salamiking Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er mange, men kan slenge inn en; Transporter. Jeg vet at mange liker den, men *grøøøøss*... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) The Mist: Herregud for et elendig plott de kom med, samlet med dårlig skuespillere så kan det jo ikke ende opp så meget bra. Terning kast: 1 Cloverfield: Er sikkert mange som likte den filmen, men for meg så var det bare en wast of time. Dårlig skuespillere og et plott som var helt tragisk i mine øyne. Slutten var vel ikke akkurat mye å skryte av.. Terning kast: 1 Endret 12. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Transformers (2007) - å ha sett denne håpløse smørja én gang er én gang for mye! Endret 12. juli 2009 av Montag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Transformers (2007) - å ha sett denne håpløse smørja én gang er én gang for mye! Uten å vite hva du endret på i innlegget, så er jeg sikker på at du la til biten for å skape ekstra uro her i camp'en. Very BadSmile'ish. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva er det du synes er så dårlig med Transformers, Montag? Personlig synes jeg det er en rå film. Liker Transformers litt bedre enn Transformers Revenge of the Fallen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 "Full Metal Jacket" kommer jeg mest sannsynligvis aldri til å se igjen. Jeg hadde hørt veldig mye bra om den og slo på stortromma og kjøpte den på Blu-ray disc. Makan til skuffelse. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 The Horsemen. Dårlig rett-på-dvd film med Dennis Quaid i hovedrollen. Lenke til kommentar
Bluto Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Psycho (1998) var så ufattelig dårlig, skjønte ikke en gang va jeg satt å så på. For et hån mot originalen! Endret 12. juli 2009 av Bluto Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Eg visste ikkje det var laga ein remake, men når eg ser at Vince Vaughn spelar Norman Bates tvilar eg sterkt at det blir like bra som originalen (sjølv om eg eigentleg ikkje hadde tru på den med ein gong eg høyrte at det var ein remake av filmen...). Hitchcocks Psycho er derimot fantastisk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva er det du synes er så dårlig med Transformers, Montag? Personlig synes jeg det er en rå film. Liker Transformers litt bedre enn Transformers Revenge of the Fallen En slik begrunnelse er vel strengt tatt unødvendig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Psycho (1998) var så ufattelig dårlig, skjønte ikke en gang va jeg satt å så på. For et hån mot originalen! Jeg har ikke sett den, men jeg er litt interessert i hva som gjør den så mye dårligere enn originalen. Såvidt jeg har forstått det så er det en shot-for-shot-remake, da må det vel være skuespillet som er det svake leddet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Psycho (1998) var så ufattelig dårlig, skjønte ikke en gang va jeg satt å så på. For et hån mot originalen! Jeg har ikke sett den, men jeg er litt interessert i hva som gjør den så mye dårligere enn originalen. Såvidt jeg har forstått det så er det en shot-for-shot-remake, da må det vel være skuespillet som er det svake leddet? Har heller ikke sett den, men det kan vel også tenkes at mange som har sett den lider av en oppfatning som best kan oppsummeres slik: "Hvordan våger homsa Gus å lage en versjon av Psycho? Originalen er alltid best, alltid". Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nyinnspillingen av Psycho var totalt unødvendig. Hva var poenget med å gjøre den tilnærmet kliss lik originalen? Den kunne kanskje ha vært interessant hvis Van Sant hadde bidrat med sin egen tolkning. Å kopiere en slik klassiker bør man glatt styre unna. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Mitt store fete greske bryllup. Æsj. Endret 13. juli 2009 av Arrosiach Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nyinnspillingen av Psycho var totalt unødvendig. Hva var poenget med å gjøre den tilnærmet kliss lik originalen? Den kunne kanskje ha vært interessant hvis Van Sant hadde bidrat med sin egen tolkning. Å kopiere en slik klassiker bør man glatt styre unna. Er det det som er det største problemet? De to tingene man hører om filmen er at den er kjempedårlig og at den er helt lik den fantastiske originalen, og da er det klart man begynner å lure. ^^ Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Miss March og Adventureland. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Adventureland? Den var da ikke så dårlig. Finnes mye verre der ute, syntes den var litt småkoselig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 The Invasion (2007) Nei nei nei nei nei nei nei... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fear and Loathing In Las Vegas. Mareritt! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fear and Loathing In Las Vegas er ett fantastisk syretripp av en film. Godt laget, godt skuespill, godt kamera og morsom historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå