Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Rart det der. Hvem kunne trodd at Gutten fra 7th heaven ikke passet i en grøsser. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Far Cry (2008) - Katastrofalt dårlig, selv om jeg vil anse meg selv som meget tolerant angående filmsmak. Flere av scenene og dialogene var bare pinlige å se på, som f.eks. Jack sin framgangsmåte for å få varmet seg etter å ha vært i kaldt vann. Men nå er det jo vår kjære venn Uwe Boll som står bak denne filmen - så jeg prøvde å kjøre ned forventningene til denne filmen etter beste evne, og stille opp med et åpent sinn. Men selv da kunne jeg, etter å ha sett filmen, ikke unngå å føle at jeg nettopp hadde kastet bort halvannen time av livet mitt. Kort sagt: Forferdelige greier! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Haha, Uwe Bolls filmer er jo konge! Ler meg gjennom hver gang Ja, de er katastrofale Endret 13. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Edit: WTF. Endret 13. april 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tror det sjæl gitt. Skjønner ikke hvordan, men det får bli en annen sak. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ønsker aldri noensinne å se Meet The Spartans igjen. Det var rett og slett en deprimerende dårlig film. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tideland. Som ikke var noen dårlig film. En utrolig fin barndomsskildring faktisk, muligens den beste jeg har sett til og med. Derfor satt jeg igjen med veldig splittede følelser etterpå, fordi den er samtidig så grotesk, trist og feelbad. Glad jeg så den, men er nok ikke en film jeg har lyst til å oppleve igjen. Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Taken Vil ikke si aldri, siden det er en del som ser den, og vil ikke si den var verken kjedelig eller dårlig. Den var bare litt for sterk for meg, og vil helst ikke se den mer enn en gang. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ønsker aldri noensinne å se Meet The Spartans igjen. Det var rett og slett en deprimerende dårlig film. Enig der. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 In Bruges. Den var så langtekkelig kjedelig og jeg anbefaler ingen se det makkeverket!!! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Da Vinci Koden var dritt kjedelig. Digger Tom Hanks, men den filmen skuffa. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 In Bruges. Den var så langtekkelig kjedelig og jeg anbefaler ingen se det makkeverket!!! Noe jeg aldri skulle høre, det finnes så mange dårlige filmer at jeg føler at en veldig undervurdert film ikke fortjener trashing! Jeg kommer aldri til å se noe med Paris Hilton igjen, the pain is not worth it! Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) The Company of Wolves (1984) Selvfølgelig, ventet oss ikke så mye av den da. Kjøpte det rett og slett fordi den så utrolig dårlig ut. Anyways, det er nok en film jeg aldri kommer til å se igjen ihvertfall. Endret 15. april 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Druids gadd ikke å se mer enn 20 minutter. Drittkjedelig. Hovedpersonen ser ut som en narkis med rabbis. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ser aldri filmer med Leslie Nielsen. Makan til tulling. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Killshot er en film jeg ikke kommer til og se igjen. Er vanligvis stor fan av Mickey Rourke, men her var han helt forferdelig. Og det hjalp ikke mye at resten av skuespillerene var 10 ganger værre og historien minner om en dårlig rett-på-video film. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 2001 a space odyssey Her er det bare å styre unna. Makan til langtrukket og kjedelig film skal du lete lenge etter. Fatter ikke at den har vunnet såpass med priser som den har. De må sikkert ha røyka noe både de som lagde den og de som ga den oscar. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ooh, jeg har sååå mye jeg vil si til innlegget over meg.... men nøyer meg med å lene meg tilbake og heller se på kommentarene som er nødt til å komme nå - let the flaming begin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Forståelig at den kan oppfattes som treg, selv om jeg ikke synes den har en eneste kjedelig scene utenom ape-sekvensen i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå