Lefse Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg var også ganske skuffet over D-War. Den begynte så lovende, men ente opp med at jeg ikke så den ferdig en gang. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke om jeg orker og se Die Hard 4 igjen. Den var drit kjedelig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Enig med deg ang. DH4. Så Kicked in the head her om dagen. Heller ikke en film som frister til gjentagelse. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Happy-Go-Lucky! Fy faen for en drittfilm. Kjedeligere enn å se brysthårene til bestemorra di vokse :!: Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Max Payne, Mumien 3, Transporter 3 og Wanted er noen filmer jeg har sett i det siste som jeg ikke kommer til og se igjen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Må få sett H-G-L snart. Mike Leighs Naked er muligens den beste filmen som har blitt presset ut av øyriket. At en redneck ikke liker den, gjør jeg bare enda mer optimistisk. Endret 15. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mumien 3 ja, en film jeg aldri kommer til å investere i. Ikke bare var den latterlig dårlig men de forsøkte t.o.m å erstate Rachel Weisz med Maria Bello som gjorde en fenomenable jobb å ødelegge Evelyn O'conner som man har blitt kjent med i de 2 foregående Mumien filmene perfekt portrertert av Rachel Weisz. Det værste er, Mumien 4 er annonsert. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Må få sett H-G-L snart. Mike Leighs Naked er muligens den beste filmen som har blitt presset ut av øyriket. At en redneck ikke liker den, gjør jeg bare enda mer optimistisk. Du får nå dømme selv Lykke til Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Må ikke glemme Paranoid Park. Nesten 100% sikker på at Gus Van Sant satt og røykte sokkene sine når han lagde den. Endret 15. mars 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 The Fast and the Furious. Plager meg grenseløst hvor økonomisk fortreffelig slike filmer slår an. Er vel egentlig bare bevis på hvor innrøyka gjennomsnittsmennesket egentlig er. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lunsj- dårligste filmen som noen gang er lagd Jeg så den på kino med noen venner, og vi gikk før selve filmen var ferdig! Så kjedelig var det faktisk. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lunsj- dårligste filmen som noen gang er lagdJeg så den på kino med noen venner, og vi gikk før selve filmen var ferdig! Så kjedelig var det faktisk. Ja, huff. En film som virkelig ødelegger kvelden. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lunsj- dårligste filmen som noen gang er lagdJeg så den på kino med noen venner, og vi gikk før selve filmen var ferdig! Så kjedelig var det faktisk. Ja, huff. En film som virkelig ødelegger kvelden. Godt jeg ikke er alene om å synes det er en drittfilm! Den fikk jo tross alt 5 på terningen :O Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 The Fast and the Furious. Plager meg grenseløst hvor økonomisk fortreffelig slike filmer slår an. Er vel egentlig bare bevis på hvor innrøyka gjennomsnittsmennesket egentlig er. Synes den var svært underholdene jeg, men så er jeg nok litt over middels interresert i biler. Gleder meg til fireren når den kommer til sommeren, håper og tror den er på nivået til eneren. To'eren og tre'eren derimot var ikke fullt så gode, men grei nok underholdning. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) The Fast and the Furious. Plager meg grenseløst hvor økonomisk fortreffelig slike filmer slår an. Er vel egentlig bare bevis på hvor innrøyka gjennomsnittsmennesket egentlig er. "The fast and the furious" var jo en ganske OK bilfilm hvor selv Vin Diesel gjorde en sjelden god rolle IMHO. Mener denne filmen får unødvendig mye pes pga helt ELENDIGE oppfølgere, som også har svertet orginalen. Endret 15. mars 2009 av JacEr Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Motorsagsmassakren ser jeg ALDRI igjen.. Jeg begynte faen å grine. Og jeg skal heller aldri nærme meg noen av SAW filmene. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Godt jeg ikke er alene om å synes det er en drittfilm! Den fikk jo tross alt 5 på terningen :O Haha xD Der har du noen som virkelig har røyka noe. :!: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hadde hørt masse bra om Four Weddings And a Funeral, så jeg var forberedt på noe brukbart når jeg satte den i DVD-spilleren. Det var vel kanskje også nettopp det den var - brukbar. Mer eller mindre. Blir nok uansett ikke sett igjen med det aller første.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå