Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Transformers (2007)

Elendige skuespillere, dårlig story og ekstremt bråkete.

Huff, ja, de robotene altså. :ermm:

Tror ikke jeg kommer til å se den nyeste Terminator igjen, selv om Bale leverer - men det er ikke alltid nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bale leverer ikke heller, så den kan du trygt hoppe over.
På hvilket grunnlag? Greit nok at replikkene(mye av manuset i grunnen) ikke var så mye å skryte av, men Bale kan da ikke henges for det? Lever de i hvert fall ut.
Lenke til kommentar

Han får ikke så altfor mye å jobbe med, det er sant, men jeg synes ikke han prøver å gjøre noe ut av det heller. Han virker totalt uengasjert mens han leverer replikkene i det samme monotone toneleiet (variert med litt skriking).

Lenke til kommentar
Nøkkelregel innen film:

Gode filmer har kjedelige covere, dårlige filmer har kule covere. Det hele sentrerer rundt hvor de legger tid og penger.

For å si det rett frem: Hollywoodfilmer suger? :p

Nå vil jeg påstå at det fins langt fler elendige filmer med dårlig cover enn elendige filmer med kult cover, så statistisk sett så er filmer med elendig cover elendige ;)

If you catch my drift..

Så en elendig Vinnie Jones film her om dagen, Blast, som jeg heller aldri kommer til å se igjen.

(Den hadde forsåvidt også et elendig cover :p)

Lenke til kommentar

Jeg har et par-tre skrekkeksempler jeg håper jeg aldri ser igjen, og selv det blir for snart.

Dragon Fighter - Selv om jeg elsker filmer til langt uti alfabetet og særlig filmer om drager, varulver, vampyrer etc så var denne hakket mer enn jeg maktet å svelge. Jeg satt riktignok helt til rulleteksten, men det var mest pga et ørlite håp om at det faktisk skulle ta seg opp.

Love and action in Chicago - En av de svært få filmer der jeg har skrudd av og og gjort noe annet. Jeg sitter som regel til the bitter end, men etter "action" som var mer horribel enn noen grøsser og en kjærlighetshistorie der eneste utgangspunkt så ut til å være "Her. Dere har vært forelsket en gang og møtes igjen. Spill som dere vil." så fikk jeg nok og skrudde av.

Skeleton Man - Håpløs "skrekk"-film totalt uten mål og mening. Der Evil Dead rangerer som noe av det beste jeg har sett innen lavbudsjett-grøss må denne være den aller verste. Et plott som lukter dødt stinkdyr, ingen form for kontinuitet eller framdrift, innpå flere grove faktafeil, geværer som er der det ene sekundet, forsvinner det neste og dukker opp igjen, en "snikskytter" som rapporterer det hun ser gjennom kikkertsiktet mens linsedekslet fremdeles er på, en ond ånd i regnfrakk (den hadde på seg noe som lignet på regnponchoen min) etc... Selv Starship Troopers 3 lå milevidt foran denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...