vikingkylling Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Syns selv Contact er spennende og vakkert. Noe som slett ikke var spennende i kveld, var Zombie Strippers. Skal visst være en zombie-srekk-splatter-komedie, men syns det hele var tragisk og latterlig. Selv Robert Englund og Jenna Jameson klarte ikke å få kvaliteten. Perfekt for kåte 13-åringer som vil ha blod og gørr og nakne damer samtidig. Tror du den er dårlig? Prøv å se "Zombis vs Strippers"... Prøve å se Beowulf, men klarte ikke å holde ut hele filmen. Maken til makkverk skal man lete lenge etter. Kort sagt kler fyren seg naken (ja, han har ikke engang undertøy) for å sloss med monstret i en ærlig kamp, men han har likevel ikke noe imot at alle soldatene hans er tungt bevæpnet og sloss sammen med ham? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Murder Party : Avoid! Denne var rett og slett ekstremt dårlig. Sword of Honour : Patetisk dårlig. Lenke til kommentar
Silyeah Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Patetiskt at det er så mange som disser "The Deer Hunter". Den er faen meg den beste filmen jeg har sett. Menmen. Den filmen jeg ALDRI vil se igjen, er dessverre "Brainstorm" fra 1983. Selv om den har gode skuespillere, som f.eks Christopher Walken, så var den rett og slett kjempekjedelig. Lang film om ingenting, og alt ble bare for sært og rart. For mye av 1980-tallets "science fiction regnbuefargede datanimerte greier og ting". Liksom sånn at folk flyr i verdensrommet, og sterke farger med lys og striper og sånt. hahah :L Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 the texas chainsaw massacre 2 HELT FORFERDELIG!!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Nå må jeg nesten rette på meg selv, for i det første innlegget skreiv jeg at Battle Royale var en film jeg aldri ville se igjen... Vel, nå har det seg slik at jeg har denne på DVD og har sett den kanskje 10 ganger etter dette Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Patetiskt at det er så mange som disser "The Deer Hunter". Den er faen meg den beste filmen jeg har sett. Menmen.Den filmen jeg ALDRI vil se igjen, er dessverre "Brainstorm" fra 1983. Selv om den har gode skuespillere, som f.eks Christopher Walken, så var den rett og slett kjempekjedelig. Lang film om ingenting, og alt ble bare for sært og rart. For mye av 1980-tallets "science fiction regnbuefargede datanimerte greier og ting". Liksom sånn at folk flyr i verdensrommet, og sterke farger med lys og striper og sånt. hahah :L Helt enig! Deerhunter er en knallbra film. Er faktisk veldig lenge siden jeg har sett den nå. Kanskje på tide med en ny runde. Endret 1. mai 2009 av Revox Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 the texas chainsaw massacre 2 HELT FORFERDELIG!!! Vel, jeg vil gå så langt som å påstå at samtlige filmer med Dennis Hopper er verdt å se. I forhold til Texas CsM 1 så var nok nr.2 noe for seg selv, men bevares, jeg hadde mange utbrudd av latter i løpet av denne filmen. Dennis Hopper delvis berserk med et arsenal av overdimensjonerte motorsager burde uansett være et must å få med seg for enhver filmnerd med en tanke respekt for seg selv. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 IKKE SE KNOWING, UANSETT HVA DU GJØR! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den virker egentlig ganske ålreit. Det verste en film kan være er tross alt ikke dum, men kjedelig. The Day After Tomorrow, uansett hvor dum den måtte være, var ikke kjedelig fordi den hadde actionscener som redder den. Det samme ser jeg for meg at The Knowing vil ha. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Og det har den. Syns The Knowing var ganske bra, til tross for en ganske uvanlig slutt. Men actionscenene var veldig bra og historien og detaljene er også godt gjennomført. Personlig vil jeg anbefale den før dere gjør en mening. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Anbefaler alle å styre unna The Spirit. Maken til vrøvl er det lenge siden jeg har vært borti. har litt Sin City forventninger og så får jeg servert den møkka. Dypt skuffet... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Henger meg på The Spirit. Dårligste filmen jeg så i 2008 next to Max Payne. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Den blir nok ikke sett igjen nei. Det var som å see Sin City bare at alt i den som var bra er tatt vekk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 "Epic movie", fordi den var så dårlig at jeg holdt på å spy. 1 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 "Bachelor Party" - hadde håpet på noe OK i det minste, fordi Tom Hanks spiller hovedrollen. Men neida, mest elendige greiene jeg har sett! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Lange flate ballær 1 og 2. verste dritten noensinne Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hot Chick Herregud for en drittfilm Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Lange flate ballær 1 og 2. verste dritten noensinne What, de er jo konge, spesielt 1'eren Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Twilight. Opphypa til dimensjoner av mine kvinnelige bekjente. Makan til slikt makkverk av en film har jeg sjelden sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå