Batnobbit Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Repossesed 2001: A Space Travesty Armageddon American Pie filmene Dette er noe filmer jeg rett og slett ikke gidder og se igjen. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Love Guru så den nettopp, måtte tvinge meg selv til å se den ferdig. Lo tre ganger, resten var bare møkk. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Love Guru så den nettopp, måtte tvinge meg selv til å se den ferdig. Lo tre ganger, resten var bare møkk. haha ja saann er det med meg ogsaa skal jeg fQrst se en film maa jeg se hele uansett hvor daarlig den er... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skal aldri se Zombie Strippers igjen! Tenkte jeg skulle se filmen fordi Robert Englund spiller i den og fordi jeg hadde ett lite håp om at dette kunne bli en fin cheesy exploit-lignende film, men heller tvert om, noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jøss, Zombie Strippers faktisk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skal aldri se Zombie Strippers igjen! Tenkte jeg skulle se filmen fordi Robert Englund spiller i den og fordi jeg hadde ett lite håp om at dette kunne bli en fin cheesy exploit-lignende film, men heller tvert om, noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Fun.. Klikket meg inn på denne tråden etter å ha sett den filmen. Møkk møkk møkk! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg forventa ikke så stort fra den. Labert skuespill, dårlig story, men den var no litt underholdende. Var bedre enn Love Guru for å si det sånn. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Må nesten skyte inn filmer som: Battlefield Earth - skikkelig drittfilm Starship Troopers - udugelig Plan 9 From Outer Space - Denne var så dårlig at det faktisk var morsomt! Beyond møkkarævva Er ikke alle filmer man har lyst å se igjen nei... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Plan 9 From Outer Space er jo drit morro. "Stupid, stupid humans". Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja på sin måte er den jo litt sjarmerende det må jeg jo få presisere. Ganske utrolig at klodens eksistens blir truet av... var det 3 eller 4 zombier? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Samtlige av Ulli Lommels filmer er bortkasta tid og penger. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Love Guru så den nettopp, måtte tvinge meg selv til å se den ferdig. Lo tre ganger, resten var bare møkk. Love Guru må være en av de beste filmene jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Vi må for all del ikke glemme Glitter Eneste grunnen til at jeg så den, var fordi den er på Bottom 100-lista Noen filmer er så dårlige at man må få dem med seg. Endret 8. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eneste grunnen til at jeg så den, var fordi den er på Bottom 100-lista Noen filmer er så dårlige at man må få dem med seg. Hvor finner man bottom 100-lista? Kan være interessant å se på den. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) http://www.imdb.com/chart/bottom evt. http://lmgtfy.com/?q=imdb+bottom+100&l=1 Endret 8. april 2009 av Atald Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Step Brothers. Kjøpte den akkuratt for 89,- og det var virkelig bortkasta penger. Jeg liker Will Ferrell komedier, men dette var rett og slett alt for dumt. Ble nesten flau av og se på den. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Såpass, jeg hater Will Ferell komedier, men jeg likte virkelig denne. Følte det ble litt smålig klamt mot slutten, men begynnelsen var virkelig genial. Lenke til kommentar
Slettet-QjT4b9 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 The Heist. Off. Dårlig skuespill, lydteknikerne var visst på ferie. Scootermotor i ene øyeblikket, big block i andre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Død snø. Maken til makkverk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ser nok aldri Død snø igjen, nei. Det samme gjelder Fatso (2008). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå