Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kom nettopp på en film ex-dama mi kjøpte.

Kickin It Old Skool. Makan til crap har jeg ikke sett på lenge. Jamie Kennedy kan holde seg til det han kan: NOTHING!

Lenke til kommentar
Jeg så Sex Drive hin dagen, og jeg lo gjennom hele. Seth Green var spesielt fantastisk.

 

Btw, når en film forteller deg to ganger at du ikke burde se den med mindre du har sett originalen så er det smådårlig gjort å fortelle folk hvor dårlig den er. ^^

 

Sant nok, men det var ikke materialet de hadde lagt til som jeg hadde problemer med, det var faktisk litt morsomt.

 

Han som spilte Lance som visstnok skulle være den kvinnebedåreren var noe av det værste castingen jeg har sett.

En fyr som ser ut som en lesbe som har begynt å miste håret kommer ikke til å få hvilken som helst jente bare fordi han oppfører seg arrogant/selvsikker.

Og jeg er fan av skuespilleren fra før (spiller i web-serien Clarke and Michael, med Michael Cera, se den nå!).

 

 

Jeg har sett filmer som jeg syns er dårligere enn denne, men jeg ble så frustrert av handlingen etter hvert at jeg slet faktisk med å se den ferdig.

 

4/10

Lenke til kommentar
The Crow... huff for en film.... tror faktisk det er noe av det værste jeg har sett :cry:

 

Så den for første gang på 7-8 år for en tid tilbake. Nesten litt pinlig at den var en av favorittene på fjortis-stadiet :whistle:

 

Men vil ikke gå så langt å kalle den elendig, bare litt mye innimellom. Stemningen er god, mye bra musikk og filmen er stort sett godt laget. Den fikk jo også en aldri så liten kilevink da Mr. Lee tok kveld et godt stykke ut i innspillingen noe som muligens kan ha litt betydning for resultatet.

Lenke til kommentar
Han som spilte Lance som visstnok skulle være den kvinnebedåreren var noe av det værste castingen jeg har sett.

En fyr som ser ut som en lesbe som har begynt å miste håret kommer ikke til å få hvilken som helst jente bare fordi han oppfører seg arrogant/selvsikker.

Her tar du helt feil. Hadde han sett ut som Daniel Desario så hadde poenget vært borte, han måtte være uattraktiv for at poenget skal fungere - vet man hvordan man skal oppføre seg så kan man ikke feile.

Lenke til kommentar
Han som spilte Lance som visstnok skulle være den kvinnebedåreren var noe av det værste castingen jeg har sett.

En fyr som ser ut som en lesbe som har begynt å miste håret kommer ikke til å få hvilken som helst jente bare fordi han oppfører seg arrogant/selvsikker.

Her tar du helt feil. Hadde han sett ut som Daniel Desario så hadde poenget vært borte, han måtte være uattraktiv for at poenget skal fungere - vet man hvordan man skal oppføre seg så kan man ikke feile.

 

Tror ikke det finnes noe poeng med denne filmen, uorginalt vrøvl.

 

MEN, agree to disagree.

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...