Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Mist:

Herregud for et elendig plott de kom med, samlet med dårlig skuespillere så kan det jo ikke ende opp så meget bra.

Terning kast: 1

Cloverfield:

Er sikkert mange som likte den filmen, men for meg så var det bare en wast of time. Dårlig skuespillere og et plott som var helt tragisk i mine øyne. Slutten var vel ikke akkurat mye å skryte av..

Terning kast: 1

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

"Full Metal Jacket" kommer jeg mest sannsynligvis aldri til å se igjen. Jeg hadde hørt veldig mye bra om den og slo på stortromma og kjøpte den på Blu-ray disc. Makan til skuffelse.

Lenke til kommentar

Eg visste ikkje det var laga ein remake, men når eg ser at Vince Vaughn spelar Norman Bates tvilar eg sterkt at det blir like bra som originalen (sjølv om eg eigentleg ikkje hadde tru på den med ein gong eg høyrte at det var ein remake av filmen...). :p Hitchcocks Psycho er derimot fantastisk.

Lenke til kommentar
Psycho (1998) var så ufattelig dårlig, skjønte ikke en gang va jeg satt å så på. For et hån mot originalen!

Jeg har ikke sett den, men jeg er litt interessert i hva som gjør den så mye dårligere enn originalen. Såvidt jeg har forstått det så er det en shot-for-shot-remake, da må det vel være skuespillet som er det svake leddet?

Lenke til kommentar
Psycho (1998) var så ufattelig dårlig, skjønte ikke en gang va jeg satt å så på. For et hån mot originalen!

Jeg har ikke sett den, men jeg er litt interessert i hva som gjør den så mye dårligere enn originalen. Såvidt jeg har forstått det så er det en shot-for-shot-remake, da må det vel være skuespillet som er det svake leddet?

Har heller ikke sett den, men det kan vel også tenkes at mange som har sett den lider av en oppfatning som best kan oppsummeres slik: "Hvordan våger homsa Gus å lage en versjon av Psycho? Originalen er alltid best, alltid".

Lenke til kommentar
Nyinnspillingen av Psycho var totalt unødvendig. Hva var poenget med å gjøre den tilnærmet kliss lik originalen? Den kunne kanskje ha vært interessant hvis Van Sant hadde bidrat med sin egen tolkning. Å kopiere en slik klassiker bør man glatt styre unna.

Er det det som er det største problemet? De to tingene man hører om filmen er at den er kjempedårlig og at den er helt lik den fantastiske originalen, og da er det klart man begynner å lure. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...