spetwols Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fritt Vilt 2 !! Begynnelsen er god nok, men jeg sovnet på slutten haha skikkelig dritt film...egentlig..... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hadde også sovnet, hvis alle fjortissene i salen hadde tiet... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Australia...kanskje en time for lang? Ja. Jeeesssppp. Ja. Og ikke glem alle de grusomme klisjeene filmen inneholder. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 The Kingdom. GUUUUUD hvor dårlig den var! Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Mannequin on the move! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hadde også sovnet, hvis alle fjortissene i salen hadde tiet... Haha Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Yatzy...... Sånn helt seriøst sovnet jeg under filmen. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fatso skal jeg aldri se igjen. Så den sammen med noen venner på dvd og mesteparten av tia var bare ukomfortabel stillhet. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Yatzy...... Sånn helt seriøst sovnet jeg under filmen. Seriøst? Den er jo god! :O Var så heldig å sitte rett bak skuespillerne & Rosenløw Eeg på premieren Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Yatzy...... Sånn helt seriøst sovnet jeg under filmen. Seriøst? Den er jo god! :O Var så heldig å sitte rett bak skuespillerne & Rosenløw Eeg på premieren Ja, seriøst, likte bare ikke filmen Var også på premieren, men der var regissørene og ikke skuespillerne :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Wanted. Fly flate for en dårlig film Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Yatzy...... Sånn helt seriøst sovnet jeg under filmen. Seriøst? Den er jo god! :O Var så heldig å sitte rett bak skuespillerne & Rosenløw Eeg på premieren Har ikke fått sett den enda, men ifølge en god kompiss som virkelig har peil, så minna filmen om noe Gus van Sant kunne ha gjort. Forventningene er mao høye. Skal forøvrig se Paranoid Park i kveld. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Synes Yatzy virker spennende, men jeg har alltid vært glad i norsk film. Paranoid Park kan du forresten glede deg til, den er kung. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har ikke fått sett den enda, men ifølge en god kompiss som virkelig har peil, så minna filmen om noe Gus van Sant kunne ha gjort. Forventningene er mao høye. Skal forøvrig se Paranoid Park i kveld. Det var vel å ta litt i, men ser sammenligningen. Yatzy var en god og ikke minst viktig film. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fritt Vilt 2 !! Begynnelsen er god nok, men jeg sovnet på slutten haha skikkelig dritt film...egentlig..... hjelpes. fritt villt 2 var en klassisk skrekkfilm og norskt på sitt beste. og hvis du sovna, kan du ikke komme med kritikk as. var bra med action, gode skuespillere, mye intensitet og spenning, ingenting å klage på. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, seriøst, likte bare ikke filmen Var også på premieren, men der var regissørene og ikke skuespillerne :-) Hihi Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Wanted. Fly flate for en dårlig film det er ikke tull. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fatso skal jeg aldri se igjen. Så den sammen med noen venner på dvd og mesteparten av tia var bare ukomfortabel stillhet. faen...........jeg bestilte den nettopp på cdon.no. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fritt Vilt 2 !! Begynnelsen er god nok, men jeg sovnet på slutten haha skikkelig dritt film...egentlig..... hjelpes. fritt villt 2 var en klassisk skrekkfilm og norskt på sitt beste. og hvis du sovna, kan du ikke komme med kritikk as. var bra med action, gode skuespillere, mye intensitet og spenning, ingenting å klage på. Fritt Vilt 2 er jo super-uorginal da. Ikke akkurat første gangen man ser at den onde fyren fra film 1 (som selvfølglig 'døde') våkner til liv igjen Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Lol, for alt du vet kan det være din nye favorittfilm. Edit: Var til SLIguy. Endret 21. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå