Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fired Up Twilight For noen dritt filmer! Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Transformers (2007) Elendige skuespillere, dårlig story og ekstremt bråkete. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Shoot'em Up er en film du enten hater eller elsker virker det som, det samme gjelder omtrent for Crank. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fired UpTwilight For noen dritt filmer! Slenger meg på Twilight. Og Knowing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Shoot'em Up er en film du enten hater eller elsker virker det som, det samme gjelder omtrent for Crank. Jeg vil nå si at Crank var grei nok. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Shoot'em Up er en film du enten hater eller elsker virker det som, det samme gjelder omtrent for Crank. Jeg vil nå si at Crank var grei nok. Samme her, men skrev det ut i fra samtaler jeg har hatt med forskjellige personer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så tja 5-6minutter av Disaster Movie idag(mens jeg ventet på skyss) Skal ikke se mer av den filmen. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så tja 5-6minutter av Disaster Movie idag(mens jeg ventet på skyss) Skal ikke se mer av den filmen. Off, ja. Brukte ikke mer enn 5 min på den filmen selv. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fired UpTwilight For noen dritt filmer! Slenger meg på Twilight. Og Knowing. Hva er galt med Knowing? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Yes Man, Batman Begins, Slumdog, Max Manus og Kung Fu Panda. Ikke fordi de er noe dårlige, men fordi de vises hele tiden på jobben … JEG BLIR SPRØØØØ! Ellers så er The Mist og Kill Buljo høyt på hatlisten (og lavt nede i dvd-hylla). Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Knowing. Helt klart den dårligste filmen jeg har sett i år så langt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Knowing. Helt klart den dårligste filmen jeg har sett i år så langt. Samme her. Lenke til kommentar
Tykje83 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Meet the spartans Dude where's my pot Queen of the damned Boogeyman The deep blue Disse filmene må ha blitt laget ved et uhell... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 har sett halvparten av Ghost lake.....Dårlig... Lenke til kommentar
Pvt.Blind Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Click, Blu sky, epic movie, Narnia løven heksa og kassebilen (tror jeg den heter. husker ikke), Tropic Thunder, Das Boot ( fordi den var kjedelig i lengden ), gun shy, the killing fields, The Bear og transporter Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Fired UpTwilight For noen dritt filmer! Slenger meg på Twilight. Og Knowing. Slenger meg på. Må bare nevne Drag me to hell og. Første gang av alle de filmene jeg har sett på kino at jeg vurderte å gå, rett og slett fordi det å se i veggen var mer interessant Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) - The International! Herreguuud for en elendig film. Det skjedde absolutt ingenting, og det lille som skjedde var så forutsigbart at manuset må være skrevet av en 12-åring. - Alle filmene med Ashton Kutcher. Når skal han glemme figuren fra That 70s Show? - Mest sannsynlig også The Godfather. Jeg klarte å pine meg til å se ca. halvdelen av den. Jeg fatter ikke at alle synes den er så fantastisk. Endret 8. juli 2009 av maedox Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 - Alle filmene med Ashton Kutcher. Når skal han glemme figuren fra That 70s Show? I The Butterfly Effect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå