Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner kanskje i kirka her men, Mamma Mia. Har sett litt av den, og aldri hele.

Ellers kan jeg nevne Contact. En film som varer over 3 timer med bare babbel og når vi endelig skal få se romvesenet så ligner det på faren hennes.. Makan til søple film.

Lenke til kommentar

Biljakta I DP er utvilsomt noe av det villeste jeg har sett av biljakter. Synd resten er så middelmådig. Det eneste gode som har kommet ut av resten av filmen, er at madammen i huset immiterer "skrævdansen" som det så pent heter.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M
Starship Troopers - udugelig

Jeg elsker Starship Troopers, jeg inser at filmen er veldig dårlig film-teknisk sett. Men jeg elsker den alikevel og har set den 6-7 ganger.

Men Starship Troopers 2 er virkelig dårlig, og Starship Troopers 3 er hysterisk morsom.

Men boken av Robert A. Heinlein som alle filmene er basert på er virkelig bra, og jeg råder alle hard science fictions fans til å lese den.

Lenke til kommentar
Tarantinos Death Proof. Makan til kjedelig film :nei:

death proof er jo genial hvertfall om du er intersert i bil da

Vel... Det er ikke jeg  :p

Det skjedde jo ingen verdens ting i den filmen, bortsett fra de siste minuttene  :thumbdown:

Lenke til kommentar
No Country for Old Men.

Jeg sier ikke at filmen ikke er bra. Faktisk likte jeg den ganske godt.

Still.. Jeg ser den nok aldri igjen

May i ask why?

Jeg er ikke helt sikker. Jeg syns ikke filmen var dårlig på noen måte, tvert imot. Men er langt ifra en film aom ga meg "wow"-følelsen. En helt OK film, men jeg ser den neppe igjen.

Er jeg syk? :hm:

Lenke til kommentar

Vel, mange som sier at de har måttet se den et par ganger for å få med seg helheten, eller noe i den duren. For min del synes jeg dog det holdt med èn gang.

Synes foresten at den er knakende god. Og med framstillingen av en sosiopat på høyde med "Frank" i Blue Velvet blir det en liten morell på toppen av kaka og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...