Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff da, det var trasig engelsk.

Vent... Jeg legger frem en påstand, og alt alle gjør er å kritisere for måten jeg skriver, og ellers for at jeg i det hele tatt la frem påstanden. Og hva er det som er så trasig med engelsken?

Jeg ignorerer selvsagt poenget ditt da jeg ikke er interessert i det dere skriver. Hva som er trasig med engelsken er vanskelig å si konkret, den er bare trasig.

Lenke til kommentar
Hvor var påstanden i det engelske innlegget ditt?

 

"Trasig er ikke engelsken min i det hele tatt." Trasig norsk også.

Påstanden var i det første innlegget mitt, som Cypheron svarte spydig på, uten noen som helst begrunnelse, på tross at at dette er et forum og at han er av annen oppfatning. Jeg svarte han, og antar at Dorian Gray kun svarte meg for å støtte Cypheron, for han svarte i samme ånd, også like angripende som forrige. Tjalla virker til å være av samme oppfatning, for han skriver også like spydig, og han er heller ikke interessert i å diskutere. Jeg må vel bare bøye meg i støvet for dere forumfolk som HAR PEILING på film, kan alt om både dramaturgi, foto og alt det der. Har virkelig peiling , dere kan jo ikke ta feil? Dere sitter jo og diskuterer på disse filmsidene dag ut og dag inn, så rett må dere vel nesten ha bestandig.

 

Noe jeg foreslår for dere er at dere slår opp i ordboka, for jeg tror dere har misforstått ordet "trasig". Jeg skriver hverken trasig engelsk eller norsk, for ingenting av det jeg skriver er feil på noen måte.

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
A character off of Star Wars

 

Finn feilen.

 

God damn great perfomances

 

Og finn "trasigheten".

 

Selv om engelsken din ikke behøver å være direkte feil, så ville du gjørt det mye vanskligere for, la oss si, en engelskmann å forstå deg, du skriver bl.a. "off of", som egentlig er en liten "nei nei" innen engelsk.

Du kan jo selv prøve å si det til deg selv høyt, og litt fort, så hører du hva som skurrer.

Du skal jo ikke gi inntrykket at du bjeffer til folk.

Jeg tror heller ikke at Dorian nødvendigvis støtter Cypheron, det eneste han kommenterer er engelsken din, og ikke poenget (noe han jo sier selv).

Lenke til kommentar
A character off of Star Wars

 

Finn feilen.

 

God damn great perfomances

 

Og finn "trasigheten".

 

Selv om engelsken din ikke behøver å være direkte feil, så ville du gjørt det mye vanskligere for, la oss si, en engelskmann å forstå deg, du skriver bl.a. "off of", som egentlig er en liten "nei nei" innen engelsk.

Du kan jo selv prøve å si det til deg selv høyt, og litt fort, så hører du hva som skurrer.

Du skal jo ikke gi inntrykket at du bjeffer til folk.

Jeg tror heller ikke at Dorian nødvendigvis støtter Cypheron, det eneste han kommenterer er engelsken din, og ikke poenget (noe han jo sier selv).

 

Sorry at jeg stadig hører "off of" og dermed antar at det er riktig. Og det er ikke noe trasighet i sistnevnte.

 

Men får være nok off-topic fra meg i denne tråden.

Lenke til kommentar

For min del var det bare en liten nudge-nudge til engelsken og ikke minst "Trasig er ikke engelsken min i det hele tatt." At du fyrte så opp og fant noen beskrivende ord om noen av oss gjorde det bare mer morsomt. Uansett; ikke ta ting så tungt. The end shall we call it everybody and be happy now? Høhø.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...