Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hip, hip, hora"

Vi så den som en slags pekepin for hva mobbing var på skolen (som om vi ikke visste det fra før..). Uannsett. Den er noe av det kjedeligste jeg har sett, joda, litt humor var det, men ikke nok til at den ble en bra film.

Typsik en av disse "hva skal jeg lage film om? Ja! Mobbing er en viktig og aktuell sak og det kan jeg tjene penger på".

Det finnes ikke ungdom som ville gjort som noen av de i den filmen gjorde. Litt ordenlig research hadde vært fint.

Men joda.. Ketsjup-flasker har blitt en intern spøk ;)

Lenke til kommentar
Napoleon Dynamite.

Gud, sovnet nesten før den var ferdig. For en utrolig søvndyssende film, morsom var den ikke heller. sad.gif

Napoleon Dynamite er en bra film... jævli vitti å egentlig...

Evil aliens Er ganske underholdene.... men den er så kvalm at du bare har lyst å spy dæ tom... En film æ aldri kommer t å se igjen... Her blir folk drept på de værste måter! pluss at en alien puler et menneske... filmen er rett å slett syk :eek:

Lenke til kommentar

Death becomes her:

Synes dette var tilnærma søppel. Handlinga var aldeles kjedelig. Og er ikkje så begeistra for filmer der, man hopper i tid 3-4 ganger. Den var også lite morsom.

Men så er filmen laga i 1992, kvar sin tid.

Vel desse fallt ikkje i smak her, men smaken er som baken. Desse filmene vil eg ikkje se eingang til. Kan tolkes på mange forskjellige måter :)

Endret av Elendil
Lenke til kommentar
Scream 2

Death becomes her

6437436[/snapback]

Scream 2

Scream var så som så, men langt fra skummel. Den var for forutsigbar, og scenene var til tider veldig "falske".

Men det var grei undreholning ein sein søndagskveld foran tvn. smile.gif

Tror du har misforstått formålet med denne tråden.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke lei meg hvis jeg slipper å se dem nyeste filmene til Steven Seagal om igjen heller. Det gamle var greit og kult... nå vet jeg ikke lenger hva det er. Bra er det ihvertfall IKKE.

6294590[/snapback]

En film med Steven Seagal som ikke er så verst er Executive Decision... det som er bra med denne er at han dør tidlig i filmen.

En film jeg nesten ikke vil se igjen er The Descent. Veldig bra film, men jeg ble så nedbrutt på slutten av å se den at jeg ikke vet om jeg vil se igjen. Det var et snev av lyspunkt på slutten, men så...

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...