Nostalgisk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 i såfall får jeg spise i meg hva jeg har sagt,men det skjer forhåpentligvis ikke;) for kjenner jeg norsk film riktig så blir dette her en film jeg ser 1-2 ganger før den støver ned i hylla. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fritt Vilt 2 er jo en rip-off av Halloween 2. Så var ikke veldig morsomt eller skremmende å se den da jeg hadde sett alt før. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Satans little helper er en film jeg ikke orker å se igjen, for maken til kjedelig film finnes ikke. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Satans little helper er en film jeg ikke orker å se igjen, for maken til kjedelig film finnes ikke. Enig, den var elendig.. Endret 22. april 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Leide meg Død snø og The Whisper i går (2 for 1 kampanje). Død snø hadde jeg lyst å se en stund, hørte at den hadde god humor, men de kunne telles med hånd må jeg si. Har både gode og dårlige sider, men regner med dette ble første og siste gangen. The Whisper leide jeg KUN fordi både Josh Holloway (LOST) og Sarah Wayne Callies (Prison Break) delte hovedroller, men må si de må ha vært desperate etter jobb da det var ren rip-off av The Shining og The Omen. Nope, Josh og Sarah fortjener mye bedre roller. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For guds skyld! Ikke se Fools Gold! Lillebroren min kjøpte den og sa at den var faktisk ganske kul.. Det var mildt sagt en DÅRLIG film. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Beware: House Of The Dead, fy faen, mest tragiske jeg har sett. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Haha ja, likte at de ungdommene aldri hadde tatt i våpen, men kunne fremdeles ta bakkover saltoer og treffe headshots. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For guds skyld! Ikke se Fools Gold! Lillebroren min kjøpte den og sa at den var faktisk ganske kul.. Det var mildt sagt en DÅRLIG film. Har sett Fool`s gold, og den var kul. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 fatso og haisommer 2,3 og the revenge Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Cloverfield vil jeg neppe se igjen. Er mulig jeg har litt sær filmsmak, men jeg fant ikke den filmen særlig underholdende. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 X-men Origins: Wolverine. Huff. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Slenger inn Cloverfield jeg og, i likhet med Lefse. Drit drit drit, for å si det pent. Irriterende amerikansk. Endret 30. april 2009 av Heffer Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) The Golden Compass - Hadde så store forhåpninger. Ble kjempe skuffet. Til å grine av.... Vil også tilføye at Fritt Vilt 2 er helt elendig. Alt er opplagt. Søppel! Endret 30. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ellers kan jeg nevne Contact. En film som varer over 3 timer med bare babbel og når vi endelig skal få se romvesenet så ligner det på faren hennes.. Makan til søple film. Min versjon av Contact varte i 2 t 24 m. Synes dette var en meget bra film med god skuespilllere og bra plott. Kommer nok til å se denne flere ganger. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tenacious D. og Død snø... makan til drittfilmer skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Syns selv Contact er spennende og vakkert. Noe som slett ikke var spennende i kveld, var Zombie Strippers. Skal visst være en zombie-srekk-splatter-komedie, men syns det hele var tragisk og latterlig. Selv Robert Englund og Jenna Jameson klarte ikke å få kvaliteten. Perfekt for kåte 13-åringer som vil ha blod og gørr og nakne damer samtidig. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Syns selv Contact er spennende og vakkert. Noe som slett ikke var spennende i kveld, var Zombie Strippers. Skal visst være en zombie-srekk-splatter-komedie, men syns det hele var tragisk og latterlig. Selv Robert Englund og Jenna Jameson klarte ikke å få kvaliteten. Perfekt for kåte 13-åringer som vil ha blod og gørr og nakne damer samtidig. Uff, du fikk i gang mine dårlige tanker om den filmen! Zombie-strippers var så elendig at jeg ikke har ord! Makan til elendig skuespillere har jeg ikke sett. Må også slenga på at Legion of death nesten er like dårlig. Endret 30. april 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Tenacious D. og Død snø...makan til drittfilmer skal man lete lenge etter Det er 2 av de beste filmene jeg har sett. De er rett og slett geniale! Spesielt TD. Kyle Gass og Jack Black utgjør en fantastisk duo! Endret 30. april 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå