Dorian Gray Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg så Sex Drive hin dagen, og jeg lo gjennom hele. Seth Green var spesielt fantastisk. Btw, når en film forteller deg to ganger at du ikke burde se den med mindre du har sett originalen så er det smådårlig gjort å fortelle folk hvor dårlig den er. ^^ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 The Crow... huff for en film.... tror faktisk det er noe av det værste jeg har sett Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 The Crow... huff for en film.... tror faktisk det er noe av det værste jeg har sett /agree. Jeg ble lurt av coveret, såg bra ut men sugde i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kom nettopp på en film ex-dama mi kjøpte. Kickin It Old Skool. Makan til crap har jeg ikke sett på lenge. Jamie Kennedy kan holde seg til det han kan: NOTHING! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg så Sex Drive hin dagen, og jeg lo gjennom hele. Seth Green var spesielt fantastisk. Btw, når en film forteller deg to ganger at du ikke burde se den med mindre du har sett originalen så er det smådårlig gjort å fortelle folk hvor dårlig den er. ^^ Sant nok, men det var ikke materialet de hadde lagt til som jeg hadde problemer med, det var faktisk litt morsomt. Han som spilte Lance som visstnok skulle være den kvinnebedåreren var noe av det værste castingen jeg har sett. En fyr som ser ut som en lesbe som har begynt å miste håret kommer ikke til å få hvilken som helst jente bare fordi han oppfører seg arrogant/selvsikker. Og jeg er fan av skuespilleren fra før (spiller i web-serien Clarke and Michael, med Michael Cera, se den nå!). Jeg har sett filmer som jeg syns er dårligere enn denne, men jeg ble så frustrert av handlingen etter hvert at jeg slet faktisk med å se den ferdig. 4/10 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 The Crow... huff for en film.... tror faktisk det er noe av det værste jeg har sett Så den for første gang på 7-8 år for en tid tilbake. Nesten litt pinlig at den var en av favorittene på fjortis-stadiet Men vil ikke gå så langt å kalle den elendig, bare litt mye innimellom. Stemningen er god, mye bra musikk og filmen er stort sett godt laget. Den fikk jo også en aldri så liten kilevink da Mr. Lee tok kveld et godt stykke ut i innspillingen noe som muligens kan ha litt betydning for resultatet. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 The Crow... huff for en film.... tror faktisk det er noe av det værste jeg har sett Syntes The Crow er bra jeg. Og jeg syntes Heath Ledger sin joker minner veldig mye om Brandon Lee som The Crow. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Han som spilte Lance som visstnok skulle være den kvinnebedåreren var noe av det værste castingen jeg har sett.En fyr som ser ut som en lesbe som har begynt å miste håret kommer ikke til å få hvilken som helst jente bare fordi han oppfører seg arrogant/selvsikker. Her tar du helt feil. Hadde han sett ut som Daniel Desario så hadde poenget vært borte, han måtte være uattraktiv for at poenget skal fungere - vet man hvordan man skal oppføre seg så kan man ikke feile. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Han som spilte Lance som visstnok skulle være den kvinnebedåreren var noe av det værste castingen jeg har sett.En fyr som ser ut som en lesbe som har begynt å miste håret kommer ikke til å få hvilken som helst jente bare fordi han oppfører seg arrogant/selvsikker. Her tar du helt feil. Hadde han sett ut som Daniel Desario så hadde poenget vært borte, han måtte være uattraktiv for at poenget skal fungere - vet man hvordan man skal oppføre seg så kan man ikke feile. Tror ikke det finnes noe poeng med denne filmen, uorginalt vrøvl. MEN, agree to disagree. Endret 25. mai 2009 av Compsognathus Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "Mars Attacks!" Var jo mer morsomt enn spennende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 That was the point. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "Mars Attacks!" Var jo mer morsomt enn spennende Mars Attacks! er en knallgod parodi. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Mars Attacks syns jeg er en mer enn ålreit film. Eneste som ikke holder opp er spesialeffektene. Som sikkert ikke gjør den mindre morsom. Endret 25. mai 2009 av Compsognathus Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Mads då, The Crow var da ikke sånn dårlig, ofc det finnes bedre filmer, men den var ikke direkte dårlig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Synes A&D var tøff jeg Noen her som har sett Evolution? da begynner man å snakke elendig! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 David Duchovney og Stifler! Kan ikke slå feil! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Mads då, The Crow var da ikke sånn dårlig, ofc det finnes bedre filmer, men den var ikke direkte dårlig. The Crow var hinsides ræva. Det var virkelig ikke mye med den filmen som var positivt, kanskje et par shots her og der, og en og annen bikarakter. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ingen Crow fan jeg heller. Sett den en gang rett etter den kom ut. Behøver ikke å se den igjen. Nærmeste jeg har kommet er Satan utkledd som The Crow i southpark. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 The Crow er så dårlig at den kunne vært sin egen oppfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå