athorb Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 De må sikkert ha røyka noe både de som lagde den og de som ga den oscar. Ja, beste visuelle effekter-Oscar til 2001 er intet mindre enn en real bommert. Uhørt sier jeg! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hiver meg på "Tideland" her og. Noe sånt etser seg inn i sjela Apropos, The heart is deceitful above all things. Fæl, men bra. Så den bare en gang, men den var drøy nok til at det holder med det. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg oppfattet ikke 2001 som kjedelig (unntatt epe-scenene da), men jeg forstår godt at du syns den er kjedelig. Det er nok ingen film for alle. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Speed Racer, de 80 kronene jeg ga for DVDen, følte jeg ikke at jeg fikk mye valuta for. Greit, filmen hadde haftige lyd og visuelle effekter, men det var alt, jeg følte ikke filmen hadde noen hensikt, rett og slett, gadd ikke se den ferdig en gang. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Futuresport Det er søppel det.. Så den når den var ny i '99 ca. Aldri nærmet meg den filmen siden. Generellt misliker jeg sterkt Woody Allen filmer også Endret 18. april 2009 av Revox Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 The breakfast club. hva var så dårlig med den? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Syns den var drit kjedelig. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg oppfattet ikke 2001 som kjedelig (unntatt epe-scenene da), men jeg forstår godt at du syns den er kjedelig. Det er nok ingen film for alle. Synes ape-scene var råe jeg Evolution! Lenke til kommentar
DecadentAtheist Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hitchhikers Guide to the Galaxy Så den på kino.. eller.. så en del av den, før jeg ble så lei at jeg gikk. Snakker om hån av en fantastisk bok. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hitchhikers Guide to the Galaxy Så den på kino.. eller.. så en del av den, før jeg ble så lei at jeg gikk. Snakker om hån av en fantastisk bok. Enig. Den filmen skrudde jeg av litt over halveis. Makan til tull Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg oppfattet ikke 2001 som kjedelig (unntatt epe-scenene da), men jeg forstår godt at du syns den er kjedelig. Det er nok ingen film for alle. Synes ape-scene var råe jeg Evolution! Jeg elsker den scenen der apen løfter opp et bein og slår i stykker et skjelett med det. Resten av de ape-scenene kan bli litt kjedelige. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Australia...kanskje en time for lang? Ja. Jeeesssppp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ugler i mosen, tror det er tittelen. Gammel norsk barnefilm som skremte livskitten ut av meg. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hitchhikers Guide to the Galaxy Så den på kino.. eller.. så en del av den, før jeg ble så lei at jeg gikk. Snakker om hån av en fantastisk bok. Enig... boka er noen trillioner ganger bedre... selv om Marvin var brukbar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 The signal. Var rett å slett en 3 delt film hvor 2/3 var retselsfulle og den siste delen var sånn helt ok. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fritt Vilt 2 !! Begynnelsen er god nok, men jeg sovnet på slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå