en over-middels skuespiller. Det blir som Vince Vaughn i The Cell.

 

Anyway, poenget mitt var ikke hvilken innstilling man hadde på forhånd, men hva skuespilleren presterer. Jack Black klarte det ikke, Carrey og Williams klarte det.

6445051[/snapback]

Pøh. Jack Black storspilte i rollen som den stormannsgale Carl Denham. Rolletolkningen var gjort med en beundringsverdig innlevelse og jeg kan ikke komme på en eneste skuespiller som fremstår mer grisk og selvdyrkende enn JB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...