Fløyelsbøtte Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Godt laget may be, men jeg vil ikke se den igjen for det om. Jeg hatet den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg pleier ikke å like filmer hvor man plasserer en "fantastisk" foran noe som ellers er kjipt. "Filmen er et fantastisk mareritt/fantastisk kvalmende/fantastisk forstyrrende". Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg pleier ikke å like filmer hvor man plasserer en "fantastisk" foran noe som ellers er kjipt. "Filmen er et fantastisk mareritt/fantastisk kvalmende/fantastisk forstyrrende". Fantastisk syretripp bør vel gå fint? Ein syretripp er eit ynskt resultat av å ta syre, at noko er "trippy" er som regel meint positivt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 "Full Metal Jacket" kommer jeg mest sannsynligvis aldri til å se igjen. Jeg hadde hørt veldig mye bra om den og slo på stortromma og kjøpte den på Blu-ray disc. Makan til skuffelse. Oh, gjør deg en tjeneste å se den filmen igjen om et år eller noe. Du vil ha mer glede av den da. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dragonball: Evolution. De som har sett den skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Bare for å hete folk opp, så velger jeg å nevne Transformer. Møkkafilm som jeg aldri skal se på nytt, eller se noen oppfølgere til. Jeg har også gitt opp superhelktfilmer generelt. Har gitt dem mange sjangser, men jeg synes aldri de er noe bra. Alt som er Marvel- eller DC-basert holder jeg meg milevis unna. Endret 18. juli 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvis du ikke liker sjangeren så er det ganske forståelig. Personlig setter jeg Iron Man og The Dark Knight på min topp 5-liste over kinoopplevelser, men jeg forstår absolutt at X-Men-filmene, Hulk-filmene og nyeste Superman ikke gir mersmak. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 College, Hater sånne filmer Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 College, Hater sånne filmer Alle filmar frå college? Good Will Hunting også? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 College, Hater sånne filmer Alle filmar frå college? Good Will Hunting også? Det virker som om han prater om en spesifikk film. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ah, sorry, denne http://www.imdb.com/title/tt0844671/ ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Twilight. Jeg avskyr den filmen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Han er faktisk ikke interessert. Gudene vet hvorfor jeg leide denne filmen. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Fear and Loathing In Las Vegas er ett fantastisk syretripp av en film. Godt laget, godt skuespill, godt kamera og morsom historie. Johnny Depp er ikke en god skuespiller. Det håper jeg kom godt nok frem i Alice in Wonderland-traileren. Prestasjonen hans i Fear and Loathing er heller ikke noe å skryte av. Selv om det der også krever overspill til en viss grad, så er den filmen nok et tydelig bevis på at Depp prøver for hardt. Men så har han jo lykkes da... Apropos Depp. Filmer jeg ikke vil se om igjen er samtlige Pirates Of The Carribean-filmer. Æsj, jeg har sikkert sagt det før. Endret 24. juli 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Johnny Depp er ikke en god skuespiller. Han er svært god i Dead Man. Har du sett den? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har sett den, men husker den ikke. Skal prøve å få sett den i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Johnny Depp er ikke en god skuespiller. Ja,ja. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Siste filmen jeg så som jeg aldri kommer til å se igjen er Blade Runner.. Etter å ha hørt mye om den osv, og at den hadde så bra score på imdb så kjøpte jeg meg den på bluray, men fy faen så kjedelig den var. Tror jeg sovna to ganger under filmen. Bluray kvaliteten på filmen var ihvertfall jævlig bra. Men filmen var ikke noe for meg. Endret 24. juli 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå