H09I6AN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Død snø er jo genial! Den er både morsom, spennende og ekkel! Filmingen, klippingen, og alt det var ikke gale heller. Nazizombiene ser ekte og bra ut, og kan ikke klage stort på de andre skuespillerne. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Bjørn Sundquist hevet filmen...noen hakk. Endret 10. april 2009 av Computerwelt Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hjemme Alene 4, makan til kukfilm har jeg aldri sett før. Virket som en parodi av seg selv. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Banner kanskje i kirka her men, Mamma Mia. Har sett litt av den, og aldri hele. Ellers kan jeg nevne Contact. En film som varer over 3 timer med bare babbel og når vi endelig skal få se romvesenet så ligner det på faren hennes.. Makan til søple film. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tarantinos Death Proof. Makan til kjedelig film Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tarantinos Death Proof. Makan til kjedelig film death proof er jo genial hvertfall om du er intersert i bil da Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Biljakta I DP er utvilsomt noe av det villeste jeg har sett av biljakter. Synd resten er så middelmådig. Det eneste gode som har kommet ut av resten av filmen, er at madammen i huset immiterer "skrævdansen" som det så pent heter. Endret 11. april 2009 av tjalla Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Amusement (2009) Sykt dårlig forsøk på skrekkfilm. Confessions of a shopaholic (2009) En film laget for jenter som selv jenter har behov for å slå av før den er halvferdig... Endret 11. april 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Starship Troopers - udugelig Jeg elsker Starship Troopers, jeg inser at filmen er veldig dårlig film-teknisk sett. Men jeg elsker den alikevel og har set den 6-7 ganger. Men Starship Troopers 2 er virkelig dårlig, og Starship Troopers 3 er hysterisk morsom. Men boken av Robert A. Heinlein som alle filmene er basert på er virkelig bra, og jeg råder alle hard science fictions fans til å lese den. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ikke skyt meg. No Country for Old Men. Jeg sier ikke at filmen ikke er bra. Faktisk likte jeg den ganske godt. Still.. Jeg ser den nok aldri igjen Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Pang, pang, pang! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 The Transporter 1 og 2 håper jeg å få slippe å se igjen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 No Country for Old Men. Jeg sier ikke at filmen ikke er bra. Faktisk likte jeg den ganske godt. Still.. Jeg ser den nok aldri igjen May i ask why? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Small Town Folk Leide den med kamerater, coveret så kult ut. Var dessverre det eneste som var kult med filmen.. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tarantinos Death Proof. Makan til kjedelig film death proof er jo genial hvertfall om du er intersert i bil da Vel... Det er ikke jeg Det skjedde jo ingen verdens ting i den filmen, bortsett fra de siste minuttene Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 No Country for Old Men. Jeg sier ikke at filmen ikke er bra. Faktisk likte jeg den ganske godt. Still.. Jeg ser den nok aldri igjen May i ask why? Jeg er ikke helt sikker. Jeg syns ikke filmen var dårlig på noen måte, tvert imot. Men er langt ifra en film aom ga meg "wow"-følelsen. En helt OK film, men jeg ser den neppe igjen. Er jeg syk? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jupp, du må nesten ringe Pål Bang Hansen for å skrifte Neida Men den bør helst ses 2 ganger. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kanskje det er en idè? Tror dere jeg vil like den bedre om jeg ser den en gang til? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vel, mange som sier at de har måttet se den et par ganger for å få med seg helheten, eller noe i den duren. For min del synes jeg dog det holdt med èn gang. Synes foresten at den er knakende god. Og med framstillingen av en sosiopat på høyde med "Frank" i Blue Velvet blir det en liten morell på toppen av kaka og Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Boogyman ! fy faen for en dritt film. Var jo hQyst usansynelig og lite underholdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå