Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier ikke å like filmer hvor man plasserer en "fantastisk" foran noe som ellers er kjipt. "Filmen er et fantastisk mareritt/fantastisk kvalmende/fantastisk forstyrrende".

Fantastisk syretripp bør vel gå fint? Ein syretripp er eit ynskt resultat av å ta syre, at noko er "trippy" er som regel meint positivt.

Lenke til kommentar
"Full Metal Jacket" kommer jeg mest sannsynligvis aldri til å se igjen. Jeg hadde hørt veldig mye bra om den og slo på stortromma og kjøpte den på Blu-ray disc. Makan til skuffelse.

Oh, gjør deg en tjeneste å se den filmen igjen om et år eller noe. Du vil ha mer glede av den da.

Lenke til kommentar

Bare for å hete folk opp, så velger jeg å nevne Transformer. Møkkafilm som jeg aldri skal se på nytt, eller se noen oppfølgere til.

Jeg har også gitt opp superhelktfilmer generelt. Har gitt dem mange sjangser, men jeg synes aldri de er noe bra. Alt som er Marvel- eller DC-basert holder jeg meg milevis unna.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Fear and Loathing In Las Vegas er ett fantastisk syretripp av en film. Godt laget, godt skuespill, godt kamera og morsom historie.

Johnny Depp er ikke en god skuespiller. Det håper jeg kom godt nok frem i Alice in Wonderland-traileren. Prestasjonen hans i Fear and Loathing er heller ikke noe å skryte av. Selv om det der også krever overspill til en viss grad, så er den filmen nok et tydelig bevis på at Depp prøver for hardt. Men så har han jo lykkes da...

Apropos Depp.

Filmer jeg ikke vil se om igjen er samtlige Pirates Of The Carribean-filmer. Æsj, jeg har sikkert sagt det før.

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar

Siste filmen jeg så som jeg aldri kommer til å se igjen er Blade Runner.. Etter å ha hørt mye om den osv, og at den hadde så bra score på imdb så kjøpte jeg meg den på bluray, men fy faen så kjedelig den var. :p Tror jeg sovna to ganger under filmen.

Bluray kvaliteten på filmen var ihvertfall jævlig bra. Men filmen var ikke noe for meg.

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...